Ik geloof dat het druk is in La Bresse, Vogezen

null
Foto van een half uurtje geleden.

Click. Click. Peace

Pistes zelf zien er gek genoeg wel redelijk rustig uit…

Het voordeel van niet al te snelle liften.

Click. Click. Peace

Frankrijk, dus uitgebreid lunchen tussen 12:00 en 14:00, daarna weer moeilijk op gang komen.

Rob

Krijg er een beetje een “where’s wally” gevoel van!

Maar als je even goed kijkt zie je dat bij de stoeltjeslift midden op de foto en die helemaal rechts ook maar behoorlijk korte rijen staan dus dat de meeste mensen daar gewoon even aan het uitrusten zijn ofzo…

#proudtobepartofleswintersporters

Ik houd de webcam ook bijna dagelijks in de gaten. Ik zou er graag nog eens een dag naar toe gaan, maar van de drukte word ik niet zo vrolijk :D. Toen ik er een paar jaar terug was, heb ik ook lang moeten aanschuiven bij de liften. En ze waren om de haverklap stuk, waardoor al het volk naar een andere lift moest. Niet echt ideaal … Maar alsnog is het een mooi skigebied(-je)!!

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Wij zouden ook gaan voor een dagje oefenen op 5 maart, voor onze skivakantie… Is wel een zaterdag, maar geloof dat alle vakantie daar dan achter de rug is.

Maar wat denken jullie, beter naar Winterberg (3u rijden) of toch La Bresse (5u rijden)?

@AidaPida Dan zal het een stuk rustiger zijn, omdat de vakanties dan afgelopen zijn.

Click. Click. Peace

Wij zouden ook gaan voor een dagje oefenen op 5 maart, voor onze skivakantie… Is wel een zaterdag, maar geloof dat alle vakantie daar dan achter de rug is.

Maar wat denken jullie, beter naar Winterberg (3u rijden) of toch La Bresse (5u rijden)?

AidaPida op 16 feb 2016 17:02

Ik ben zelf nog niet in Winterberg geweest. Naar mijn mening zitten er erg veel Winterberg ‘liefhebbers’ op dit forum, dus waarschijnlijk zegt merendeel dan ook Winterberg. Ik ben in La bresse geweest en vond het gebied goed. Je hebt makkelijke en iet of wat ‘moeilijkere’ afdalingen. Ik zou er zelf opnieuw naartoe gaan, maar niet langer dan een dag of 3 want dan heb je het ook wel (waarschijnlijk al sneller) gezien :). Maar ik kan dus niet oordelen of het die extra 2 uur rijden wel waard is of niet… Ik kan je enkel zeggen dat Je je in La bresse zeker zal vermaken!

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

die webcam staat onderaan bij het begin van de meeste liften, daar verzamelt alles en iedereen zich.
Op de meeste andere webcams was het rustiger

La Bresse kan in het weekend inderdaad vrij druk zijn, persoonlijk ga ik dan liever skiën in het gebied van Gérardmer: iets kleiner, maar wel een stuk rustiger.
Handiger ook, aangezien er in Gérardmer een pak meer degelijke hotels te vinden zijn dan in La Bresse

Valt toch wel mee? Heb Winterberg drukker meegemaakt …

Gang is alles

@jesper idd, er zijn gewoon veel mensen maar zie niet echt extreem lange rijen. Kijk maar naar die stoeltjeslift op de voorgrond.

Plaats een reactie