Te koop: Burton Fish 151

Ik heb een Burton Fish 151 te koop van het jaar 2015

Er is ongeveer 7 dagen op gereden door mijn vriendin
Geen schade, board is in goede staat
Nieuwprijs was € 649
Vraagprijs € 250
Lengte: 151

Voor foto’s en bieden zie onderstaande marktplaats link:

http://link.marktplaats.nl/m1033321978

Fish tales come true on the short and floaty shape that revolutionized powder board performance.The current generation of Burton Fish continues to revolutionize the way we all ride pow thanks to a recipe that combines Directional Flat Top and massive taper in a downsized deep-day rocket. The surf-influenced design features a double swallow-tail shape for acceleration and cornering control, while the reduced rear sidecut lets the tail sink more naturally for smoother flow from edge to edge. Both Terje and JG back the innovative shape with one word perfect which is why were positive your next pow day will be even better.

En de andere 4 boards die je te koop hebt staan sinds eergisteren en maar een paar dagen zijn gebruikt? Heb je 4 vriendinnen of gewoon ergens een mooi handeltje op de kop getikt?

edit: je vriendin vraagt 40 euro meer. Just FYI.

http://wepowder.nl/forum/topic/226343

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Euhm wat is het probleem?

Mijn vriendin had deze Burton Fish gekocht voor onze trip naar Japan, maar de plank bleek niet te werken voor haar, en dus zijn we ter plaatse de day trader gaan kopen, die een pak flexibeler is en specifiek voor vrouwen.

En ik test graag nieuwe en oude planken met ver uiteenloopende shapes, dat maakt voor mij de snowboard ervaring nog dat tikkeltje interessanter, spannend en vernieuwend. Sommige mensen doen dat door een blog te schrijven en reclame te maken, zodat ze planken en materiaal gratis krijgen of mogen testen. Andere mensen rijden naar specifieke demo events op specifieke data en locaties, waar ze elke plank een uurtje mogen testen. Ik kies er voor om de planken simpel weg te kopen, zodat ik ze kan rijden waar en wanneer ik wil, en als ze dan niet bevallen of passen, of wanneer ik zin heb in iets anders, dan verkoop ik ze simpel weg weer gewoon. Ik heb de aantal honderden euro’s die ik daardoor verlies er meer dan voor over, want de sport is mijn passie.

En ivm met de prijs op wepowder, die zijn we simpelweg vergeten verlagen.

Applaus voor jezelf

No hard feelings. 5 planken aanbieden met de omschrijving ‘een paar dagen gebruikt’ roept gewoon vragen op. That’s all.

Bovenstaand verhaal verklaart een hoop.

Oh Santa! Fresh snow, my favourite! How did you know?

Plaats een reactie