Landgraaf zondag 5 juni. Wie gaat er mee?

@DSvier veel geluk en plezier met jullie nieuwe loot aan de familie! Nachtrust ? Even geduld :-)

Atomic Redster S9 Revoshock 160 / G9 Revoshock 172 / Rossignol Hero Elite LT 176

@Pirmin, @Frank9, @Jeroen6, @Joranheskamp

Kunnen jullie nog even aangeven of jullie komen, met hoe veel en of je mee-eet om 17.30 uur?

Van de rest die hier gereageerd heeft weet ik inmiddels of ze komen, en - voor nu even belangrijker - of ze mee BBQ-en.

Ik moet helaas afhaken. Zit die dag zonder auto. :(

Jammer.

Mijn dochter en ik komen alléén skiën en doen dus niet mee aan de bbq

@gigi zondag ben ik (samen met nog 2) ook in landgraaf. Lijkt me gezellig om aan te haken en een hapje mee te prikken tijdens de BBQ.

Staat genoteerd, @snoei

@Sneeuwbaard, Landgraaf staat bij mij bekend om zijn microklimaat met gedempte zonneschijn. Moet goedkomen ;-)

Weerman, redacteur, skiër, Limburger

Hij is goed Roel

Ik heb een tafel gereserveerd voor de BBQ om 17.30 uur. Als je de Crazy Summerdeal koopt, wordt je gevraagd wanneer je wil eten. Als je dan aangeeft dat je bij de groep van ‘Wintersporters.nl’ hoort, komt het helemaal goed.

Ik ga het helaas niet redden, ik moet helpen met een verhuizing die dag.

ik kom ook met een collega die kant op morgen (tegen de middag).
wij zullen ook nog aanhaken bij de bbq. (als er nog plek is ? )
@gigi hoe werkt het testen van nieuwe ski’s precies? heb ik nog nooit gedaan. wat zijn de voorwaarden / verplichtingen / kosten? Heb geen zin om voor die ene halve dag nog mijn eigen ski’s uit het vet te halen ;)

Staat genoteerd @mk2k. Ik heb expres voor wat meer mensen gereserveerd dus dat moet goed komen. En anders schuiven we er gewoon een tafeltje bij, zo pragmatisch ben ik dan ook wel weer.

Over dat testen: je stapt bij Duijvestein naar binnen en zegt dat je een ski wil testen. Je zoekt er een uit en laat de binding afstellen. Het is handig dat je dan je BSL weet (de lengte van de buitenschaal van je skischoen). Dit is een cijfertje dat staan op de zijkant van de hiel van je schoen. Dit ligt grofweg tussen 275 mm en 330 mm. Je geeft ook je gewicht en de medewerker stelt de bindingen af. Je levert bij wijze van borg een ID-kaart of rijbewijs in en je gaat skiën. Verder is het helemaal gratis. Als je klaar bent, breng je de ski weer naar de shop en krijg je je borg weer terug. Je bent uiteraard wel gebonden aan de openingstijden van de shop (van 10.00 tot 18.00 uur morgen). Tussentijds kan je gewoon een andere ski uitzoeken als het je niet bevalt of als je juist verschillende dingen wil uitproberen.
@Arnh heeft vorige week toen hij in Snowworld was een lijstje gemaakt van wat er toen in het testrek stond:

  • Atomic Redster SL
  • Dynastar Active
  • Elan Insomnia
  • Nordica NRGY 90
  • Elan Amphibio 84Ti
  • Elan Amphibio 16
  • Salomon X-drive 8.0

Ik heb je een PB gestuurd met mijn telefoonnummer, zodat je me kan bereiken (op mijn mobiel zijn persoonlijke berichten via deze site heel ingewikkeld).

Persoonlijke berichten nog steeds niet verbeterd erg lastig (ondanks de vele verzoeken sinds anderhalf jaar)
Zo moeilijk moet het toch niet zijn om het aan te passen. Het lijkt wel of we toch niet helemaal serieus genomen worden met onze positief bedoelde vragen en positief bedoelde oplossingen.

Dit moet toch het beste wintersport Forum van Europa zijn.Met de ultieme kwaliteit daaraan verbonden.
Hum we wachten rustig af.

Ik zal er toch bij zijn. Joepie! :-)

Nice!

@Hooykaas ik heb begrepen dat er deze zomer een nieuwe release komt van de hele site, inclusief een betere berichtenfunctie. Maar ook heel wat andere zaken die men echt anders gaat doen, ook naar aanleiding van wat zoal al (opbouwende) kritiek is gegeven de laatste tijd.

@GiGi Dat zijn mooie berichten.Dan hebben alle positieve suggesties toch geholpen.Bedankt voor je reactie!

Veel plezier morgen, met zijn alle
Zal aan jullie denken vanaf mijn bed (het gaat langzaam vooruit met mijn rug)

Beterschap! @niekniek

Ik ben er vanaf 9u morgen, te herkennen aan blauwe-gele outfit:

null

@Huski, morgen is iedereen al weer elders:-)
Of men moet ingesneeuwd raken;-)

Anyway, veel plezier alle!

LA NORMA😍☃️

Toch jammer dat ik er niet bij kan zijn. Lees net dat er een snowboard slalom wedstrijd is. Had ik wel aan mee willen doen.

Have fun allemaal.

Übung macht den meister!!!

Piste 1 is open (daarmee is alles gezegd, het staat wel bomvol met poortjes). Piste 2 bovenin zeer traag omdat ze een kanon erop hebben staan. Funpark is momenteel het beste om te skiën.

Pluspunt. Muziek staat niet teringhard. Minpunt… Douwe Bob. Die is ook op laag volume niet te pruimen. ;)

We zijn binnen.

null

@roel Aanvulling op de weersvoorspelling; boven op de berg valt verse sneeuw.

@DSvier blijft altijd positief ook als er niets aan is.Dat waardeer ik altijd zo van hem

@hooykaas: na jouw opmerking over droge kip heb ik besloten de bbq over te slaan.

Het was wel weer lachen geblazen, vooral op het eind. Nog nooit iemand zo hilarisch naar beneden zien komen in Landgraaf.

Die kerel in dat witte skipak bedoel je DS4?

Was Hansi Hinterseer er ook!

Plaats een reactie