Snowboard/ski maatje

Ik wil rond midden september beginnen met snowboarden in voornamelijk SnowWorld Zoetermeer. Maar een keer naar andere banen lijkt me ook erg leuk! Zijn er mensen die het leuk vinden om een keer mee te gaan? Ik zou het erg leuk vinden om straks met een groepje te kunnen gaan snowboarden/skien.
Veel liefs Sofie

*bericht bewerkt door Rogier op Invalid Date

Met een aantal mensen van het forum gaan we zo af en toe nog weleens naar 1 van de indoorbanen in Nederland toe. Je kan dan altijd aansluiten als je dat leuk vind. Onder voorbehoud dat de baan dan af is, staat 24 september in Zoetermeer op de planning.

Zoetermeer is wat ver voor mij, maar ik zou gerust nog wel eens willen snowboarden in Landgraaf :)

Hoi @sofieslangen. Mij lijkt het wel tof om eens met je mee te gaan een keer. En inderdaad wat @Tiny-M zegt, met die groep gaan we zo nu en dan een dagje weg, wat erg leuk is! Gewoon een keertje meegaan :)

Carnas on Tour

Hoi allemaal,

Altijd gezellig om met meerdere te gaan. Zelf wil ik binnenkort nog wel ergens indoor gaan oefenen voordat ik weer de piste op ga. Even weer een beetje inkomen. Dus laat maar weten wie wanneer gaat. Wellicht kunnen we samen gaan.

Get Jeroen

Wat dachten jullie ervan ergens eind november een dagje Landgraaf mee te pakken? Dat zou dan de laatste keer kunnen zijn voor ik een half jaar in Oostenrijk zit.

*bericht bewerkt door Nick-Duvekot op 06 sep 2016 10:24

Board or go home.

Ik sta ook open om weer een keer naar Zoetermeer te gaan, alleen het liefst als die nieuwe baan open is. Want die 2 mini pistes zijn wel een beetje schraal…

Super leuk al jullie berichten! Ik hoorde dat de baan in Zoetermeer begin Oktober pas open is. Ik weet niet of jullie het goed vinden om een groepsapp aan te maken, zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden en aan kunnen geven als iemand naar een indoorbaan gaat?
Als jullie een groepsapp zien zitten, stuur dan een appje naar 06********. Dan zal ik de app aanmaken (;

Ik ga ook weer binnenkort. Het lijkt erop dat de nieuwe piste 3 in Zoetermeer in het weekend van 1-2 oktober weer operationeel is…

Tof! Ik wil wel mee! Is er een app-groep @GiGi?

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Ja, een hele grote: allemaal wintersportgekken van dit forum, maar het gaat over veel meer. Daar kan ik je wel aan (laten) toevoegen, maar we kunnen ook een nieuwe groep starten speciaal voor samen skiën-activiteiten - wat jij wil. Geef je nummer maar in PM.

hallo…
ik ben op zoek naar een skie buddy voor begin 2017 de datum is van mij niet heel veel van belang…
t gebied daar in tegen wel!
ik wil naar saalbach-hinterglemm heen gaan dit zal men 7de keer op rij zijn dus ik ben bekend met het gebied.
ik zoek een of meerdere personen m/v rond 23 jaar.
ik zelf ben 25jaar oud.

duur van vakantie minimaal 1 week.
ik rij zelf met de auto en deze is dus ook voorzien van de nodige wettelijke regelingen. winterbanden kettingen anwb enzovoort…

zou je geintreseerd zijn kun je me altijd emailen op Brentjens1991@hotmail.com voor verdere info…

ik ben zelf een fanatieke snowboarder met eigen spullen.
graag verneem ik graag van jullie !!!

MVG Jhoewy

@Jhoewy dit topic gaat over skimaatjes in Nederland. En heb je aan drie topics net genoeg om iemand te vinden om met je mee naar Saalbach te gaan?

Ik ga al naar oostenrijk in maart met men vrienden maar heb. Daar niet genoegd aan…

Dat snap ik wel, maar dit topic heeft dus een andere insteek…

Zondag a.s. gaan we de sneeuw weer voele in Zoetermeer. Piste 3 zal nog niet open zijn, maar ik hou het niet meer! Ik ben niet alleen trouwens, @Sofieslangen en @Svennoo gaan ook mee.
@Quisa2 ga je ook mee? Duyvestein heeft dit weekend ook nog flinke uitverkoop…

En zaterdag 1 oktober heb ik ook vrijgehouden in mijn agenda. Als piste 3 dan open is (men denkt van wel), zal ik daar de hele dag te vinden zijn.

Als baan 3 open is ga ik ook mee

If there is no park, open your eyes - the mountain is a natural one.

Leuk Jeroen. Ik zal hier een bericht plaatsen als ik ga.

Hoe laat gaan jullie??

Übung macht den meister!!!

Ik ben er morgen tussen 14 en 15 uur.

Sofie,

Ik wil wel graag een keer meegaan skiën.
dus laat maar weten wanneer je ga.
Of als iemand anders wil gaan dan ga ik ook graag mee.

gr

leuk om een keer mee te gaan. helaas alleen geen whatsapp. dus als het ook hier op forum geplaatst kan worden graag.

Ik wil eigenlijk zondag avond na 18:00 gaan om de aanbieding van €20 voor 4 uur te gebruiken, weet niet of er iemand mee wil??

gr

Super leuk al jullie berichten! Ik hoorde dat de baan in Zoetermeer begin Oktober pas open is. Ik weet niet of jullie het goed vinden om een groepsapp aan te maken, zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden en aan kunnen geven als iemand naar een indoorbaan gaat?
post]sofieslangen op 11 sep 2016 21:54[/post]

Guys, dit is niet mijn bedoeling. maar weet iemand hoe ik mijn nummer uit deze topic krijg? hoor graag van jullie. Gr

Guys, dit is niet mijn bedoeling. maar weet iemand hoe ik mijn nummer uit deze topic krijg? hoor graag van jullie. Gr

sofieslangen op 5 okt 2016 11:32

Dat kan alleen een moderator. Zal spoedig gebeuren.

Übung macht den meister!!!
Click. Click. Peace

als jullie naar Zoetermeer gaan, ga ik ook graag mee.

Groeten, Astrid

@GiGi: he sh**, ik lees dit nu pas aangezien ik even niet bij 'n account kon :( Ik ben de komende maand even wat minder bereikbaar vanwege een andere vakantie (vervelend leven ;)), maar daarna ga ik heel graag mee! (En dus ook naar de rollerbaan in Utrecht, mocht dat nog op je lijstje staan ;)).

Slippery slippery slidy slidy slopy slopy

Morgen (24 oktober) ga ik 's middags skiën in Zoetermeer…Wie nog?

Zie ook https://www.wintersport.nl/forum/topic/319552

helaas gaat mijn niet lukken. :( . lees ook nu pas.
veel plezier alvast

Plaats een reactie