Te koop kinder Atomic Redster 130 cm

Een kinderski 130 cm. Totaal 4 weken gebruikt. Zijn vorige week nog geslepen en gewaxt.
Prijs 75€

null
null
null

May the ski force be with you !!

@CJAHulskamp
Ik heb ze niet nodig.
Maar bij jou zou ik ze zo ongezien kopen! Zo precies als ik denk dat je bent.Veel ski plezier in 2017.

Geen interesse hoor, maar vraagje: waarom staan de bindingen zo ver naar achteren?
Of is het gezichtsbedrog door de foto?

Fun Lovin' Skier

Gezichtsbedrog
@Hooykaas jij ookmooi ski jaar toegewenst.

*bericht bewerkt door CJAHulskamp op 31 dec 2016 17:59

May the ski force be with you !!

@cjahulskamp
Ik heb en aantal vragen:

  • zijn ze nog te koop?
  • wat is de minimale afstand voor de bindingen? Mijn jongste dochter heeft nl. een kleine voet; de zool van haar skischoen is 252 mm.
  • waar moet ik ongeveer heen rijden om ze eventueel op te halen?

Ik heb ook het idee dat de bindingen nogal ver naar achtereen staan.
Bij de skies van mijn oudste dochter staat het voorste gedeelte van de binding net voor het middelpunt van de ski; hier staan ze duidelijk erachter. Is daar een speciale reden voor?

Hierbij tweetal foto’s waarbij je op kunt zien dat de binding die door Atomic zelf zijn bevestigd op de juiste plaats zitten en de andere foto de schoenlengte waarop je ze kunt instellen.

null
null

Bezichtigen omgeving Amsterdam

May the ski force be with you !!

Hartelijk dank voor het snelle antwoord.
Ik heb niet zoveel verstand van bindingen maar ik denk te begrijpen dat ze dus op de juiste maat ingesteld kunnen worden ;-). Klopt dat?
Nog een aanvullende vraag:
Zijn de ski’s in principe voor een doorsnee-skiester te skiën? Mijn dochter is net 12 jaar maar heeft door omstandigheden wat minder kracht in haar benen dan gewoonlijk voor die leeftijd

Als je beide vragen positief kunt beantwoorden ben ik zeer geïnteresseerd.

Kunnen op de juiste maar ingesteld worden. Betreft je tweede vraag kan ik moeilijk beantwoorden omdat ik geen referentie materiaal heb voor een vergelijking. Ik kan alleen maar vermoeden dat door de opbouw (Rocker) van de ski makkelijker te skiën valt.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie