Zoetermeer, wie gaat er mee?

als je iemand in full blue ziet die af en toe even stiekem d’r broek op moet hijsen dan heb je grote kans dat ik het ben…

Para op 8 nov 2018 19:16

Veel snowboarders hebben hun broek op de knieën hangen, dus daarmee onderscheidt je je niet ;)

sterko op 8 nov 2018 19:37

Ik heb een broek met bretels. Val ik extra op.

Übung macht den meister!!!

T wordt nog druk morgen ;)
Mij kun je herkennen van de foto’s bij de ingang, daar zit ik in het beginnersklasje 🤣

@roy83 productief dagje gehad zo te horen! Goed bezig😊

k2 altijd goede keuze als je in alle omstandigheden uit de voeten wil kunnen. De nieuwe lijn schijnt ook uitstekende kantengrip te hebben.

De salomon x max vind ik goede alleskunners maar hebben inderdaad wat meer input nodig. Een ski waar je wel echt in kan groeien.

De cloud 11. Ja wat zal ik zeggen, ik heb daar ook korte tijd op geskied. Op vlakke harde piste super maar in oneffen sneeuw voelt ie als een baksteen.

Elan insomnia. Wordt naar mijn mening beter als ie wat langer geskied wordt. Ski is zo licht en draaibaar dat iets meer lengte wat rustiger aanvoelt. Wel een ski waar je hele dagen mee weg kunt denk ik. Net als de K2.

Succes met de keuze!

Okay…
Bruine jas, zwarte broek en een matige techniek.
Full blue, waarvan de broek afzakt.
Als laatstes iemand die op de foto van een beginnersklas staat.
Ik had 1900u bij een test stand willen afspreken, maar zo kan het ook. Hahaha…

Okay…
Bruine jas, zwarte broek en een matige techniek.
Full blue, waarvan de broek afzakt.
Als laatstes iemand die op de foto van een beginnersklas staat.
Ik had 1900u bij een test stand willen afspreken, maar zo kan het ook. Hahaha…

Dre81 op 8 nov 2018 21:07

Moet even kijken hoe laat ik er ben, beetje afhankelijk van het verkeer. Hoop 1900h wel te halen.

Tnx @elisabeth101! Die Insomnia (weet niet meer welke lengte, volgens mij 155) was inderdaad wel iets onrustig soms.

*bericht bewerkt door Roy83 op 08 nov 2018 21:38

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Okay…

Bruine jas, zwarte broek en een matige techniek.
Full blue, waarvan de broek afzakt.
Als laatstes iemand die op de foto van een beginnersklas staat.
Ik had 1900u bij een test stand willen afspreken, maar zo kan het ook. Hahaha…

Dre81 op 8 nov 2018 21:07

Moet even kijken hoe laat ik er ben, beetje afhankelijk van het verkeer. Hoop 1900h wel te halen.

Tiny-M op 8 nov 2018 21:09

Ben er waarschijnlijk iets later. Ff kijken hoe laat ik weg rij thuis.

Übung macht den meister!!!
  • K2 luv machine 74, beviel heel goed, heel comfortabel, geeft vertrouwen en doet het ook goed op een harde piste
    {post]Roy83 op 8 nov 2018 18:44[/post]
    @Roy83 Goed getest hoor! Hier in huis groot enthousiasme over die K2. Precies wat je stelt: enorme grip en dus vertrouwen. Dochter komt zelfs op steile ijsplaat fluitend naar beneden waar de rest (Volkls) het moet doen met glijden/schaatsen :-)

*bericht bewerkt door Sndr op 08 nov 2018 22:36

Aan allen daar in Zoetermeer dit WE …veel glij-plezier toegewenst.

Ben toch een beetje jaloers dat er bijv. niet zo’n clubje bestaat in Landgraaf. 😥

Born to run. B.S.

Roze/zwarte jas, zwarte broek en witte helm!

Ik had 1900u bij een test stand willen afspreken, maar zo kan het ook. Hahaha…

Dre81 op 8 nov 2018 21:07

Ik vind dit wel grappig, zal mijn omschrijving toevoegen.
Zwarte jas, knal rode broek, zwarte helm. Roepnaam Tim.

Nog niet zeker of ik er ben, beetje grieperig.

@Dan58, maak nu eens een topicje aan “Landgraaf, wie gaat er mee?” Er zijn er best een aantal hier die daar ook regelmatig te vinden zijn volgens mij ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Shane
Ga ik misschien maar eens doen.😎
Maar wie weet reageert er dan niemand en sta ik daar dan alléén in mijn grijze/beige jas, zwarte broek, zwarte helm en splinternieuwe (gisteren) rood-zwarte skiboots…wat 'n afgang dan. 😂

Born to run. B.S.

Zal vast meevallen.
Wij, lees mijn vriendin en ik gaan deze maand sowieso nog een keer naar Landgraaf.
Waarschijnlijk volgend weekend!

Ik ga maar eens die kant op. Kijken of er al iemand is in kleding met kleuren en/of met een helm en/of ski’s en/of snowboard. 😎

…zelf ben ik daar altijd onherkenbaar. 😋

my subculture can kick your subcultures ass anytime 24/7

Ik stap zo in de auto. Dan eerst even bij Duijvestein naar binnen om te kijken of ik nog even een andere kleur jas kan scoren.

Annoying skiers since 2003

vraag me soms af , of 200 km rijden voor dagje skien het waard is , blijf maar twijfelen
weekends waarschijnlijk megadruk

*bericht bewerkt door Pieter230976 op 09 nov 2018 19:33

vraag me soms af , of 200 km rijden voor dagje skien het waard is , blijf maar twijfelen
weekends waarschijnlijk megadruk

Pieter230976 op 9 nov 2018 19:33

Dat heb ik ook als ik naar de Alpen rij. 🤭

Übung macht den meister!!!

vraag me soms af , of 200 km rijden voor dagje skien het waard is , blijf maar twijfelen

weekends waarschijnlijk megadruk

Pieter230976 op 9 nov 2018 19:33

Dat heb ik ook als ik naar de Alpen rij. 🤭

RFKANGOO op 9 nov 2018 20:00

Als ik ga, ga ik voor 10 dagen naar de Alpen

Ben ik al herkend BTW??

Übung macht den meister!!!

Nee, maar ik ga zo rijden 😜.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Nee, maar ik ga zo rijden 😜.

Shane op 9 nov 2018 20:20

Naar de sneeuw of naar de bar

Ben ik al herkend BTW??

RFKANGOO op 9 nov 2018 20:06

Jazeker!!

Leuk om zo’n avondje boards testen eens vanaf de zijlijn mee te maken. Is namelijk een wezenlijk ander proces dan ski’s testen… je doet circa 1 run per board en vervolgens praat je er een kwartiertje over na. Het volgende kwartiertje heb je weer een kort praatje over het volgende board… enzovoort enzovoort. 😜

I can stick uphill ice, on my saucer...

Leuk om zo’n avondje boards testen eens vanaf de zijlijn mee te maken. Is namelijk een wezenlijk ander proces dan ski’s testen… je doet circa 1 run per board en vervolgens praat je er een kwartiertje over na. Het volgende kwartiertje heb je weer een kort praatje over het volgende board… enzovoort enzovoort. 😜

Shane op 9 nov 2018 23:25

Hoho, heb zeker 3 runs per board gedaan

@Shane 😂😂😂 het zijn dan ook boarders en die gaan dan tijdens die zeldzame afdaling die ze maken nog een aantal keer op hun reet zitten ook… Ik begrijp ze ook niet hoor🤷‍♂️

LA NORMA😍☃️

Leuk om zo’n avondje boards testen eens vanaf de zijlijn mee te maken. Is namelijk een wezenlijk ander proces dan ski’s testen… je doet circa 1 run per board en vervolgens praat je er een kwartiertje over na. Het volgende kwartiertje heb je weer een kort praatje over het volgende board… enzovoort enzovoort. 😜

Shane op 9 nov 2018 23:25

Ah, dus dat was er gisteravond: Board Try Out … We hadden al zo’n vermoeden.
En met maar één lift operationeel duurder het allemaal wat langer, dus kan ik voorstellen dat je maar één run per board doet.
Gevolg was wel, dat de piste relatief rustig was.

Rob

Was je er ook @RCGrootveld? Het hielp ook niet mee dat het liftje een standje langzamer stond.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Was je er ook @RCGrootveld? Het hielp ook niet mee dat het liftje een standje langzamer stond.

Shane op 10 nov 2018 11:27

Die lift schoot inderdaad echt niet op. Maar was blij dat het nog te doen was op de piste. Met die lib tech doughboy van 195 was de ruimte wel nodig. 4 afdalingen hierop gedaan. For the record.

null

*bericht bewerkt door Tiny-M op 10 nov 2018 11:57

Was je er ook @RCGrootveld? Het hielp ook niet mee dat het liftje een standje langzamer stond.

Shane op 10 nov 2018 11:27

Inderdaad, van 20:30-21:30
Voordeel van 1 langzame lift, dat de piste zelf wat rustiger was.

Rob

Plaats een reactie