Zoetermeer, wie gaat er mee?

Was je er ook @RCGrootveld? Het hielp ook niet mee dat het liftje een standje langzamer stond.

Shane op 10 nov 2018 11:27

Die kun je gewoon sneller zetten hoor! Als je niet weet hoe moet je fff tekst en uitleg vragen bij @RFKANGOO☃️

LA NORMA😍☃️

Was je er ook @RCGrootveld? Het hielp ook niet mee dat het liftje een standje langzamer stond.

Shane op 10 nov 2018 11:27

Inderdaad, van 20:30-21:30
Voordeel van 1 langzame lift, dat de piste zelf wat rustiger was.

RCGrootveld op 10 nov 2018 12:18

En niemand die jou herkent heeft🤔
Beetje jammer weer😔

LA NORMA😍☃️

Was je er ook @RCGrootveld? Het hielp ook niet mee dat het liftje een standje langzamer stond.

Shane op 10 nov 2018 11:27

Die kun je gewoon sneller zetten hoor! Als je niet weet hoe moet je fff tekst en uitleg vragen bij @RFKANGOO☃️

Piefke op 10 nov 2018 14:09

Haha, ja dat weet ik 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

@Tiny-M

Nauwelijks vel over knook zo te zien 😁

Bij ons in B. zeggen ze ook : Waar gaat dat board met dat vrouwke heen?"🤔 Is dat board niet te lang voor jou?

Born to run. B.S.

@Tiny-M

Nauwelijks vel over knook zo te zien 😁

Bij ons in B. zeggen ze ook : Waar gaat dat board met dat vrouwke heen?"🤔 Is dat board niet te lang voor jou?

dan58 op 10 nov 2018 15:46

In het echt valt dat wel mee ;)

En die lengte, dit is een one size fits all board. Alleen te verkrijgen in 195.

En niemand die jou herkent heeft🤔
Beetje jammer weer😔

Piefke op 10 nov 2018 14:11

En ik was nog wel zo herkenbaar :-)

Rob

Je was zeker niet op de monoski @RCGrootveld 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Je was zeker niet op de monoski @RCGrootveld 😉.

Shane op 10 nov 2018 18:50

Nee (effe doordenken …) :-)

Rob

⛷@Shane🤣

LA NORMA😍☃️

Poeh, wat een mysterie, haha. Ik heb niemand op mijn netvlies met kledij die hintte op een passie voor treinen, danwel schepen. Ik heb enkel een man met een sportbrIl onder de helm gezien…?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Was wel leuk gisteren, maar toch iets te druk naar mijn mening. Jammer van al die skiërs op de boardersnight ;)
Ondanks de trage en drukke lift en de tijd die het wisselen van board en het aanhoren van de verkooppraatjes kostte, heb ik 8 boards (ca. 4 runs per board) kunnen testen. De Jones Aviator staat nu hoog op mijn lijstje als opvolger van mijn Burton Custom X, maar ik ga binnenkort op een rustiger moment nog wel de 2019 Custom X en K2 Joydriver testen. Ik dacht eigenlijk dat K2 er ook zou staan, maar dat was niet zo.
Ik heb niemand herkend, maar was al de kleurcombinaties ook al weer vergeten. Niemand die mijn bruine jas, zwarte broek en matige techniek heeft herkend?

Annoying skiers since 2003

De combi van jas en broek wel @Sterko maar daar hoorde dan weer een belabberde techniek bij dus dat zal dan wel iemand anders geweest zijn😜

LA NORMA😍☃️

Ik heb 1 iemand gespot met bruine jas en zwarte broek @Sterko. Zelfs nog een kort praatje mee gemaakt. Maar die had wel een bijzonder goede techniek…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Poeh, wat een mysterie, haha. Ik heb niemand op mijn netvlies met kledij die hintte op een passie voor treinen, danwel schepen. Ik heb enkel een man met een sportbrIl onder de helm gezien…?

Shane op 10 nov 2018 22:33

Bij iedere afdaling van Rob stonden de ski’s in een rails🚆😃

LA NORMA😍☃️

De combi van jas en broek wel @Sterko maar daar hoorde dan weer een belabberde techniek bij dus dat zal dan wel iemand anders geweest zijn😜

Piefke op 10 nov 2018 22:41

Het verschil tussen matig en belabberd is niet zo groot.

Ik heb 1 iemand gespot met bruine jas en zwarte broek @Sterko. Zelfs nog een kort praatje mee gemaakt. Maar die had wel een bijzonder goede techniek…

Shane op 10 nov 2018 22:43

Dat kan ik niet geweest zijn, want ik praat niet met skiërs ;)

Annoying skiers since 2003

Was wel leuk gisteren, maar toch iets te druk naar mijn mening. Jammer van al die skiërs op de boardersnight ;)
Ondanks de trage en drukke lift en de tijd die het wisselen van board en het aanhoren van de verkooppraatjes kostte, heb ik 8 boards (ca. 4 runs per board) kunnen testen. De Jones Aviator staat nu hoog op mijn lijstje als opvolger van mijn Burton Custom X, maar ik ga binnenkort op een rustiger moment nog wel de 2019 Custom X en K2 Joydriver testen. Ik dacht eigenlijk dat K2 er ook zou staan, maar dat was niet zo.
Ik heb niemand herkend, maar was al de kleurcombinaties ook al weer vergeten. Niemand die mijn bruine jas, zwarte broek en matige techniek heeft herkend?

sterko op 10 nov 2018 22:35

Baalde ook wel dat k2 er niet was, vorig jaar wel. Ook ride miste ik. Had graag nog de warpig getest. Zou zomaar kunnen dat ik je gezien heb, maar eerlijk gezegd niet zo op gelet. @Shane had mij wel weer gespot. Hij kan toch niet zonder die snowboarders.

Morgenochtend sla ik toch weer even over. Ga t echt niet trekken vroeg mn nest uit te komen.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 10 nov 2018 23:17

Wat een slappe hap joh die boarders, als ze op vrijdagavond gaan zijn ze niet in staat om op zondagochtend weer fris te zijn🤔🤮

LA NORMA😍☃️

Jij bent er niet eens op vrijdagavond

Poeh, wat een mysterie, haha. Ik heb niemand op mijn netvlies met kledij die hintte op een passie voor treinen, danwel schepen. Ik heb enkel een man met een sportbrIl onder de helm gezien…?

Shane op 10 nov 2018 22:33

Had je iemand in stokerspak met schipperstrui en veiligheidshelm verwacht dan ?

Rob

Haha, nee @RCGrootveld, maar ik zou verder toch echt niet weten wat jou verder dan zo herkenbaar maakt. Een jasje van Railsports ofzo had natuurlijk gekund :).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Haha, nee @RCGrootveld, maar ik zou verder toch echt niet weten wat jou verder dan zo herkenbaar maakt. Een jasje van Railsports ofzo had natuurlijk gekund :).

Shane op 12 nov 2018 09:21

En je noemde het zelf al … en ik gaf nog de hint “FF goed doordenken” :-)
Maar goed, om te voorkomen dat dit draadje ontspoord (:-): Ik was dus wel met m’n monoski …
Alleen wilde een van ons haar kans grijpen om het ook eens te proberen en zijn we naar de ‘oude baan’ gegaan.
Heb dus zelf zegge en schrijve maar 3 afdalingen gedaan.

Rob

Haha, nee @RCGrootveldEen jasje van Railsports ofzo had natuurlijk gekund :).

Shane op 12 nov 2018 09:21

Ik denk niet dat mijn werkgever (die onze club ook sporsort) dat zou waarderen …

Rob

Aha, mysterie opgelost :). Ik was pas na 9 uur op de baan, dus zal je afdalingen gemist hebben.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Trouwens @DrPhil, ze hebben gelijk naar je geluisterd. Op baan 1 hebben ze inmiddels een bak licht, waardoor je toch even met je ogen moet knijpen als je van baan 3 afkomt ;).

I can stick uphill ice, on my saucer...

Weet je of ze ook baan 3 gaan aanpakken qua verlichting? Qua stroom is het echt te verwaarlozen en led geeft ook geen warmte.

Ik heb geen idee @DrPhil. Het lijkt me wel, aangezien daar volgens mij steeds meer lampen kapot gaan. @Snowworld?

I can stick uphill ice, on my saucer...

De lampen op piste 3 zullen inderdaad binnenkort gemaakt worden.

De 2e lift ook?

Dat was denk onderhoud @Tiny-M, eerst was de rechter dicht en later de linker…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Komen er ook meer lampen, @snowworld?

Plaats een reactie