Zoetermeer, wie gaat er mee?

Wat was het druk op de donderdagochtend 🙈

Sneeuwbaard op 26 sep 2019 15:31

Nou toen we begonnen was het wel okay maar naarmate de ochtend vorderde kwamen er wel heul veul schoolklassen🙈
Ennuh @snowworld, het wordt echt wel tijd dat jullie een doorbitch neerzetten richting piste 3… “hoe werkt dit? Hoe moet ik die skies aantrekken?” en vervolgens wilden de 3 dames doorlopen naar piste 3… heb ze maar even doorverwezen naar piste
1…

he

https://cdn.wintersport.nl/forum/24/a5e32719c5863bf1d3d332d5...

mama on a mission in the snow

Met die nieuwe ingang zal het wel vaker voor komen dat beginnelingen op baan 3 terecht komen. Zeker als je stokken pakt, ben je al half op weg.

Met die nieuwe ingang zal het wel vaker voor komen dat beginnelingen op baan 3 terecht komen. Zeker als je stokken pakt, ben je al half op weg.

Sjaak27 op 26 sep 2019 20:02

Yep. Ze schijnen wel bezig te zijn met maatregelen qua routing. Ik moet zeggen dat ik het geen verbetering vind.

mama on a mission in the snow

vanavond, anyone?

evr66 op 26 sep 2019 15:34

Er waren er een hoop van wintersport.nl geloof ik…aan de oranje jasjes te zien!

Klopt ja, best druk, kwam een paar bekenden van de clinics afgelopen zondag tegen ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 26 sep 2019 23:25

Edwin van Riel

Met die nieuwe ingang zal het wel vaker voor komen dat beginnelingen op baan 3 terecht komen. Zeker als je stokken pakt, ben je al half op weg.

Sjaak27 op 26 sep 2019 20:02

Yep. Ze schijnen wel bezig te zijn met maatregelen qua routing. Ik moet zeggen dat ik het geen verbetering vind.

Skimams op 26 sep 2019 20:26

Vind ik het ook niet. Net als waar de toegangspoortjes nu staan. Veel te weinig plek als het straks wat drukker word.

Übung macht den meister!!!

Dat afstapje is dan wel weer lachen. Kleine tribune met hete chocomel ervoor en succes gegarandeerd ;). Hoe verzin je zoiets.

Edwin van Riel

Dat afstapje is dan wel weer lachen. Kleine tribune met hete chocomel ervoor en succes gegarandeerd ;). Hoe verzin je zoiets.

evr66 op 27 sep 2019 08:41

Welk afstapje bedoel je?

LA NORMA😍☃️

Die met dat bordje “pas op voor het afstapje” ;) ;) ;)

Poortjes door, dan die plastic flappen en anderhalve meter verder een afstapje waar iedereen die naar binnen wil langs moet. Staat dus wel een bordje bij, maar heb er toch al 2 zien liggen daar ;)

Edwin van Riel

Beetje zonde als een wintersportseizoen eindigt op of vooral na het afstapje.

Dat afstapje is dan wel weer lachen. Kleine tribune met hete chocomel ervoor en succes gegarandeerd ;). Hoe verzin je zoiets.

evr66 op 27 sep 2019 08:41

Nou inderdaad, heb daar al wat mensen vervelend zien vallen. Dat bordje staat ook echt op de juiste plek (not). En wat @Sjaak27 zegt is niet ondenkbaar, eerder waarschijnlijk dat het iemand gaat overkomen.
Ben ook wel benieuwd of de kleedkamer/douche/toiletten definitief weg zijn.

mama on a mission in the snow

Met die nieuwe ingang zal het wel vaker voor komen dat beginnelingen op baan 3 terecht komen. Zeker als je stokken pakt, ben je al half op weg.

Sjaak27 op 26 sep 2019 20:02

Yep. Ze schijnen wel bezig te zijn met maatregelen qua routing. Ik moet zeggen dat ik het geen verbetering vind.

Skimams op 26 sep 2019 20:26

Vind ik het ook niet. Net als waar de toegangspoortjes nu staan. Veel te weinig plek als het straks wat drukker word.

RFKANGOO op 27 sep 2019 06:06

Inderdaad. Gisteren die drukte ervaren met die schoolklassen. Het is daar echt te krap.

mama on a mission in the snow

Misschien knapt het nog op, maar voorlopig maar een armoedig spulletje zo ;(

Ze hadden beter dat geld besteed aan de terrasbediening, had het wellicht nog wat opgeleverd ;)

Edwin van Riel

Die met dat bordje “pas op voor het afstapje” ;) ;) ;)

Poortjes door, dan die plastic flappen en anderhalve meter verder een afstapje waar iedereen die naar binnen wil langs moet. Staat dus wel een bordje bij, maar heb er toch al 2 zien liggen daar ;)

evr66 op 27 sep 2019 08:49

Die afstap is denk ik een halve meter na de flappen, dus die zie je niet door de flappen. En het bordje staat weer een meter na het afstapje!

Net zo fijn als verkeersborden die na de afslag staan.

Op zijn Belgisch zeg maar. Oeps, moet ik niet zeggen hier natuurlijk ;)

*bericht bewerkt door evr66 op 27 sep 2019 10:03

Edwin van Riel

Mensen, dat moet nog afgewerkt worden natuurlijk, niet meteen zo negatief allemaal😜

@Skimams als jij niet bent gaan liggen zal het wel meevallen🥶☃️

LA NORMA😍☃️

Opbouwende kritiek @Piefke :)

Opbouwend💪😂

LA NORMA😍☃️

En dan nog de oude ingang niet dicht timmeren maar gewoon laten met flappen, zodat het nog lijkt op een ingang 🤣🙈

Mensen, dat moet nog afgewerkt worden natuurlijk, niet meteen zo negatief allemaal😜

@Skimams als jij niet bent gaan liggen zal het wel meevallen🥶☃️

Piefke op 27 sep 2019 10:07

Ik was van plan dit seizoen eens niet in een
ambulance terecht te komen en alleen een week
de zitski in te gaan om bij te houden wat ik heb geleerd.
Ik geniet juist weer zo van het op 2 latten omhoog kunnen lopen en (weliswaar bijna altijd met pijn) naar beneden komen.
Dus was wel blij dat mijn adaptive leraar mij op het afstapje wees. Het is echt een stom idee dat zo te maken. Gewoon langzaam af laten lopen had prima gekund.

mama on a mission in the snow

En dan nog de oude ingang niet dicht timmeren maar gewoon laten met flappen, zodat het nog lijkt op een ingang 🤣🙈

miepmiep op 27 sep 2019 10:19

En de pannekoeken zijn ook van de menukaart af🙈
Ben ècht benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn. Ga komende 2 weken wel even naar Snowplanet (hoewel daar helaas ook verbouwd gaat worden)

mama on a mission in the snow

Die moeten voor 1.10 de nieuwe logo's nog ophangen ;)

Eten doe ik sowieso niet bij SNeuWRLD

Maar nu met die pizzeria, iemand al geprobeerd soms?

*bericht bewerkt door evr66 op 27 sep 2019 11:10

Edwin van Riel

Jazekers. Verwend door de eigengemaakte pizza’s van @Tiny-M en @Sneeuwbaard natuurlijk maar op SW hebben we 3 zeer goede pizza’s gegeten.

mama on a mission in the snow

OK, gaan we een keer proberen of die aan eigengemaakt kunnen tippen ;)

Edwin van Riel

OK, gaan we een keer proberen of die aan eigengemaakt kunnen tippen ;)

evr66 op 27 sep 2019 11:15

Die van ons heb jij nog nooit gehad.
Ik hoop in ieder geval maandag weer te kunnen, blauwe tenen zien er al een stuk beter uit. Nouja, nog steeds blauw, maar bijna geen zwelling meer.

*bericht bewerkt door Tiny-M op 27 sep 2019 12:50

OK, gaan we een keer proberen of die aan eigengemaakt kunnen tippen ;)

evr66 op 27 sep 2019 11:15

Die van ons heb jij nog nooit gehad.
Ik hoop in ieder geval maandag weer te kunnen, blauwe tenen zien er al een stuk beter uit. Nouja, nog steeds blauw, maar bijna geen zwelling meer.

Tiny-M op 27 sep 2019 12:49

;) ;) Pizza’s bakken kunnen we hier ook prima!

Edwin van Riel

OK, gaan we een keer proberen of die aan eigengemaakt kunnen tippen ;)

evr66 op 27 sep 2019 11:15

Die van ons heb jij nog nooit gehad.
Ik hoop in ieder geval maandag weer te kunnen, blauwe tenen zien er al een stuk beter uit. Nouja, nog steeds blauw, maar bijna geen zwelling meer.

Tiny-M op 27 sep 2019 12:49

Wat hebben blauwe tenen met pizza’s te maken?

Übung macht den meister!!!

Geen idee, maar ga zo wel pizza bakken en geen tenen(kaas) erop ;)

Edwin van Riel

Mja, pizza’s bakken gaat nog wel met blauwe tenen. Snowboard is wel lastig. Maar ik ga dat snowboarden denk ik dus maandag weer proberen.

Mja, pizza’s bakken gaat nog wel met blauwe tenen. Snowboard is wel lastig. Maar ik ga dat snowboarden denk ik dus maandag weer proberen.

Tiny-M op 27 sep 2019 17:30

Zal eens tijd worden. Het seizoen is al lang begonnen.

Übung macht den meister!!!

Plaats een reactie