Zoetermeer, wie gaat er mee?

@sterko, ik bedoel idd de tent op de parkeerplaats en je gebruikt niet de normale hoofdingang.

Hee is er iemand die deze week met mij naar snowworld wilt? Heb vakantie, wil je mee en ben je ook into snowboarden stuur mij een DM.

*bericht bewerkt door boardergirlXD op 23 nov 2020 12:15

Vooralsnog alleen piste 3 open. Maar ik ga maandagmiddag toch even een kijkje nemen.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Piste 3 is toch juist waarvoor je gaat? Tenzij je voor het park komt dan.

Klopt, voor mezelf wel. Maar als piste 1 en/of 2 open waren geweest, had ik de kinderen meegenomen. Nu in mijn eentje een uurtje knallen en mijn nieuwe ski’s uitproberen.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

First tracks sinds begin maart vorig jaar. Ik heb er ook wel weer zin in!

Aftellen maar!

Het gaat hard met de tickets. 2e pinksterdag zit al tot in de middag vol.

Hm alleen baan 3 🤔. Maandag staat er een kidsday op programma . Ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen 🤔.

Ik begreep dat het erom ging spannen of ze dit weekend gereed kwamen met het onderhoud op baan 1 en 2. Misschien dat maandag dan zeker lukt en wellicht dat eea voor de kidsday sowieso wel in orde zal zijn. (meer info heb ik ook niet)
Aangezien het inderdaad hard ging met de verkoop van de tickets, vanochtend besloten om dat niet af te wachten en alleen te gaan.

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Damn…Nice! was toch wel weer even lekker!

Ben alweer 2 keer geweest afgelopen weken. Zondagochtend 27 juni volgende keer Zoetermeer. In juli en augustus heb ik een Zomervoordeelkaart. Wie vanuit Woerden en omgeving een keer mee wil us welkom!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Wie maakt er gebruik van de wintersport.nl actie voor de testavond van 18-11? #meetandgreet

Als ik wit zie, dan gaat het bergafwaarts met me.

Ik sluit dat nog niet uit, vind het een leuk concept.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Wie maakt er gebruik van de wintersport.nl actie voor de testavond van 18-11? #meetandgreet

Veenhoorn op 16 okt 2021 00:39

Moi. Net ticket besteld.

When life gets too complicated.... SKI

Gezellig! En @Roy83 maximaal 80 plaatsen beschikbaar en de tickets gaan hard. Dus denk er niet te lang over na ;-)

Kun je met een 4u ticket nog steeds de tijd onderbreken als je bijv even gaat lunchen? Of tikt de tijd dan nog steeds door? Ik zie dat je nu alleen nog voor een bepaald tijdslot kunt reserveren. Hoe werkt dat als je er eenmaal bent? We gaan naar Snowworld Landgraaf, maar dat werkt vast hetzelfde als Zoetermeer… Alvast dank voor jullie reacties!

De 4 uur is netto skitijd. Dus je kunt rustig gaan lunchen. Tijdslot kun je per 4 uur reserveren, maar je kunt later doorskien dan de reservering aangeeft.

Ik ken deze actie niet, waar kan ik info vinden ?

geen idee, ik had het gisteren naar een vriend gestuurd en wilde vandaag boeken, maar kan niets meer vinden over de actie!

Volgens mij loopt in de vakantieperiodes de tijd gewoon door als je het poortje doorgaat. Even relaxed lunchen lijkt me dan een no go.

When life gets too complicated.... SKI

Wie maakt er gebruik van de wintersport.nl actie voor de testavond van 18-11? #meetandgreet

Veenhoorn op 16 okt 2021 00:39

Ik ben erbij!

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Kun je met een 4u ticket nog steeds de tijd onderbreken als je bijv even gaat lunchen? Of tikt de tijd dan nog steeds door? Ik zie dat je nu alleen nog voor een bepaald tijdslot kunt reserveren. Hoe werkt dat als je er eenmaal bent? We gaan naar Snowworld Landgraaf, maar dat werkt vast hetzelfde als Zoetermeer… Alvast dank voor jullie reacties!

Claire op 16 okt 2021 16:42

Je tijd staat stil en houd je tegoed als je even de piste verlaat. Je kunt na de koffie of lunch de resterende tijd opmaken. Tijdblok kun je dan overschrijden zonder probleem is mijn ervaring.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Ik ken deze actie niet, waar kan ik info vinden ?

Pirmin op 16 okt 2021 18:53

Leden van de Nederlandse Ski Vereniging en Club Wintersporters hebben er een e-mail over ontvangen.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Gezellig! En @Roy83 maximaal 80 plaatsen beschikbaar en de tickets gaan hard. Dus denk er niet te lang over na ;-)

Rene op 16 okt 2021 11:56

Jammer dat het vooral voor skiërs is. Dat heb je niet goed geregeld @Rene.

Übung macht den meister!!!

@rfkangoo Ssst, @Rene heeft een secret snowboarders night geregeld met diner en al, maar dat mogen die vervelende skiërs niet weten 🤫🤪

Snowboarden met @Rene, dat is mijn natte droom🥶☃️

LA NORMA😍☃️

Hate to admit it, but snowboarders are a dying breed :( Wordt niettemin een toffe avond! En als je niet test, kun je alsnog 4 uur de baan op voor 10,- . Prima deal dacht ik zo!

Al was fff skiën met @evr66 ook weer bevredigend⛷☃️

LA NORMA😍☃️

Hate to admit it, but snowboarders are a dying breed :( Wordt niettemin een toffe avond! En als je niet test, kun je alsnog 4 uur de baan op voor 10,- . Prima deal dacht ik zo!

Rene op 17 okt 2021 13:58

Nou Nou, je doet nu net of wij 2en de laatste 2 snowboarders zijn.
En ik weet niet of ik het wel zo naar m’n zin heb tussen zoveel skiërs. Ze zien er altijd erg agressief uit met die stokken enzo.

Übung macht den meister!!!
eden van de Nederlandse Ski Vereniging en Club Wintersporters hebben er een e-mail over ontvangen. § Nick_Lobé op 17 okt 2021 07:13

Duh… email, dat was waar ik het las. Dank, ik ben er bij!

*bericht bewerkt door meul op 17 okt 2021 15:15

Plaats een reactie