Zoetermeer, wie gaat er mee?

Op zondagochtend 35 min rijden, wel te doen 😂

Edwin van Riel

Ik wou dat ik dat kon, even skieen en met de koffie weer thuis haha. Tijd voor Snowworld in Utrecht!

LoveToSki op 21 apr 2024 19:22

Doe er anders maar één in Zwolle en één in Arnhem bij. Dekt Noord en Oost-Nederland een beetje af. Zoetermeer en Amsterdam zijn vanuit Utrecht al best snel bereikbaar. Arnhem straks ook.
Vanuit Groningen, Leeuwarden of Enschede moet je echt wel ver rijden nu. Vanuit Nijmegen trouwens ook.

Zwolle zou perfect zijn! Blijf het gek vinden dat er een aantal relatief dicht bij elkaar zitten en noord/oost Nederland inderdaad gewoon helemaal niets. Jammer

Ik wou dat ik dat kon, even skieen en met de koffie weer thuis haha. Tijd voor Snowworld in Utrecht!

LoveToSki op 21 apr 2024 19:22

Doe er anders maar één in Zwolle en één in Arnhem bij. Dekt Noord en Oost-Nederland een beetje af. Zoetermeer en Amsterdam zijn vanuit Utrecht al best snel bereikbaar. Arnhem straks ook.
Vanuit Groningen, Leeuwarden of Enschede moet je echt wel ver rijden nu. Vanuit Nijmegen trouwens ook.

Bennie op 21 apr 2024 20:53

En als Zwolle en Arnhem teveel is, gewoon ertussenin in Apeldoorn ☺️.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ik wou dat ik dat kon, even skieen en met de koffie weer thuis haha. Tijd voor Snowworld in Utrecht!

LoveToSki op 21 apr 2024 19:22

Doe er anders maar één in Zwolle en één in Arnhem bij. Dekt Noord en Oost-Nederland een beetje af. Zoetermeer en Amsterdam zijn vanuit Utrecht al best snel bereikbaar. Arnhem straks ook.
Vanuit Groningen, Leeuwarden of Enschede moet je echt wel ver rijden nu. Vanuit Nijmegen trouwens ook.

Bennie op 21 apr 2024 20:53

Zoetermeer is voor ons 45 mins, amsterdam een uur. Is zeker te doen, maar ook zeker niet geweldig. Antwerpen 1,5 uur, landgraaf en terneuzen 2 uur. Dat doe je niet voor een avondje.

Maar ik ben het met je eens het noordoosten van nl komt er bekaaider vanaf

Je zit dan wel weer dichter bij winterberg

*bericht bewerkt door LoveToBoard op 21 apr 2024 23:33

45 min is prima te doen toch lijkt me. Ik ga ook nooit naar lg of zo. Veel te ver weg voor wat je krijgt. T is al heel wat dat we hier ee keuze hebben

Tijdje getraind in huizen, dat was hiervandaan zonder files al bijna 2 uur. Werd me te gek voor een doordeweekse avond.

Kennis van me komt regelmatig vanuit groningen naar ztm op de zo ochtend. Dan moet je wel heel graag willen haha

*bericht bewerkt door evr66 op 22 apr 2024 06:21

Edwin van Riel

@EvR66 Ja die malle man zijn skiverlangen brand, maar naar Landgraaf is nog veel verder.
En voor mij is Winterberg in iets minder dan twee uur drie kwartier te doen, maar de dichtstbijzijnde skihal minimaal 110km rijden vanuit regio Keizerstad.

Raar volk, die groningers, @bennie 😂😂

Tsja, winterberg is hiervandaan wat verder, doen we alleen bij uitzondering. Kleine 3 uur meer oud sta ik in kwt, leuker voor een weekendje. Wb voor één (lange) dag is op zich wel ok, maar geen 4x in een seizoen hahaha, is gewoon 4.5-5 uur.

Edwin van Riel

Doordeweeks is Z’meer voor ons al snel anderhalf uur door alle drukte bij Gouda 😂

Wel eens hoor, ik zou doordeweeks ook graag gaan in de avonden en ook eigenlijk gewoon moeten doen. Ik wil stappen maken! Maar als ik dan de files zie denk ik “laat maar, kind moet half 9 naar bed” 😂

Skibaan bij mn huis lijkt me wel wat. Of verhuizen naar een hooggelegen skigebied 😇

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Het grote nadeel van Winterberg vind ik wel dat t in de zomer beroerd skiën is daar.

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Doordeweeks is Z’meer voor ons al snel anderhalf uur door alle drukte bij Gouda 😂

Wel eens hoor, ik zou doordeweeks ook graag gaan in de avonden en ook eigenlijk gewoon moeten doen. Ik wil stappen maken! Maar als ik dan de files zie denk ik “laat maar, kind moet half 9 naar bed” 😂

Skibaan bij mn huis lijkt me wel wat. Of verhuizen naar een hooggelegen skigebied 😇

LoveToSki op 22 apr 2024 08:34

Dan zul je toch naar de borstelbaan van Skipiste Nieuwegein moeten. Of de rollerbaan op Lageweide in Utrecht 😉

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Doordeweeks is Z’meer voor ons al snel anderhalf uur door alle drukte bij Gouda 😂

Wel eens hoor, ik zou doordeweeks ook graag gaan in de avonden en ook eigenlijk gewoon moeten doen. Ik wil stappen maken! Maar als ik dan de files zie denk ik “laat maar, kind moet half 9 naar bed” 😂

Skibaan bij mn huis lijkt me wel wat. Of verhuizen naar een hooggelegen skigebied 😇

LoveToSki op 22 apr 2024 08:34

Dan zul je toch naar de borstelbaan van Skipiste Nieuwegein moeten. Of de rollerbaan op Lageweide in Utrecht 😉

Nick_Lobe op 22 apr 2024 11:14

Zit wel aan de rollenbaan te denken voor les!

Dit weekend is er geen training van club Snowworld, dus nu gaan we toch eens in Bottrop kijken zondag!

Als ik later groot ben woon ik in Val Cenis of Val Gardena ❤️❄️

Plaats een reactie