Skimaatje(s) gezocht (25-40 jaar)

Hoi mijn naam is Steven (36 jaar). Ik ga sinds een aantal jaren elk jaar op wintersport met een groep vrienden, maar deze zijn dit jaar allemaal afgehaakt. Aangezien ik eigenlijk wel gewoon wil gaan, probeer ik het op deze manier.

Ik ski vanaf dat ik 12 jaar oud ben, maar ik ben tot 5 jaar geleden niet elk jaar geweest. Mijn niveau is gemiddeld (sportief) en ik kom elke piste prima af. Snowboarden kan ik ook, maar niet zo heel erg goed. Het maakt me ook niet uit om met snowboarders te gaan.

Verder hou ik van apres ski en is het voor mij echt een combinatie van skien en lekker vakantie vieren. Niets moet alles mag zeg maar. Ik hoef niet per se de eerste lift te pakken elke ochtend, maar ik hou wel van tochten maken. Een groot gebied heeft dan ook mijn voorkeur.

Verder gaat mijn voorkeur uit naar eind januari, maar ik ben flexibel dus ik kan ook in andere periodes, maar liever niet in de vakanties.
Ik heb een ruime auto dus vervoer is ook geen probleem.

Groet,

Steven

*bericht bewerkt door Stevie_81 op 19 dec 2017 16:01

wij gaan 10-17/3 naar alpe d’huez, odt met zn zevenen als iedereen werkelijk boekt die nu in de “voorgesprekken” zit, allemaal boarders van alle niveaus…
hier staat ook een topic van dus je kan daar meer lezen
op appt met de auto dus
gr
wim

Stevie,

heb je al geboekt en/of reismaatje gevonden?

Nee nog niks gevonden. Nou ja ik kon met me oom en tante mee naar Oostenrijk, maar die gaan naar een heeel klein gebiedje en ik vond het vrij prijzig, zeker voor een klein gebied.

Grz, Steven

Al een vakantie geboekt?

Ronny

Al een vakantie geboekt?

ronnyalebeek op 3 jan 2018 12:12

Nee ik sta open voor suggesties, liefst met een leuke groep ofzo.

een periode in gedachten? evt. een regio?

Ronny

Zie ook mijn originele post. Ik zou de week van de 27ste nog kunnen en anders wordt het na de voorjaarsvakantie in maart ofzo. Liefst een wat groter en sneeuwzeker gebied, Frankrijk of Oostenrijk.

ok, en heb je al meer gegadigden? mail me anders even op r.alebeek@ancadenbosch.nl

Ronny

Ik heb ook interesse in eind februari of begin maart. (buiten de schoolvakanties) aan te sluiten bij een groepje dertigers.
Eind januari kan ik helaas niet, vandaar dat ik niet had gereageerd op dit bericht. Ik ben zelf 32 jaar oud en gemiddeld van niveau.

Ha Steven e.a.,

Al een tijdje stil in dit topic maar toch maar even proberen. Ben ook geïnteresseerd in de 1e week van maart. Is er al iets opgezet n.a.v. dit draadje? Ben zelf 35, boarder (gemiddeld niveau).

Hi allemaal,

Ik heb ook interesse om met iemand of een groep mee te gaan. Zelf ben ik een 25 jarige boarder (gemiddeld niveau, schat ik). Ben niet heel vaak op wintersport geweest maar ik wil daar graag verandering in brengen.

Hoor graag van iemand :)

Gr,

Peter

Hallo Allemaal,

Ik wil ook nog wel een keer weg. Ik ben een fanatieke boarder. Bestemming maakt me niet veel uit, mits er maar voldoende piste-km beschikbaar is.Dus meer dan 80km piste? Als er concretere plannen zijn dan hoor ik het graag. Voorstellen mogen per pb. Ik heb geen whatsapp.

groeten,

Frank

Geïnteresseerd! Eind januari lukt me niet gezien ik dan in oostenrijk ben, maar verder in het seizoen sta ik open voor suggesties. Graag via PM

Ik heb geen vrienden die dit jaar op wintersport gaan dus ben ik ook op zoek naar toffe mensen om mee op wintersport te gaan.
Periode maakt voor mij niet uit.
Ik heb een auto waar vier mensen met bagage meekunnen.
Ben 42 jaar

Hallo Allemaal,. Ik zie dat er nu een tweede persoon met auto beschikbaar is. Ik adviseer de geinteresseerde mensen dan ook om leuke reisjes op te zoeken en die voor te stellen aan elkaar.
Te lang wacdhten heeft geen zin, dan gaat iedereen zijn eigen weg of komt er helemaal niets van. Dat heb ik in meerdere topics al zien gebeuren.

Hey Steven,

Ik ben ook aan het kijken voor een lastminute skivakantie in Oostenrijk of Frankrijk.
Voorkeur gaat uit naar einde Januari/begin feb. Ik heb wat dingen voorbij zien komen online meestal aanbieding voor appartementen incl skipassen vanaf 4 a 6 personen.
Dus als er meerdere personen zijn die eind Januari weg willen, dan kunnen we een groep aanmaken en kan ik wat links doorsturen.

Ik zelf ben 27 en ski al vanaf kleins aan, bijna elk jaar, maar doe t dit jaar iets rustiger ivm een blessure. Apres ski en andere activiteiten vind ik ook leuk.

Ik hoor het graag.

Wordt een beetje een chaos in dit topic, maar het leeft iig wel.
Ik zit vast aan de week van 2 maart tot 11 maart. Mensen die concreet belangstelling hebben voor die week? Beschik ook zelf over een auto.

*bericht bewerkt door WoutervS op 22 jan 2018 21:56

Allen, sorry voor de late reactie, ook voor de mensen die me een pb hebben gestuurd. Druk met kinderen, enz. Jullie kennen het wel.

Inmiddels hebben vrienden van me toch onverwacht een appartement gehuurd dus ik heb besloten om met hun mee te gaan.

Het is inderdaad een beetje een zooitje, maar wel genoeg man om een leuk groepje te vormen denk ik. Ik zou zeggen regel het met elkaar, maar voor mij gaat het dus over.

Wouter, ik zit zelf ook vast aan de week van 2 tm 11 maart. De reis die ik geboekt had, is geannuleerd door het reisbureau dus ben weer op zoek.
Ik ben een gevorderde boarder van 40 en zolang er niet te veel vlakke stukken zitten waar ik moet lopen, kom ik overal wel over, langs of door. :) Ik heb zelf een auto waar niet al te veel bagage in past (cabrio).
Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk en wil pertinent niet naar Frankrijk.

Hey cdoens, ik ben deze dagen nauwelijks online te vinden maar zie dat er ook andere topics gestart zijn die richting dezelfde week gaan. Misschien daar even de krachten bundelen en dit topic niet verder gebruiken om verwarring te voorkomen.

Plaats een reactie