Gezocht: lift naar Zwitserland op 2 maart

Dag wintersporters!

Het eerste weekend van maart ga ik een vakantievriend uit Zwitserland opzoeken om een lang weekend (3/4/5 maart) met hem te skiën in Andermatt-Sedrun. Om op zaterdag ook al te kunnen skiën, reis ik het liefst op vrijdag 2 maart al richting Zwitserland. Als ik tot Bazel (of eventueel Luzern, mocht dat kunnen) zou kunnen meerijden, zou dat fantastisch zijn!

Qua spullen heb ik materiaal (ski’s, skischoenen, stokken en helm) en een tas met wat kleren. Ik ben in het bezit van een rijbewijs en vindt het geen probleem om een deel te rijden en om de kosten te delen! Daarnaast ben ik spontaan aangelegd dus je krijgt er gezellig gezelschap gratis bij ;)

Iemand die me kan helpen? Alvast bedankt!

Groetjes, Laurankl

Probeer ook blablacar eens!

Mr. Slow

Ik denk dat het ook handig is om te vermelden, waar je vertrekt. Kan nogal een verschil zijn. Zeeuws-Vlaanderen of Groningen?

Vertrek dinsdag 28/02 naar siena. Kan je onderweg afzetten in luzern. Er kan wel niet al te veel bagage mee want ik neem enkeke fietsen mee in mijn bestelwagen.
Je kan nu trouwens dagelijks vliegen van antwerpen naar zurich ook. Vandaar ben je met de trein snel in luzern.

Als wij een grotere auto hadden… Wij gaan die datum richting de grens Duitsland / Zwitserland alleen wij hebben zelf ook al onze spullen mee en de achterbank moet daarom plat…

Ik dacht dat die lift in Bolivia met 30km lang was ( https://www.wintersport.nl/forum/topic/398245 ), maar een lift naar Zwitserland slaat echt alles…

Voor mensen die meelezen; ik woon in Eindhoven!

Vertrek dinsdag 28/02 naar siena. Kan je onderweg afzetten in luzern. Er kan wel niet al te veel bagage mee want ik neem enkeke fietsen mee in mijn bestelwagen.
Je kan nu trouwens dagelijks vliegen van antwerpen naar zurich ook. Vandaar ben je met de trein snel in luzern.

derjean op 31 jan 2018 01:26

28/02 is helaas geen optie voor me… toch bedankt! Bedankt voor de tip, ik zal eens kijken naar de vliegtickets :)

Als wij een grotere auto hadden… Wij gaan die datum richting de grens Duitsland / Zwitserland alleen wij hebben zelf ook al onze spullen mee en de achterbank moet daarom plat…

ilovesnow op 31 jan 2018 06:45

Helaas, toch bedankt!

Iemand anders misschien een plekje vrij?

Zet anders je bericht ook op Facebook. De groep/pagina “Rit naar de sneeuw” wordt veel gebruikt en gelezen.

Ik rij woensdag op donderdag om 5:00 naar Zermatt, dus eigenlijk een dag te vroeg voor jou, maar Ik wilde het wel even melden mocht je flexibel zijn. Ps dit is alleen de heenreis later ga ik richting Tirol.
Ik kom zelf uit Breda en rij dus vanzelf langs Eindhoven.

Vaak knuffel ik de berg onvrijwillig....

Plaats een reactie