Website login

Ik was al een tijdje niet meer op wintersporters.nl geweest, en ging vanavond eens kijken, maar ik word doorgelinkt naar wintersport.nl Na wat gezoek op de site kom ik er snel achter dat er een nieuw samenwerkingsverband is tussen die twee organisaties, dat is alleen maar mooi. Maar toen ik wilde inloggen, toen kon ik dat niet meer automatisch doen, dus moest ik mijn wachtwoord herstellen. Na dit gedaan te hebben had ik meteen zoiets van: Maar hoe zit het dan met het andere account wat ik bij de Nederlandse Skivereniging had, en waar mijn verzekering ook aan is gekoppeld. Kan ik daar ook, apart mee inloggen, om zo de oude services van de skivereniging te kunnen blijven doen, of zijn de accounts samengevoegd. Dit lijkt me niet aannemelijk, want hoe weet je nu wie, wie is, n.a.v. een paar logins, want ik zie ook dat je op je verzekering kunt inloggen m.b.v. die andere knop aan de rechterkant. Wordt dit later nog samengevoegd tot 1 account, of blijven beide accounts naast elkaar bestaan in de toekomst. Het lijkt me namelijk omslachtig om steeds te moeten wisselen tussen accounts, als ik bepaalde dingen wil raadplegen. Plus, zou de webbrowser beide logins, naast elkaar automatisch opslaan, of er een zooitje van maken, want het lijkt me onlogisch om met 2 accounts tegelijk op dezelfde website ingelogt te zijn.

Ski or Die

@kokkieAmiga inloggen voor de website en de verzekering blijven volledig gescheiden. Als je wilt reageren op de website kan dit gewoon met de accountgegevens die had op wintersporters.nl.

Het “inloggen” voor de verzekering gaat ook niet meer via een wachtwoord, maar via verificatielink via e-mail of sms. De oude inlogaccount die je had bij de De Nederlandse skivereniging komt te vervallen.

Plaats een reactie