Dagje rodelen

Woor wie bij uitzondering eens een keer zijn ski’s een dagje kan laten staan. En graag eens een keer op een echte rodel wil rodelen. Dus niet op zo’n huur sleetje. Ben ik van 19- 27 januari in de regio Sterzing en van 28 januari tot 9 februari in de regio Ellmau. Wie zin heeft laat het weten. Je moet wel langer zijn dan 1.75m om goed op de rodel te passen. Ik heb er 2 tot mijn beschikking evt. Meer. Het is voor mij geen probleem om tot max. 1.5 uur te rijden. Mits een goede rodelbaan voorhanden.

Ik verwacht rond die tijd in Saalfelden te zitten, en zou best wel eens echt willen rodelen. Er zijn verschillende banen in de buurt, dus dat komt vast goed.
Als ik wat meer duidelijkheid heb ontvang je een PM 👍

Ik verwacht rond die tijd in Saalfelden te zitten, en zou best wel eens echt willen rodelen. Er zijn verschillende banen in de buurt, dus dat komt vast goed.
Als ik wat meer duidelijkheid heb ontvang je een PM 👍

Bennie op 21 aug 2018 20:48

Is prima. Er is alleen volgens mij geen rodelbaan met lift in de regio Saalfelden. Rodebanen met lift hebben mijn voorkeur. Dichst bij zijnde waarvan ik zeker weet die goed zijn en met lift. Zijn de rodelbaan aan de Astbeg in Going en die aan de Gaisberg in Kirchberg. Beide op ongeveer 45 minuten.

Saalfelden was idd een flinke tippel, maar het uitzicht 's avonds beloonde je gelukkig wel voor de moeite.

Leuke uitnodiging😃
Helaas ben ik dan niet in de buurt☹️
De rodelbaan op de gaisberg in Kirchberg is idd een mooie☃️

LA NORMA😍☃️

Leuke uitnodiging😃
Helaas ben ik dan niet in de buurt☹️
De rodelbaan op de gaisberg in Kirchberg is idd een mooie☃️

Piefke op 23 aug 2018 08:49

Wie weet ooit nog eens .

Nieuwe rodel is klaar.

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/7ec66c261958d9542c62e1ec...

Oh wow, dat lijkt me nou zo gaaf om eens echt te doen! Ik ben in m’n jeugd en een paar jaar geleden een paar keer van de Hainzenberg af geweest, met zo’n log gehuurd houten ding, met z’n tweeën erop en dat vond ik al supergaaf. Helaas ben ik de enige in mijn groep die het nog leuk vindt. De rest heeft allemaal een vader of een vriendin of een achterbuurvrouw van een nicht die ooit ernstig gewond is geraakt bij rodelen, dus niemand wil meer :(
Helaas ben ik niet in de buurt op de data die jij noemt, en ik ben ook iets te klein (1.71m), maar ik houd me aanbevolen voor een volgende mogelijkheid!

Uitrusten doen we thuis wel!

https://cdn.wintersport.nl/forum/22/d9c55cbbb72287679235c77c...

De 2 beschikbare rodels.

Rodelbanen die tot de evt mogenlijkheden behoren zijn.

19-27 Jan.

Rosskopf
Ladurns
Ratschings
Rudi Run Plose
Bergeralm

27 jan 9 Febr.

Astberg
Hexenritt
Gaisberg
Lanerkopfel
Wildkogel

Aanbod staat nog steeds. Alleen wegens verkoop nog maar 1 rodel beschikbaar.

Plaats een reactie