AK Ski info

Al iemand ervaring met de ski’s v/h merk AK ?
Nu te testen in Ischgl de AK black en yellow, met welke ski’s zijn deze te vergelijken ?

Ik ken ze niet. Maar het doet mij een beetje denken aan merken als ZAI, Bogner en andere exclusieve merken. Aan de specificaties te zien vrij zware, stevige pisteski’s in de pistelijn, superlichte tourski’s in de tourlijn. Niet heel verrassend, maar het zegt ook niks over hoe ze skiën.
Ga het uitproberen en laat het ons weten zou ik zeggen :)

Ak ski is met alleen met het beste van het beste te vergelijken , opgebouwd met rubber en hout . Ski al drie jaar op deze latten , huur ze in Hinterglemm bij reiterkogellift (Wolf)
Ik ski al meer dan 30 jaar maar heb nog nooit zoiets onder mijn schoenen gehad , je moet een beetje kunnen skiën dan gaat de rest van zelf , fijn dat ze in is ischgl er nu ook zijn, bij welke skiverhuur staan ze ?

Je kan ze dit winter seizoen testen (18€ op zon- en woensdag voor 1 dag max 3 setten) bij “Silvretta sports” boven op de berg onder de ski school, site:https://silvrettasports.com/en/rental/ski-models/…
Arjan, zijn licht te skiën, of moet je er hard op werken, stijvere skis? ik ben eerder een lichtgewicht 1.74m 65kg, +/- 30weken, niveau7
Zijn ze vergelijkbaar met de Stockli SL of SX skis of deze nog niet kunnen uitproberen?
Mss nog wat meer uitleg Arjan over AK’s

Ron , voor vergevorderde mag dit geen probleem zijn , het moet technisch redelijk kloppen anders wordt je gestraft , (hap hap) gewicht kan prima ski stuurt super ligt , verwacht dat Stockholm iets stugger is weet niet of daar rubber in verwerkt zit ,

Ron, bericht van Arjan klopt helemaal. Het zijn echt super latten. Moet je echt proberen.

Ron was het nog gelukt met AK ski’s

null

Plaats een reactie