Hoe ontspoor je een topic

Dat topic van Jerry…Altijd heerlijk als een TS zijn eigen topic volgas de bocht uit laat vliegen…
Dan heb je gewoon geen @Hooykaas meer nodig 😉

*bericht bewerkt door Hessel op 06 nov 2018 22:31

Weet iemand een leuk overnachtingshotel tussen Venlo en Gerlos?

Forza op 6 nov 2018 22:29

moeten ze er Nederlands spreken en Heineken schenken?

Roy83 op 6 nov 2018 22:30

Komt Heineken niet uit A’dam? Beetje uit de route…

Iemand nog tips hoe je het beste met een lease auto die je niet priverijdt, toch op wintersport kan?

Roy83 op 6 nov 2018 21:03

Ik ken iemand die tegen een kleine vergoeding je teller weer terugzet op de stand van voor de wintersport.

*bericht bewerkt door sterko op 06 nov 2018 23:39

Annoying skiers since 2003

Er is zojuist 6 meter sneeuw gevallen in Zermatt maar exact nul cm heeft de grond bereikt.

LA NORMA😍☃️

LA NORMA😍☃️

ik vind dat jullie spotten met mijn ziekte

Bier, sex , en patatjes

Weet iemand een leuk overnachtingshotel tussen Venlo en Gerlos?

Forza op 6 nov 2018 22:29

moeten ze er Nederlands spreken en Heineken schenken?

Roy83 op 6 nov 2018 22:30

Komt Heineken niet uit A’dam? Beetje uit de route…

Forza op 6 nov 2018 22:34

Maar ze spreken er dan weer geen Nederlands

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/425902

Dit was anders ook een heerlijk pareltje aan het worden. Het mocht helaas niet zijn r.i.p. 😢😢😭

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ja dat was wel een van de mooiste, ontspoorde topics…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/149003

Roy83 op 6 nov 2018 22:24

Dat was wel een pareltje met onze Jerry(b) of the day…

Born to Ride

Iemand nog tips hoe je het beste met een lease auto die je niet priverijdt, toch op wintersport kan?

Roy83 op 6 nov 2018 21:03

Ik ken iemand die tegen een kleine vergoeding je teller weer terugzet op de stand van voor de wintersport.

sterko op 6 nov 2018 23:39

dat is handig! Moet ik alleen nog ff iemand vinden die mijn ski’s mee wil nemen, als ik door de belastingdienst geflitst wordt met ski’s op het dak, dan heb ik een probleem…

Oja ik kan ook zeggen dat ik van de leasemaatschappij geen ski’s op dak mag vervoeren!

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

Ja dat was wel een van de mooiste, ontspoorde topics…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/149003

Roy83 op 6 nov 2018 22:24

Dat was wel een pareltje met onze Jerry(b) of the day…

Matthias123 op 7 nov 2018 07:12

er moeten meer van dat soort topics zijn, toch? Dat topic over kinderen laten spijbelen loopt ook altijd wel lekker, maar welke zijn nog meer leuk?

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

https://www.wintersport.nl/forum/topic/418829

Deze waar de TS de reageerders niet begreep en andersom.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

https://www.wintersport.nl/forum/topic/425902

Jammer dat hier nu een slotje op zit …

Vooral bij dat linkje van jou @Eisbeer is het eigenlijk wel jammer dat een enigszins serieus topic wat ontspoord is. Ik zie wel dat als een van de eerste reacties van een zeker persoon zijn, de kans op ontsporen wat groter is :).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Hessel
Waar gaat het eigenlijk over 😃😃😃

Moeten we Cees niet gewoon terug halen?
Dan krijgen we zelfs een ontspoort topic ontspoort ;-)

Ik heb net even heerlijk intern hard gelachen.
2 vr collega hadden een bijzondere discussie
Die echt compleet alle kanten opgaat met een heldere conclusie🙃

Het begon met 10 minuten uitleggen dat hun beide moeders plastic zakjes uitwassen.
Toen kwam spontaan de conclusie dat enkel al het plastic dat goedkoop is slecht is voor het milieu. Vraag is dan wel oorstaafjes kunnen uit hout maar waar maak je plastic zakjes dan van?
Als we met zijn alle geen buitenbeentjes willen eten van de AH dan worden ze toch weggegooid.
Een krentenbrood die maar voor 50% bestaat uit krenten koop je niet meer, dat is zonde vanhet geld.
Waarom geven ze het niet aan leger des heils. Want die zien dat meteen als een recht als ze een keer iets krijgen.
Gelukkig heeft nl een heel goed watersysteem we zijn heel zuinig.
NEE NEE NEE
Jawel want we maken water schoon en in Turkije gooien we alles weg. Nederland is veel beter.
In Nederland willen we geen co2 uitstoot dus sluiten we een kolencentrale om een driedubbel bevuilende centrale in polen te openen. Kan dan niet zeggen dat we het met zijn alle goed doen.
Maar wel in nederland
Toen nog wat vage conclusies al over the place, veel te lastig bij te houden.
We willen natuurlijk wel een topje van 5 euro blijven kopen, dus worden ze in india en azie uitgebuit.
Dan is het maar goed dat we in Nederland wonen
En het klimaat goed beheren.

*bericht bewerkt door Birdheart op 07 nov 2018 08:28

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ja dat was wel een van de mooiste, ontspoorde topics…

https://www.wintersport.nl/forum/topic/149003

Roy83 op 6 nov 2018 22:24

Deze @Hooykaas
Al op pagina 1 wist TS daar het topic volledig in de soep te laten lopen. Je kreeg niet eens de kans…😄

Ik hoorde laatst ergens een goede mop, maar ik ben 'm vergeten. Weet iemand hier nog een leuke?

Uitrusten doen we thuis wel!

Ik hoorde laatst ergens een goede mop, maar ik ben 'm vergeten. Weet iemand hier nog een leuke?

Lotte77 op 7 nov 2018 08:45

@Lotte77 https://www.wintersport.nl/forum/topic/80166
De keuze is reuze kies er een

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik heb net even heerlijk intern hard gelachen.
2 vr collega hadden een bijzondere discussie
Die echt compleet alle kanten opgaat met een heldere conclusie🙃

Birdheart op 7 nov 2018 08:27

Ik vond het na dit stukje al wat ongeloofwaardig worden (als vr voor vrouwen staat).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

@Roy83 jep staat voor vrouwelijke collega’s
Het begin van het gesprek was nog te volgen. Al is het voor de meeste vreemd om plastic zakjes te wassen en hergebruiken.

De zinnen conclusies en het compleet van hot naar springen. Zijn toch echt waar. Maar zulke gesprekken hoor ik ze hier wel vaker hebben, en schijnbaar snappen ze elkaar, je moet als niet onderdeel van het gesprek alleen niet vragen tussendoor als je iets niet begrijpt. Dan ben je te nieuwsgierig, maar nog erger voor hun dan, ze zijn de draad dan kwijt

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

ze zijn de draad dan kwijt Birdheart op 7 nov 2018 10:36

Zijn wij allemaal hier niet een beetje "de draad "kwijt? 😂

Born to run. B.S.

@DrPhil. Als je met “de grond” zeeniveau bedoelt dan is er tot op meer dan 3.000 m. hoogte vast nog wel een behoorlijke hoeveelheid gevallen. Valt wel op dat je weinig respons krijgt op je poging “Zermatt” weer op de rails te krijgen.

Hen48

@Hulst : weinig respons voor DrPhil zeg je:

Ik ben al blij dat DrPhil zich eindelijk ook eens mengt in deze "zinvolle draad"😁😝😜

Born to run. B.S.

Dat is idd mijn mening. kan het onderbouwen weliswaar. Iets wat de bureau’s niet kunnen als je naar de motivatie vraag voor de extra kosten. De marktwerking snap ik en dat is juist het punt. ieder mag zijn prijs vragen en wij kunnen zelf bepalen of we daar gebruik van maken. Dit gaat niet zozeer over de prijs maar meer het uitmelken van wat een klant accepteert (mijn mening). Vorig jaar zaten de kids ook met 1 leraar in een groep en dat ging met 2 vingers in de neus. Dus de argumenten van meer werk en belasting is wat mij betreft bla bla. Maar wij zijn ook onderdeel van de marktwerking en het mooie van dit forum is dat je als klant je ook kunt verenigen en elkaar kunt helpen tegen de kartelvorming (wederom mijn mening)

Na het teruglezen van topic @JerryB over liftmaffia kartelvorming en het zoeken naar gelijk gestemde kon ik de link niet laten liggen.
Vroeg ik me af of @JerryB terug is maar iets tactischer

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Het was een voorbeeld hoe je een topic kunt laten ontsporen, @hulst.

@DrPhil. “Een topic laten ontsporen” Elke keer dat ik het topic open doet het mijn taalkundig hart pijn:“hoe ontspoort je een topic”. Maar de door Birdheart bij de aanhef vermelde opsomming vond ik zo knap dat ik de titel tot nu toe maar voor lief nam, totdat jij de correcte schrijfwijze vermelde.

Hen48

“Hoe ontspoor je een topic” wordt ik tegelijk afgestraft.

Hen48

Plaats een reactie