Kan dit? erg bijzondere reclame voor skiwedstrijd...

Persoonlijk denk ik niet dat ik overdreven politiek correct ben. Ook heb ik geen enkel probleem met mooie dames :-) Maar een reclame als dit, voor de grote skiwedstrijd in Val d’Isere, ik vind dit nergens voor nodig, vulgair en gewoon nergens op slaan… Wat vinden jullie?

Click. Click. Peace

Is toch lekker man :) Ja, toch?
— Jan Boskamp een klap op de rug geeft —

:P

Ik vind het echt een top-reclame. Heel goed gevonden en ach dit zie je, zeker in Frankrijk, toch 100 keer per dag op tv?

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan vind. Ik denk dat ik hem beter wat vaker kan bekijken om een goede mening te vormen ;).

Wannabe Dolomietenkenner... || Carv gebruiker

null

Inderdaad, die letters zijn erg storend.

Persoonlijk denk ik niet dat ik overdreven politiek correct ben. Ook heb ik geen enkel probleem met mooie dames :-) Maar een reclame als dit, voor de grote skiwedstrijd in Val d’Isere, ik vind dit nergens voor nodig, vulgair en gewoon nergens op slaan… Wat vinden jullie?

Rogier op 30 nov 2018 12:16

Doel is in ieder geval bereikt, want er is zelfs een heel topic voor geopend!
Sex sells zeggen ze altijd.
Persoonlijk vind ik dat het echt helemaal niks met elkaar te maken heeft, maar dat vind ik van zoveel reclames alleen deze valt misschien meer op.

Opdrachtgever komt met beeld van Hirscher aanzetten… “Hier wil ik iets origineels mee doen…”

Bureau: “We moeten een stressvolle, uitdagende, maar alledaagse situatie bedenken die 99% van de mensen kan herkennen.”

Bedenk een betere situatie dan een eerste keer met de vrouw van je dromen zou ik zeggen…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bij de eerste dertig seconden dacht ik aan een bureau voor faalangsttraining in plaats van een ski world cup 😂

*bericht bewerkt door Hessel op 30 nov 2018 12:56

De connectie snap ik niet, maar een beetje bloot is niet mis mee toch?

Tsja ik denk dat @KimStam het veel beter zegt, seks verkoopt.

Op zich heb ik niet zoveel tegen het idee, maar de manier van filmen… ik denk dat dit beter, leuker kan. Ik weet niet of de sport dit nodig heeft. Zeker een sport waarin de dames ook echt hun mannetje staan…

Enne @shane wat voor een zenders heb jij in je Franse acco :-)

Click. Click. Peace

@Hessel haha ;-)

Click. Click. Peace

Ik vindt het inderdaad vulgair, beetje reclame maken voor een ski wedstrijd, dwars door een romantische scène heen. 😉

*bericht bewerkt door Birdheart op 30 nov 2018 13:02

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Jeetje @Rogier wat een preutsheid haha. Misschien is die Franse televisie dan toch niet meer wat het geweest is. Nu, in ons koude kikkerlandje zien we dit soort scenes nog vaak genoeg (zelfs in GTST meen ik) en uiteraard zitten er in elke Nederlandse film nog wel een paar blote borsten. Niets om het schaamrood van op de kaken te krijgen hoor… ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

Jongens toch , waar maken we ons hier druk over, volgens mij is dit gewoon een reclamespot voor thermisch ondergoed, lekker aanpassend bij 't slalommen. 😁

Born to run. B.S.

Je begrijpt mijn post niet ik heb helemaal niets tegen bloot ;-) , ik zie mezelf absoluut niet als preuts… maar hier is volgens mij de link zoek (met 100 km uur een ijsplaat afdenderen heeft wat mij betreft niets met seks te maken)…

Ik geef ruiterlijk toe het is een hele mooie dame en ik kijk er graag naar ;-) maar bij een goede ski reclame verwacht ik toch wat anders ;-)

Click. Click. Peace

(met 100 km uur een ijsplaat afdenderen heeft wat mij betreft niets met seks te maken)…

Rogier op 30 nov 2018 13:21

Maar spannend is het wel.

Bla, bla, bla.

En die gast lijkt me niet heel zeker van zichzelf (zou ik op de Bellevarde in wc setting ook niet zijn) maar de skiërs moeten wel zeker van zichzelf zijn…

Click. Click. Peace

Ik vind echt dat ze er uitstekend in slagen om de link te maken… Het is namelijk niet zomaar seks, het is de eerste keer seks met de vrouw van je dromen. Hoe spannend is dat, terwijl je toch heel cool moet blijven en op de toppen van je kunnen moet presteren om die 2e keer er ook uit te slepen. ;) :P

Overigens schreef je wel zelf “vulgair” en “de manier van filmen”, waardoor ik toch wat preutsheid meende te ontwaren. ;)

I can stick uphill ice, on my saucer...

En die gast lijkt me niet heel zeker van zichzelf (zou ik op de Bellevarde in wc setting ook niet zijn) maar de skiërs moeten wel zeker van zichzelf zijn…

Rogier op 30 nov 2018 13:28

Maar zij is duidelijk wel zeker van haar zaak. Lijkt me toch dat je dat, als skiër wel wil dat je materiaal waar je mee werkt, jouw alle vertrouwen geeft. Om de klus te klaren.

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Ik vind echt dat ze er uitstekend in slagen om de link te maken… Het is namelijk niet zomaar seks, het is de eerste keer seks met de vrouw van je dromen. Hoe spannend is dat, terwijl je toch heel cool moet blijven en op de toppen van je kunnen moet presteren om die 2e keer er ook uit te slepen. ;) :P

Overigens schreef je wel zelf “vulgair” en “de manier van filmen”, waardoor ik toch wat preutsheid meende te ontwaren. ;)

Shane op 30 nov 2018 13:31

Vulgair voor een ski-reclame :-) in een andere setting zijn het prima beelden hoor…

Verder hoop ik dat de skiers die van de Bellevarde afknallen het niet voor het eerst doen ;-)

Click. Click. Peace

Dit brei je niet meer recht @Rogier, vanaf nu zal ik altijd denken dat je toch wel te veel tijd in koude oorden met te veel lagen kleding aan kunt spenderen :P.

I can stick uphill ice, on my saucer...

lol ;-)

Click. Click. Peace

Knap hoe die gast zich zo lang weet in te houden 😜

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Vreemd om te zien hoe lang we deze keer on-topic blijven.😉

Born to run. B.S.

Vraag me wel af: Hoe zou zo’n filmpje eruit zien, als ze dit voor een snowboard wedstrijd moesten maken?

als mijn gedachten daar zijn, maar ik ben hier, waar ben ik dan?

Vraag me wel af: Hoe zou zo’n filmpje eruit zien, als ze dit voor een snowboard wedstrijd moesten maken?

Birdheart op 30 nov 2018 14:26

Dan zou je de eerste dertig seconden een stelletje zittend midden op de piste zien

Vraag me wel af: Hoe zou zo’n filmpje eruit zien, als ze dit voor een snowboard wedstrijd moesten maken?

Birdheart op 30 nov 2018 14:26

Dan zou je de eerste dertig seconden een stelletje zittend midden op de piste zien

Hessel op 30 nov 2018 14:30

hahahaha :-)

Click. Click. Peace

Jeetje @Rogier wat een preutsheid haha. Misschien is die Franse televisie dan toch niet meer wat het geweest is. Nu, in ons koude kikkerlandje zien we dit soort scenes nog vaak genoeg (zelfs in GTST meen ik) en uiteraard zitten er in elke Nederlandse film nog wel een paar blote borsten. Niets om het schaamrood van op de kaken te krijgen hoor… ;)

Shane op 30 nov 2018 13:14

Volgens mij ben jij de radio 538 posters vergeten die in Amsterdam moesten verdwijnen. Suitsupply relletje?
Ook al zitten er in Nederlandse films en series nog wel eens een leuke dame, ben ik bang dat een reclame als dit in Nederland niet eens meer wordt uitgezonden, zover zijn we gezakt.

De relatie tussen de 2 onderwerpen zie ik niet, ook heb ik geen idee wat het product is wat ze proberen te verkopen (was wat afgeleid ;-) ) dus of het reclame technisch een goede reclame is…

kan prima. laatste keer reclame in frankrijk was voor mij in val tho, 2012, toen we de TV aandeden, er een duits zender aansprong met een zelfde dame en de tekst: 'Für knäckigen Frauen, ruf jetzt an!!!"

Wat mij betreft is dit een prima reclame.

Dit brei je niet meer recht @Rogier, vanaf nu zal ik altijd denken dat je toch wel te veel tijd in koude oorden met te veel lagen kleding aan kunt spenderen :P.

Shane op 30 nov 2018 13:42

Geldt het hebben van een paar Lange posters naast mij waxtafel niet?

Click. Click. Peace

nu gaan we toch weer niet de wax-tour op hé.😜

Born to run. B.S.

Geldt het hebben van een paar Lange posters naast mij waxtafel niet?

Rogier op 30 nov 2018 14:47

Het gaat er toch niet om hoe lang ze zijn? 😂

Plaats een reactie