Iemand interesse in een (apres)ski vakantie?

Hee!

Ik zou graag eind januari/begin februari nog met een gezellige groep mensen op een ski vakantie gaan in een gebied zoals Solden, Ischgl of Hinterglemm etc.
Helaas kan mijn vriendin niet genoeg vrije dagen opnemen en zijn mijn vrienden allemaal geen wintersporters.

Zelf ben ik een vrij ervaren skiër.
Ik ga graag skiën, maar zeker ook graag apresskien en af en toe eens een dagje een uurtje uitslapen. Dus sportiviteit combineren met gezelligheid en ontspanning :)

Ik heb een auto waar goed 4 mensen in kunnen en waar een skibox op kan. Kan met 1 tank diesel naar Oostenrijk haha.

Zijn er mensen hier die dit ook wel zien zitten en eventueel mee willen? Stuur even een privé berichtje!
We kunnen dan de details doorspreken zoals bestemming, budget en datum. Zelf ben ik daarmee vrij flexibel omdat ik mijn eigen bedrijf heb.
Ik ben zelf 27 jaar oud.

Hey Timmie, ik zoek ook nog skigenoten voor weekje in de periode van 5/1 t.e.m. 9/2 2019… gr

Love the Life you Live... & Live the Life you Love

Ik ben ook nog op zoek in januari.

Ben ook nog op zoek in januari of begin februari.

43jr en ervaren skiër

Ik heb hier wel interesse in. Rond eind januari/begin februari komt voor mij goed uit.

Ben 32 en redelijk ervaren snowboarder

Ik ga dit even volgen. Heb mogelijk interesse, alle genoemde gebieden hebben mijn interesse. Enkel sölden ben ik nog nooit geweest. En de combi ski-apresski spreekt me zeer aan!

Ik zal eens een balletje opgooien voor een datum.
Wat dachten jullie van 25 januari t/m 2 februari?

Wat heeft jullie voorkeur? Een appartement of hotel en kamers delen of iedereen voor zichzelf een kamer? Dan kan ik links en rechts eens wat prijzen opvragen.

Ik moet zeggen dat ik nog nooit met ‘vreemden’ op reis geweest ben, maar zag het hier op het forum vrij vaak gebeuren en lijkt me echt wel een keer gaaf om zo leuke mensen te leren kennen voor de wintersport!
Zijn er van jullie mensen bij die dit wel vaker hebben gedaan? Hoe gaat dit meestal? Ga je met de groep steeds samen skiën en alles doen of is het een beetje iedereen lekker doen waar ie zin in heeft?

Ik moet zeggen dat ik nog nooit met ‘vreemden’ op reis geweest ben, maar zag het hier op het forum vrij vaak gebeuren en lijkt me echt wel een keer gaaf om zo leuke mensen te leren kennen voor de wintersport!
Zijn er van jullie mensen bij die dit wel vaker hebben gedaan? Hoe gaat dit meestal? Ga je met de groep steeds samen skiën en alles doen of is het een beetje iedereen lekker doen waar ie zin in heeft?

Timmievdh op 7 dec 2018 01:15

Tip: doen!!

Ik ben in 2014 met een groepje van 5 via dit forum gegaan omdat mijn vrouw hoogzwanger was ten tijde van de vakantie van mijn eigen wintersportvriendengroep. Geen moment spijt van gehad. Je gaat met gelijkgestemden dus iedereen komt voor hetzelfde. Natuurlijk is het even aftasten en heb je te maken met verschillende karakters.

Wat wij gedaan hebben is een ontmoeting gepland op een centrale plek die voor iedereen goed aan te reizen was en toen even IRL kennis gemaakt. Is toch anders dan met de app. Dat klikte en vervolgens hebben we in goed overleg geboekt.

Heerlijke week gehad en zou het zo weer doen. Elkaar voor het boeken even in de ogen kijken zou ik echter wel adviseren… :)

Succes met jullie keuze…

Ik moet zeggen dat ik nog nooit met ‘vreemden’ op reis geweest ben, maar zag het hier op het forum vrij vaak gebeuren en lijkt me echt wel een keer gaaf om zo leuke mensen te leren kennen voor de wintersport!
Zijn er van jullie mensen bij die dit wel vaker hebben gedaan? Hoe gaat dit meestal? Ga je met de groep steeds samen skiën en alles doen of is het een beetje iedereen lekker doen waar ie zin in heeft?

Timmievdh op 7 dec 2018 01:15

Tip: doen!!

Ik ben in 2014 met een groepje van 5 via dit forum gegaan omdat mijn vrouw hoogzwanger was ten tijde van de vakantie van mijn eigen wintersportvriendengroep. Geen moment spijt van gehad. Je gaat met gelijkgestemden dus iedereen komt voor hetzelfde. Natuurlijk is het even aftasten en heb je te maken met verschillende karakters.

Wat wij gedaan hebben is een ontmoeting gepland op een centrale plek die voor iedereen goed aan te reizen was en toen even IRL kennis gemaakt. Is toch anders dan met de app. Dat klikte en vervolgens hebben we in goed overleg geboekt.

Heerlijke week gehad en zou het zo weer doen. Elkaar voor het boeken even in de ogen kijken zou ik echter wel adviseren… :)

Succes met jullie keuze…

Harm op 7 dec 2018 07:38

Misschien is het een goed idee om eerst even een groepsapp aan te maken met serieus geïnteresseerden? Van daaruit kan er dan iets afgesproken worden en de plannen verder besproken worden.

Ik zie dit vaker gebeuren bij andere posts

Groepsapp is handig en maak daarnaast ook even een Google Docs documentje aan waar iedereen suggesties in kan knallen voor locaties/accommodaties. Handig voor het overzicht en iedereen kan erbij… :)

Thanks voor alle reacties!

Stuur even een privé berichtje met jullie nummers, dan maak ik een groepsapp aan.

Heb nu van 2 mensen het nummer ontvangen.
Zijn er nog meer mensen wie het leuk lijkt om mee te gaan? :)

Hallo Allemaal,
Wij gaan in de week van 25 Jan tm 2 feb met een bus vol gezellige mensen naar het Zillertal. Een mix van ervaren skieers , gezellige apres ski en goed verzorgd hotel.
als je meer info wilt bel dan met Carla op -spam- of check -spam-
uiteraard is reizen met eigen vervoer ook mogelijk maar in de bus stappen is net zo gezellig!

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 11 dec 2018 22:22: Beste, lees even onze forumregels door.

Nog nooit gedaan, op deze manier reisgenoten zoeken, maar ben ook op zoek naar reisgenoten voor de laatste week van januari. Nieuw hier en heb nog niet uitgevogeld hoe ik privé berichtjes kan sturen…

Nog nooit gedaan, op deze manier reisgenoten zoeken, maar ben ook op zoek naar reisgenoten voor de laatste week van januari. Nieuw hier en heb nog niet uitgevogeld hoe ik privé berichtjes kan sturen…

Miekie0 op 11 dec 2018 22:33

Ik stuur je er wel even een.
Rechtsboven op je naam klikken en dan inbox.

Groeten Tim

Is er het e.e.a. al besloten ? ik heb ook wel intresse eventueel

“Ik ga graag snowboarden :-), maar zeker ook graag apresskien en af en toe eens een dagje een uurtje uitslapen. Dus sportiviteit combineren met gezelligheid en ontspanning”

Ik hoef ook zeker perse de eerste lift te hebben, mochten andere dat wel willen dan is dat ook prima, ik zie jullie wel weer op de piste :-)

Ik heb eventueel ook wel interesse. Ben een man van 21 en ik ski nu zo’n 5 jaar.

Heb inmiddels diverse nummers :) heb jullie hierboven ook een prive berichtje gestuurd
Als je even je 06 nummer daarop terugstuurt maak ik vanmiddag een app groep aan en kunnen we overleggen.

Groeten Tim

Hier ook interesse om aan te sluiten.

Is er al een groep gevormd of kan ik eventueel nog aansluiten ?

Hier ook interesse om aan te sluiten.

Is er al een groep gevormd of kan ik eventueel nog aansluiten ?

Xcist op 12 dec 2018 13:40

Je kunt nog aansluiten, stuur je 06 nummer maar via een privé bericht.

heb je een pb gestuurd.
Samen met een vriend van me ben ik op zoek naar reisgenootjes voor wintersport dit jaar.

Ik stuur je een vrijblijvende PB…

We hebben plannen gemaakt!

We willen van 26-1 tm 2-2 naar westendorf met 8 personen.
De kosten zijn ongeveer 711 euro per persoon, verblijf, skipas en eten inbegrepen.

We zoeken nog 1 persoon om mee te gaan.

Heb je interesse? Stuur vlug een pb met je gsm nummer.

Even ter info:

We gaan dus van 26-1 tm 2-2

Westendorf

Kosten verblijf €285p totaal
Kosten skipas €250pp
Kosten eten ongeveer €175

Appartement heeft een top ligging t.o.v. centrum en lift en we zijn al met 7 hele gezellige mensen!

Hey,

Ik heb eventueel wel interesse. Ik kan alleen nergens vinden waar ik een PB kan sturen

Hey ik stuur je ff een pb

Helemaal goed!

Ontvangen ?

Nee, heb je nu een PB gestuurd

voor mij is dit ook nieuw.
ben helaas gebonden aan een vrije week en wel van zondag 17 febr tm zat 23 febr
als er groepen of personen zijn die een leuke trip hebben gepland en ze zoeken nog een leuk gezelschap erbij dan hoor ik dit graag.
ik ben een ervaren skiër en ben een jonge man van 46 :-)
gr Jeroen

Plaats een reactie