Iemand interesse in een (apres)ski vakantie?

Vorig jaar hebben we via dit topic een gezellige groep van 9 personen met de leeftijd van ongeveer 25 tot 40 jaar bij elkaar gekregen en daarmee een geweldige wintersport gehad! We zijn naar Westendorf geweest en dit was erg gezellig.
De groep is een leuke mix tussen sportieve skiërs die de eerste lift willen nemen en mensen die graag wat langer blijven liggen. We houden allemaal van goede apres-ski en met een paar mensen gaan we altijd door tot in de late uurtjes. Er is een ongedwongen sfeer, dus als je eens een keer wat vroeger of wat later wilt beginnen of eindigen kan dat allemaal :)

Recentelijk hebben we een reünie gehad en natuurlijk begon het alweer te kriebelen om de volgende wintersport te boeken. We hebben de volgende trip alweer op de planning naar Sölden dit keer. 18 t/m 25 januari verblijven we in een luxe chalet vlakbij de piste en de kroegen. We gaan met de auto.

Nu zijn er 2 personen afgevallen en zoeken we via deze weg dus nog 1 of 2 personen die in die periode graag met ons mee zouden willen. De voorkeur zou zijn dat dit dame(s) zijn/is om de man/vrouw verdeling wat meer gelijk te krijgen. Maar als man mag je natuurlijk zeker ook reageren. Bij 8 personen zijn de kosten van het verblijf ongeveer €480,- per persoon.

Heb je interesse? Stuur met dan even een privé berichtje met wat info over je zelf.

Ben benieuwd naar jullie reacties en wij hebben er alvast zin in!

*bericht bewerkt door Timmievdh op 07 aug 2019 20:12

Wie heeft er toevallig nog interesse?

Hi Timmie,

Leuk dat het jullie zo goed is bevallen vorig jaar! Ik heb een paar jaar geleden ook een leuke skitrip gehad dankzij dit forum.
Mogelijk heb ik, ervaren skister en après ski liefhebster ;-), interesse om mee te gaan. Ik stuur je een PB.

Groet,
Erzsi

*bericht bewerkt door Timmievdh op 09 sep 2019 23:01

Goedenavond!
Zoeken jullie nog steeds mensen?
Het lijkt mij wel heel leuk! Ik snowboard al flink wat jaren, maar helaas weinig vrienden die ook van wintersport houden.
Ik had zelf een iets kleiner budget in gedachten, want neem aan dat bij het bovengenoemde bedrag de skipas nog niet er bij in zit? Maar ik hoor eerst erg graag of er nog plek is, want het klinkt wel heel gezellig!
Groetjes Inge

Hoi Inge

Heb je een bericht gestuurd.

Groeten Tim

De plek is nog vrij, dus wie interesse heeft zie ik graag je berichtje! :)

Is er eventueel nog plek? Het klinkt ontzettend gaaf! Ik moet alleen even met mijn werk overleggen of ik die week weg kan.

Hi,

Zijn er nog 2 plekken over toevallig? lijkt mij (M, 28jr) en mijn vriendin (27jr) erg gaaf om zo’n trip te doen!

Inmiddels zitten we vol.
Bedankt voor jullie reacties!

Plaats een reactie