Bruine kanten

Ze stonden droog in de kelder … jaja, naast het bier zeker ;-)

null
null
null
null
null

Tukker(ik)

Zo dan😱 da’s nog erger dan die mijn kids vorige week voor onderhoud binnenkregen😅

mama on a mission in the snow

Hoe lang stonden ze al ‘droog’ in die kelder? Die zien er niet uit, maar wel mooi opgeknapt :) dat geeft wel eer voor je werk

Hoe lang stonden ze al ‘droog’ in die kelder? Die zien er niet uit, maar wel mooi opgeknapt :) dat geeft wel eer voor je werk

Juul op 10 dec 2018 20:43

Behoorlijke tijd denk ik. Wel een aparte schuurband voor gebruikt om te voorkomen dat netjes opgeborgen spullen geïnfecteerd worden.

*bericht bewerkt door Tukker op 10 dec 2018 21:17

Tukker(ik)

Ze stonden droog in de kelder … jaja, naast het bier zeker ;-)

Tukker op 10 dec 2018 19:29

Zal eerder ‘in’ het bier zijn geweest 😂🍻

When life gets too complicated.... SKI

^^😂😂

Holy s…wat zien die ski’s er uit!

Zien er nu toch weer netjes uit. Leuk!

Edwin van Riel

Lever je er nog gelijk zo’n flesje bij om de rest van de ski weer schoon te maken?

null

Born to Ride

de schimmel zal in de bergen wel van de ski’s afvriezen zeker.

ik vraag me wel af hoe de skischoenen eruit gezien moeten hebben (hier speelt schimmel wel een enorme rol)

*bericht bewerkt door Vivace op 11 dec 2018 08:34

Glide on!

Lever je er nog gelijk zo’n flesje bij om de rest van de ski weer schoon te maken?

null

Matthias123 op 11 dec 2018 08:07

hahaha, dat is nog helemaal niet zo’n slecht idee! Maar goed, ik vind het niet erg om te moeten oontroesten … alleen is het jammer dat er onnodig veel afgeslepen moet worden van de kanten en het belag.

Tukker(ik)

ik vraag me wel af hoe de skischoenen eruit gezien moeten hebben (hier speelt schimmel wel een enorme rol)
[post]Vivace op 11 dec 2018 08:34[/post][/quote] Die heb ik gelukkig niet hoeven te aanschouwen ;-)

Tukker(ik)

Als je dan toch bezig bent, scheer gelijk die baard eraf want deze ski is oud…

@Tukker dat heb je weer netjes gedaan.

Wat ik me afvraag, wat zeg je tegen zo iemand? Geef je die nog hints mee? :D

Tijd voor een uitpakparty?!

@Tukker dat heb je weer netjes gedaan. Dankjewel.

Wat ik me afvraag, wat zeg je tegen zo iemand? Geef je die nog hints mee? :D

Gaston op 14 dec 2018 17:17

Tja, DROOG wegzetten en beter nog na einde seizoen een beurt en flink ik de wax zetten … IIG GEEN VASELINE op de staalkanten smeren maar goed, heb geen zin hele discussies aan te gaan. Bindingen zaten goed vast en gingen binnen de norm open, dat is wat echt belangrijk is.

Tukker(ik)

Plaats een reactie