Groepsreis jongvolwassenen

Hoi allemaal!

Ik (22 jaar) wil graag in maart mee met een georganiseerde groepsreis. Ben een echte skifanaat en helaas heeft niemand in mijn omgeving het skifanatisme hahah. Zelf ben ik niet zo van de apresski dus de echte jongerenreizen vallen al af. Hebben jullie ervaring of weten jullie een leuke organisatie die reizen aanbieden voor ongeveer de leeftijd 20/30?

Alvast bedankt!

*bericht bewerkt door Deemmmiii op 28 dec 2018 13:16

Hi, ik volg je topic even. Ik loop namelijk ook tegen hetzelfde probleem aan. Wil niet mee met een echte jongerenreis maar andere groepsreizen is vaak pas vanaf 30 jaar (zelf ook 22/v).

Gaan jullie toch lekker samen😀

Je kunt eens kijken bij een lokale indoorski, sommige bieden reizen aan en dat zijn vaak heel gemeleerde gezelschappen.

Of via organisaties die training geven. Ski experience, skitraining.nl, zoiets.

Hoi! Ik heb besloten om met snowmania mee te gaan, aangezien ik hier niet heel veel reacties op kreeg. Zij hebben namelijk groepen voor 20-30 jaar! Wie weet is het wat 😊

Wat waren je ervaringen met snowmania afgelopen jaar ? Ik heb nu precies dezelfde vraag :).

Helaas was het een combigroep wat ze niet vermeld hadden. Hierdoor was maar 15% rond mijn leeftijd. Als je dat niet erg vind zou ik het wel aanbevelen, maar ik zou niet nog een keer gaan helaas.

Plaats een reactie