Belangrijk nieuws voor Oostenrijkgangers!!

De Oostenrijkers hebben een verbod ingesteld voor de Nederlanders, zij mogen niet meer zelfstandig door Oostenrijk rijden en moeten op transport gezet worden om vanaf de grens naar bestemming gebracht te worden. Lees het artikel!
https://skinachrichten.de/eilmeldung-oesterreichisches-verke…

Satire, maar leuk stukje

Als Belg kan ik alleen maar zeggen: groot gelijk!

;)

Hahaha! Zo zie je maar weer eens hoe onze oosterburen over onze rijvaardigheid denken. Niet geheel onterecht overigens 😉.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Bij deze opmerking van Skiwi moet ik ineens toch weer even aan de legendarische Jozef en Johnny denken 😁
https://youtu.be/ZLWI3JGnReQ

*bericht bewerkt door paolie op 11 jan 2019 10:32

@paolie

Dat zijn geen Belgen, hé, dat zijn Limburgers ;)

Is dit niet de Speld van Oostenrijk? :)

Het kan altijd korter, mand.

@paolie
Dat zijn geen Belgen, hé, dat zijn Limburgers ;)

Skiwi op 11 jan 2019 10:25

Zal ik eens aan uw oren komen trekken?

Bla, bla, bla.

Volgens mij hebben die zelfs géén kettingen om en is "t géén 4 x 4 .😝🤣😁😂

En opgepast @Skiwi…hier nog een Limburger.😎

Born to run. B.S.

Belg betekend toch ‘Ben eerst Limburger geweest?’

Born to Ride

of is het nu toch ‘Ben erg lomp geboren?’

Born to Ride

of is het nu toch ‘Ben erg lomp geboren?’

Matthias123 op 11 jan 2019 10:34

Wanneer ben jij in Winterberg?
:p

Bla, bla, bla.

of is het nu toch ‘Ben erg lomp geboren?’

Matthias123 op 11 jan 2019 10:34

Gelukkig woon jij net over de grens. 😈👿 ❄

Born to run. B.S.

Prima oplossing.
(heb zelf net mijn ontheffing voor deze regel binnen :D)

Als Belg kan ik alleen maar zeggen: groot gelijk!

;)

Skiwi op 11 jan 2019 10:17

Sluit je landgenoten niet uit…

;)

@Hessel of gewoon op buitenlandse platen rijden! Scheelt ook weer in de BPM!

Ik vind het prima. Sterker nog, zet me vanaf Duitsland maar op transport. Lekker tukkie doen, beetje sightseeing en dan wakker in Oostenrijk aankomen. Kun je meteen op de ski’s!

hahaha Mag hier ook ingesteld worden bij mij voor iedere Franse wintersporter die uit Parijs of Marseille komt. Wat zeg ik, die niet uit de bergen komt…

Click. Click. Peace

@Marieke autotrein?

Ik las ook dat de Belgen vanaf hun eigen grens op transport gezet moeten worden! Verordening vanuit Brussel!
@Rogier De laaglanders zijn ook niks gewend! Dus snap jou heel goed!

Volgens mij hebben die zelfs géén kettingen om en is "t géén 4 x 4 .😝🤣😁😂

Ik meen toch een ketting te zien op de voorste wielen…

😉

@snow70

dan toch maar op 1 wiel 😁😝

Born to run. B.S.

Als Belg kan ik alleen maar zeggen: groot gelijk!

;)

Skiwi op 11 jan 2019 10:17

Niet om lullig te doen, maar uit vrijwel alle onderzoeken blijkt dat van de westeuropeanen, de belgen steevast bij de top slechtste bestuurders horen. Iets dat ik op de weg ook zonder uitzondering bevestigd krijg.

https://www.ad.nl/auto/belgen-behoren-tot-de-slechtste-autom…

PS: de eigenaren van bovenstaande krant zijn zelf Belg, dus dan moet het wel waar zijn)

*bericht bewerkt door Sebastiaan op 12 jan 2019 10:25

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

Pffffff, ik ben toch maar Limburger, dus géén Belg volgens een héél intelligente Hollander. (@Matthias123 😉😉😉 )

*bericht bewerkt door dan58 op 12 jan 2019 10:28

Born to run. B.S.

De Noordelingen van Nederland rekenen ze toch niet bij die groep?
Die zijn wel wat gewend wat betreft sneeuw. De treinen rijden daar ook altijd.

“respecteren het minst vaak de maximumsnelheid”

Sinds wanneer is dat een criterium om te bepalen dat iemand een slechte chauffeur is???

@skiwi de vraag stellen is hem beantwoorden hè? 😉

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

Een slechte chauffeur is iemand die ongevallen veroorzaakt en/of andere hindert, ik zie niet in wat het niet respecteren van de maximumsnelheid daar heeft mee te maken ;)

Er is trouwens een reden waarom veel Belgen dat niet doen: de belachelijk lage snelheidslimieten in ons land. En dan vooral op plekken waar het NIET gevaarlijk is, maar waar er wel een grote pakkans (kassa kassa) is…

In Duitsland heb ik bijvoorbeeld totaal geen moeite om mij aan de regels te houden

Niet om lullig te doen, maar uit vrijwel alle onderzoeken blijkt dat van de westeuropeanen, de belgen steevast bij de top slechtste bestuurders horen. Iets dat ik op de weg ook zonder uitzondering bevestigd krijg.

Sebastiaan op 12 jan 2019 10:19

En desondanks het feit dat wij veel slechtere chauffeurs zouden zijn, zien de Oostenrijkers ons blijkbaar nog wel graag komen.

Je zou haast gaan denken dat er iets anders mis is met jullie 😛.

Er is trouwens een reden waarom veel Belgen dat niet doen: de belachelijk lage snelheidslimieten in ons land. En dan vooral op plekken waar het NIET gevaarlijk is, maar waar er wel een grote pakkans (kassa kassa) is…

In Duitsland heb ik bijvoorbeeld totaal geen moeite om mij aan de regels te houden

Skiwi op 12 jan 2019 17:31

In België is het echt opletten, je moet de kop er bij houden wat betreft borden lezen.

Niet om lullig te doen, maar uit vrijwel alle onderzoeken blijkt dat van de westeuropeanen, de belgen steevast bij de top slechtste bestuurders horen. Iets dat ik op de weg ook zonder uitzondering bevestigd krijg.

Sebastiaan op 12 jan 2019 10:19

En desondanks het feit dat wij veel slechtere chauffeurs zouden zijn, zien de Oostenrijkers ons blijkbaar nog wel graag komen.

Je zou haast gaan denken dat er iets anders mis is met jullie 😛.

Morzel op 12 jan 2019 17:44

Belgen geven meer geld uit en beknibbelen minder. Uitzonderingen daar gelaten.

Niks mis belgen, hè, alleen kunnen ze niet rijden.

Nederlanders kunnen in principe prima rijden. Alleen binnen en buiten spiegels zijn optioneel hier. Moet je extra voor betalen. Vandaar dat nederlanders altijd vanuit het niets naar de linkerbaan schieten, ook wanneer daar iemand aan komt. Kan je ze niet kwalijk nemen.

The mountains are calling and I must go ~ John Muir

Probleem in N. is wel dat er dikwijls zo’n huis op wielen achter hangt en dan zonder buitenspiegels???😝😁

*bericht bewerkt door dan58 op 12 jan 2019 18:37

Born to run. B.S.

Plaats een reactie