reisroute naar LES ARCS 2000 MET TREIN

HALLO, ik ben op zoek naar de eenvoudigste manier om met de trein naar Les Arcs 2000 te reizen.
Ik merk dat het station Bourg St Maurice tamelijk dichtbij ligt , kan men van daaruit gemakkelijk een bus nemen naar Les Arcs?
Moet dat op voorhand gereserveerd worden ?
Heeft iemand van jullie ervaring met vliegen op Chamberry en zo met bus naar les Arcs ?

dank jullie alvast voor de hulp .

françoise

Je kan zelfs de lift nemen: de funiculaire. Of de bus: altibus (reserveren). Dit staat allemaal op de site van Les Arcs. Gewoon 3 x klikken.

Handigste is de trein naar Bourg. Vandaar funiculaire naar 1600 en dan (ski)bus of taxi naar 2000 (kan evt ook direct vanaf station, wat duurder). Reserveren niet nodig voor het gedeelte vanaf bourg.

https://www.snowcarbon.co.uk/ski-resorts/les-arcs/les-arcs-t…

Edwin van Riel

weten jullie tot hoe laat s’ avonds die skibus rijdt ?

In ieder geval minimaal tot een uur of 7 (ooit de laatste lift gemist na een rondje la plagne ;))

Maar eh, staat volgens mij gewoon op die pagina van de link als je even scrolt ;)

Edwin van Riel

altibus alleen op zaterdag (vertrek 7:15 11:30 12:10 13:50 14:45 16:15 17:45).
andere dagen -> taxi of funiculaire (± elke 20 minuten tot 20:00 (ook 20:30 en 21:00 op zaterdag))+ locale navette tussen arc1600 en arc1950

Glide on!

Naar arc 2000 met ski Thalys naar Bourg saint Maurice en daar altibus nemen . Altibus kan je online boeken. . Snowbuzz kan ook maar die is duurder en dan zit uiteindelijk nog in de zelfde bus.

Je kan ook als je met meerdere mensen bent een taxi nemen vanuit Bourg saint Maurice.
Weet niet wat kost. Maar wij waren een paar jaar geleden ergen tussen 100 en 140 kwijt van moutiers naar valto. Enkele reis .

Kijk eens naar je prive-berichten, France. Ik ga ook naar Arcs2000 (met de wagen), en afhankelijk wanneer jij gaat, en vanwaar je vertrekt, kunnen we misschien iets regelen…

Plaats een reactie