Reisgenoten gezocht februari 2020

Beste ski-liefhebbers,
Nadat mijn man al meer dan 15 jaar met een vriendenclub gaat skiën, denk ik: werk aan de winkel: zelf leuke ski-maatjes zoeken!
Ik ben een middelmatige skiër, afgelopen dertig jaar zeven maal een week op de latten gestaan. Voorkeur: Oostenrijk (is niet te ver), en buiten schoolvakanties om.

Wil graag gaan in februari of maart 2020. Het liefst dinsdagavond na de werkdag vertrekken (1 overnachting tijdens heenreis) en zaterdagmiddag in 1 x terugrijden, dus woensdagmiddag en zaterdag nog skiën. Lease-auto ter beschikking. Kan natuurlijk ook ander deel van de week vrijdag t.m dinsdag.
Voorkeur om met vrouwen af te spreken (= ongecompliceerd), Maar als er náást vrouwen ook nog een man meegaat: heel gezellig. Er is in mijn auto plek voor 4. Hotel lijkt me makkelijkst, ook al ben ik zelf ook vaak naar appartement gegaan.

Ik ben er vroeg bij, maar ver van te voren plannen is bij ons thuis wel belangrijk (en leuk om naar uit te kijken).
ter info: ik ben 46, getrouwd en heb nog twee jonge kinderen. Ik woon in het oosten van het land, bij Zutphen.

Ik ben benieuwd!

Groet van Els

Hallo Els,

Mijn vrouw en ik zijn van 2 t/m 9 februari 2020 in Prutz.
Ik ski dan in Ladis / Fiss / Serfaus, bij voorkeur blauwe pistes en rustig aan.
Mocht je in die buurt terecht komen en met een 62 jarige ervaren skiër mee willen, dan houd ik mij aanbevolen…

Groeten,
Rob

Dag Els,

Ik zou dinsdag 4.02 mee kunnen gaan.

Vr, 65, actief, blauwe/rode pistes.

Hartelijke groet,

Eveline

Dag Els,

Ik zou best meewillen. Mijn voorkeur: Appartement in Frankrijk.

Groet,
Huub.

Huub

Dag Huub,

Ik zie dat jij ook n Frankrijk zou willen/appartement.
Heb ik ook belangstelling voor.

Wil je reageren.

Gr Eveline

Plaats een reactie