Herkenningsmiddel op de piste

De kans dat je echt iemand zal tegenkomen op de piste die op lid is van wintersporters.nl lijkt mij 1/1111111111 ofzo

Die laatste lift halen...

Wat vinden de admins hiervan ???
:D

Gewoon afwachten op het volgende initiatief van wintersporters.nl zelf.

Nee mopke da zeggen ze ni, of toch wel eigenlijk, er komt iets in die aard aan maar we moeten nog even geduld hebben en ze lezen dit topic actief :)

Ja sticker is leuk, maar een iPhone app "vind je wintersporters.nl leden op piste" nog veel leuker :-), dan kan je elkaar niet mislopen.

Jeroen "in de winter liever in Alpen"

Ja, sticker voor op de helm of op de skies lijkt me leuk! Zag op de app bij de updates dat er afgelopen dagen meer mensen in Damüls zaten, had me wel leuk geleken samen een drankje te doen.

mama on a mission in the snow

Een sticker in klein voormaat achterop mijn helm.

Een stikker is inderdaad wel leuk, zie je als je bij een lift staat te wachten opeens zo’n stikker, best leuk :)

Serfaus, Fiss, Ladis en Doppelmayr-fan

Alpinforum heeft volgens mij een hele kledinglijn. Gaat wel wat ver, maar een pully met “beschaafd” Wintersporters.nl logo’tje is best grappig. App lijkt me ook leuk, ben zelf niet zo’n stickerplakker.

Fun Lovin' Skier

De kans dat je echt iemand zal tegenkomen op de piste die op lid is van wintersporters.nl lijkt mij 1/1111111111 ofzo

Stijn op 13 jan. 2012 21:32

Als je er op gaat letten en je komt in de wat bekendere gebieden tijdens de bekende weken, dan denk ik dat de kans nog vrij groot is!

Een sticker in klein voormaat achterop mijn helm.

Leo van der Meer op 14 jan. 2012 14:31

Ja, lijkt me handig , bij de lift kan je dan eventueel iemand aanspreken…

Dan wel een sticker waar je je wintersporters.nl Niveau/punten bij kunt zetten. Dan weet je tenminste of je tips gaat vragen of juist gaat geven. Mij moet je dus niet zoveel vragen haha. ;-)

Er zijn 35.000 fans van wintersporters op facebook, stel dat die allemaal 1 keer per jaar gaan skiën. Laat ons zeggen dat de helft tijdens 1 van de 5 weken hoogseizoen gaat. Dan zijn er 3500 per week. Ik schat die naar een 500 verschillende gebieden zullen gaan, maar dat 90-95 procent naar 100 verschillende gebieden gaat. (de grote 100 zeg maar )

Gemiddeld zou je dus in een top100 gebied tijdens het hoogseizoen 30-35 wintersporters kunnen tegenkomen. In een groot gebied (les trois vallées ) zal dit tegen de 70 zitten.

Er zijn 35.000 fans van wintersporters op facebook, stel dat die allemaal 1 keer per jaar gaan skiën. Laat ons zeggen dat de helft tijdens 1 van de 5 weken hoogseizoen gaat. Dan zijn er 3500 per week. Ik schat die naar een 500 verschillende gebieden zullen gaan, maar dat 90-95 procent naar 100 verschillende gebieden gaat. (de grote 100 zeg maar )

Gemiddeld zou je dus in een top100 gebied tijdens het hoogseizoen 30-35 wintersporters kunnen tegenkomen. In een groot gebied (les trois vallées ) zal dit tegen de 70 zitten.

dr dre op 22 jan. 2012 22:52

Maar alleen degenen die iets fanatieket zijn, zullen zo’n stickertje ook echt op hun helm willen plakken, dus dat maakt het getal wel wat kleiner… Dus waarschijnlijk moet je dan rekenen met het vaste aantal forumbezoekers…

@ dr dre
Bachelor wiskunde? :p
Ik ben benieuwd. Zoals eerder al gezegd zou ik een trui of tshirt met "wintersporters.nl on tour" leuk vinden.

@Cees: klopt, ik vrees dat als je men getallen door 10 deelt dat je nog te optimistisch bent.

@Niels: Haha ! Maandag examen politicologie, maar alles is interessanter dan de breuklijnen in onze maatschappij (die overigens altijd te herleiden vallen tot frankrijkliefhebbers vs oostenrijkliefhebbers :) )

over merchandise is er dan echter weer geen breuklijn… ;-) hoogstens wat smaakverschillen binnen de coalitie, maar dat is net zoiets als stropdas vs strikje

euh... doen!?

maar dat is net zoiets als stropdas vs strikje

Antoine op 23 jan. 2012 21:19

Strikje! Elio! Elio! :D

Ik zou persoonlijk wel een geluidsinstallatie in mijn rugzak willen stouwen en dan continue met de tune van wintersporters.nl live-reports skiën.

Of is dit alleen weggelegd voor de bloggers?

Doet mij maar een stickertje, voor op de helm,

jas mag ook hoor, die staat op de lijst om volgend jaar vervangne te worden :)

Addict.

bij mij de broek!

euh... doen!?

bij mij de broek!

Antoine op 23 jan. 2012 22:06

oftewel, voor 2012/2013 een mooie jas met bijpassende broek plx ! :)

Addict.

Is er iemand met een zwart-wit variant van het logo? die drie bolletjes? dan plof ik die ff door de labelwriter heen voor een helm-stickertje ;)

heb zelf helaas geen fotobewerkingprogramma en/of ervaring. ?!

Addict.

zou t zo voor je maken, maar dr zit copyright op en houd de mensen hier graag nog even te vriend! ;-)

euh... doen!?

Het komt eraan is me gezegd geweest, nog even geduld hebben dus :)

bijna net zo spannend als de Ipad3 ofzo :-)

euh... doen!?

allereerst excuses zodra hier in een ander topic al uitsluitsel over is gegeven en ik dit topic weer omhoog heb getrapt, heb gezocht maar niets kunnen vinden.

enfin, is hier nu dus al uitsluitsel over het wel of niet uitbrengen van de winterport sticker?

net als iedereen lijkt het mij ook leuk om hem op mijn helm en/of autobumper te plempen.

hebben we toch nog iets van een samenhorigheid in deze donkere tijden waarin de normen en waarde hard naar beneden zakken binnen onze kikker landjes.

don't count the days, make the days count !

Stickers zijn er bij mijn weten niet. Wel is er de wintersporters.nl trui en natuurlijk de auto van @Kristof

null

@Droopy-d Goed dat je er over begint! Ik beloof dat er deze winter nog een sticker komt!

Click. Click. Peace

mooi :)

nog even afwachten dus, bedankt voor het snelle antwoord.

don't count the days, make the days count !

Zijn er ook liefhebbers van zo’n gigantische sticker op de achterruit van je wagen? Stuur me dan even een persoonlijk berichtje en dan zien we wel wat we kunnen regelen :)

Blogger, skiër, Belg & Tirol-fan!

Plaats een reactie