Te Koop: Atomic Redster G9 L177 R18.4 Seizoen 2019/2020

Te koop gloednieuwe Atomic Redster G9 van het seizoen 2019-2020. De ski zit nog in het plastic en heeft geen binding. Verder is de ski 177cm lang en heeft een radius van 18.4 meter. De ski verkoop ik voor 500 euro. Verzenden is ook mogelijk.

null

null

null

null

null

Paar vragen. Binding? En waarom doe je ze weg?

Ik heb geen binding erbij, maar zou eventueel een 2e hands atomic X12 TL binding erbij kunnen regelen. De ski verkoop ik omdat mijn oude paar G9’s door een productie fout kapot zijn gegaan en ik nieuwe van de Atomic fabriek heb gekregen. Zelf ben ik echter over gestapt op de Atomic Redster G9 RS variant en daarom heb ik deze gloednieuwe ski over en doe ik er niks mee.

Tweedehands bindingen op nieuwe ski’s.😧

Nieuwe bindingen kun je er natuurlijk ook altijd zelf bij kopen maar dan wordt het wel wat duurder ;)

nog beschikbaar ?

mvg

r

hi heb wel interesse, welke prijs?

@Furnst Je reageert op een post van 2 jaar geleden 🥴

When life gets too complicated.... SKI

@Furnst Je reageert op een post van 2 jaar geleden 🥴

Alex op 13 okt 2021 17:34

Zou dan toch handig zijn dat er op dergelijke posts na verloop van tijd überhaupt niet meer gereageerd kan worden ?

@Rene4000 Die optie is er ook, maar dan moet de TS aangeven dat het item verkocht (is een button voor) is.

When life gets too complicated.... SKI

Mja, maar er zijn ook veel fora waarbij een topic waarin een jaar (of andere termijn) geen activiteit meer is automatisch wordt gesloten.

Plaats een reactie