Skischool

Ik wil aankomend seizoen skiles gaan geven in Oostenrijk, alleen ben ik nog op zoek naar een skigebied.
Graag zou ik willen weten wat ongeveer de leeftijd van skileraren binnen de skischool is. Zelf ben ik 18 en dus nog best jong, het liefst heb ik natuurlijk ook wat jongeren van mijn leeftijd om me heen. Helemaal ideaal zou zijn als er ook wat Nederlandstalige jonge skileraren rondlopen. Welke gebieden staan hierom bekend?

*bericht bewerkt door TH op 01 jul 2019 19:16

Bij skischool Sturm in Lofer waren erg veel jonge leraren…

Volgens mij heeft elke skischool in Oostenrijk in de hoogseizoen-weken een grote groep jonge skileraren in dienst. In oorden als Serfaus het hele seizoen lang geloof ik.

Hi TH,

Gaaf dat je ook skiles wil gaan geven in Oostenrijk. Ik begrijp dat je graag ook met Nederlandstalige skileraren wilt lesgeven.
Snap dat je opzoek bent naar een skischool maar misschien kun je ook overwegen om voor een Nederlandse organisatie te gaan werken :)

*bericht bewerkt door InstructeursHuski op 10 jul 2019 08:54

Afgelopen winter in Kirchberg geweest. Alleen maar nederlands sprekende leraren gehoord. Veel jonge leraren overigens.

Alle grotere gebieden struikel je over de jonge nl leraren volgens mij in het hoogseizoen. Zou juist eerder wat anders zoeken, maar ieder het zijne. Niet te druk maken, gewoon gaan en genieten.

Edwin van Riel

Plaats een reactie