Dak koffer

Ik zoek een dak koffer

Op internet kan je stapels webwinkels vinden maar ben daar niet zo van

Weet iemand een winkel waar je (niet gelijk de duurste) dak koffers kan kopen

Groetjes Frans
(Nog 16 daagjes en dan emigreren)

Funkeysman
Groeten, Harald

Wij hadden eerst op internet uitgezocht welke we wilden hebben en vervolgens de Halfords bij ons in de buurt gebeld of ze die op voorraad hadden liggen. Volgende ochtend gekocht en op de auto mee naar huis.

❄️

Marktplaats werkt in deze ook goed als je niet de hoofdprijs wil betalen😉
Moet je natuurlijk wel weten wat je zoekt🤗

LA NORMA😍☃️

Maar wat is er mis met webwinkels? Groter aanbod, vaak goede prijzen, prima bezorging. Mijn eigen ervaring althans.

Elke automaterialenzaak heeft ze wel zoals de Brezan of hier in mijn woonplaats de Dijkman automaterialen en soortgenoten

fijne site hè, dat wintersport.nl?

Maar wat is er mis met webwinkels? Groter aanbod, vaak goede prijzen, prima bezorging. Mijn eigen ervaring althans.

GiGi op 12 sep 2019 20:20

Ik kan op de site niet zien hoe hij eruit ziet of hij past enz

Funkeysman

De ANWB winkel

Volgens mij zijn de meeste bevestigingssystemen universeel, past dus eigenlijk altijd. En op websites staan toch foto’s, afmetingen e.d.?

Als je een Halfords in de buurt hebt zou je daar even langs kunnen gaan.
En als je een beetje een idee hebt van je wensen zou ik zéker wat gaan rondstruinen op marktplaats. Wie weet vind je dan iets interessants bij je in de buurt.
(Emigratie? Dus nu definitief die kant uit? Ik wens je veel geluk en voorspoed in je toekomst daar!)

mama on a mission in the snow

Als je een Halfords in de buurt hebt zou je daar even langs kunnen gaan.
En als je een beetje een idee hebt van je wensen zou ik zéker wat gaan rondstruinen op marktplaats. Wie weet vind je dan iets interessants bij je in de buurt.
(Emigratie? Dus nu definitief die kant uit? Ik wens je veel geluk en voorspoed in je toekomst daar!)

Skimams op 12 sep 2019 23:07

Dank je .
Ik ga zo ie zo terug naar de zelfde werkgever van afgelopen winter , en ernaast ski les geven.

Voor de zomer nog een baan liefst als chef kok regelen ,
Heb van de week een bericht geplaatst op Facebook wat ik ga doen. Binnen 24 uur over de 10 aanbiedingen

Ga er vannuit dat dat geen probleem moet zijn

👍🏼⛷

Funkeysman

Ja, werk is geen enkel probleem denk ik zo. Succes met de dakkoffer!

mama on a mission in the snow

De meeste automaterialen zaken als ook autodealers hebben die dakkoffers liggen, kijk eens rond. Bedenk ook hoeveel liter je wilt, of je een hogere nodig hebt voor bepaalde voorwerpen die in de dakkoffer meegenomen zullen worden, of dat je een lagere koffer kunt nemen. En dan kun je ook nog een smalle nemen, handig voor als je naast de dakkoffer nog andere dingen op je dakdrager wilt monteren, of je neemt een brede. Kijk ook goed of de bevestiging op jouw dakdragers passend is, meestal zijn daar wel oplossingen voor. En eventueel op Marktplaats de passende dakdrager of dakkoffer kopen. Succes! Ik ben voor een Thule Motion XT XL met zo’n 500 liter gegaan, kan van beide zijkanten opengemaakt worden en gemakkelijke bevestiging op de dakdrager.

Plaats een reactie