Wintersporten eind januari 2020

Hoi, wij zijn Tim en Marisa! Wij willen graag gaan wintersporten in januari 2020. Bestemming nog onbekend…
Tim is een aardig ervaren skiër en ikzelf heb als kind vaak geskied, maar heb het al jaren niet gedaan. Ik zou daarom graag nog wat lessen willen nemen. Omdat we niet allebei op hetzelfde skiniveau zitten én het ons heel gezellig lijkt om met anderen op vakantie te gaan, zijn wij op zoek naar een clubje dat met ons mee wil. Dat mag een stel (of meerdere stellen) zijn, of gewoon vrienden of mensen die het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Helaas heeft in onze eigen vriendenkring niemand tijd, geld of zin. Vandaar dat wij het op deze manier proberen. Wij zijn allebei eind 20 en een avondje après ski vinden we leuk, maar van een avondje lekker thuis met een drankje en een spelletje worden wij ook blij. Heb je zin om mee te gaan of wil je nog wat meer weten of vragen, laat maar weten!

Hoi Mariis,
Hebben jullie al wel een idee qua budget, soort accommodatie en tijdsduur?

Hey allemaal, we zijn nu met 5 geïnteresseerden (2x man, 3x vrouw) die elkaar gaan ontmoeten. Max 8 is het plan, dus er kunnen nog een of enkelen aansluiten. Meld je dan bij Marisa :-)

Hoi Mariis,
Hebben jullie al wel een idee qua budget, soort accommodatie en tijdsduur?

Anique op 6 okt 2019 11:30

Hoi Anique,
sorry voor mijn late reactie! Ik had geen melding gekregen dat je gereageerd had.

Zoals je hieronder kan lezen hebben we inmiddels een groepje van totaal 5 personen die elkaar graag willen ontmoeten. Budget en tijdsduur hebben we nog niet besproken, maar we gaan binnenkort afspreken om elkaar te ontmoeten en het o.a. hier over te hebben. Persoonlijk denk ik aan een week. Wij hadden wel al het idee om een appartement te huren, waarbij iedereen een eigen kamer heeft maar we wel een gedeelde woonkamer/keukentje hebben.

Mocht je aan willen sluiten bij onze ontmoeting, dan hoor ik het graag!

Hi Mariis, mocht er nog plaats zijn dan wil ik graag komen. :)

Had mij al gemeld alleen nog niets gehoord (zie PB mariis)

Ook geïnteresseerd, wat zijn de leeftijden tot nu toe?

Hey, hier ook geïnteresseerd om een groepje samen te stellen.
Mezelf in een notendop: Ik ben 31 jaar en woon in Gent, heb ruim 10 jaar snowboardervaring en hou ervan (veel) pistekilometers af te leggen, ben geen freestyler, noch freerider.
Ik heb een wagen en kan dus 2 mensen meenemen.
Periode maakt niet echt uit, wanneer de sneeuw goed is: jan, feb, mar
Bij voorkeur ga ik naar de regio Tirol-Vorarlberg, vanwege de vlotte bereikbaarheid en Oostenrijkse sfeer, maar een andere locatie kan voor mij evengoed.
Hou ook van apres ski dus eens weggaan mag maar is geen must.

Iemand die interesse heeft om een groepje samen te stellen, of een groepje die nog iemand extra zoekt -> PM

Hoi allemaal,

Bedankt voor de belangstelling 😃Inmiddels zijn we met zijn 8en. Ik heb het even overlegd in de groep en hebben besloten dat we de groep niet groter willen maken dan dat hij nu is. Hopelijk vinden jullie een andere leuk gezelschap!

Gr. Marisa

Plaats een reactie