Ski huur - Wat geef je aan?

@Nillze: waar in België kan je Stöckli huren? 🤤

(En hebben ze toevallig ook nog de FIS SL liggen?)

Morzel op 19 dec 2019 14:50

@Morzel: dat was vroeger de United Brands in St Katelijne Waver, maar we spreken over een jaar of 5-7 geleden. Als student deed ik er vakantiewerk ;) Blijkbaar gaat het tegenwoordig wat minder goed met deze keten en ik weet niet wat ze nog in hun aanbod hebben…

kijk (eindelijk) een Hollander die weet wat-ie wil ;)

evr66 op 19 dec 2019 15:45

@evr66: Ik spreek alleen voor mensen die aan de juiste kant van de rivieren wonen :-P

@Nillze: interessant. Dat is nog redelijk dichtbij, dus misschien moet ik maar eens gaan scouten :-).

*bericht bewerkt door Morzel op 19 dec 2019 16:49

Kies een ski met metaal (1 of meer lagen) erin, zorg ook voor een goed passende schoen, als je die huurt kan dat ook wel eens lastiger zijn.
De genoemde Rossignols hebben dat en zijn heerlijke latten. Even checken ter plaatse wat er staat en Googlen als je het niet weet.

Sjaak27 op 18 dec 2019 13:20

gewoon geen foam kern. Voor mij geen metaal, maar een houten kern. Top skis.

@Nillze: waar in België kan je Stöckli huren? 🤤

(En hebben ze toevallig ook nog de FIS SL liggen?)

Morzel op 19 dec 2019 14:50

Dat ze de FIS SL hebben liggen weet ik niet maar Galy sport in Sint-Agatha-Berchem verhuurd Stöckli’s.

@jeandeflamand die ski’s hebben dus ook een houten kern met daarin een of meer laagjes metaal, carbon wordt ook gebruikt.
Met de categorie ski’s waarin TS het zoekt zullen er geen met foam zijn, vermoed ik zo.

Nuttige posts voor de topic starter hier 😬🙈

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

Plaats een reactie