❄️ Wintersport Februari ❄️

Samen met vrienden willen wij graag in het voorjaar op wintersport gaan. Wij hebben nog plaats voor twee gevorderden snowboarders. Het plan is om naar of Zell Am See/Kaprun (Oostenrijk) te gaan of Val Thorens (Frankrijk). De reis gaat geboekt worden via Bizztravel want bij de reizen zit de skipas al inbegrepen en dat scheelt een hoop geld (ka-ching). We willen het liefst tussen 5 - 7 dagen gaan, we houden wel van funpark (het zou dus super leuk zijn als de boarders die meegaan funpark ook he-le-maal geweldig vinden). Funpark van Kaprun ben ik zelf al eens geweest (heel gaaf :D) maar Val tho heb ik van horen zeggen gehoord dat het ook heel gaaf is.

Vervoer: Auto (we vertrekken vanaf Eindhoven hierin kunnen we wel flexibel zijn zolang het maar niet de andere kant van Nederland is :p)
Niveau: Gevorderd
Prijs: 450 p.p (excl. eten/drinken en prijs is wel inclusief skipas/slapen/ontbijt)

Owja leeftijd van ons ligt tussen de 28-30 jaar. Voel je, je aangesproken om met ons groepje mee te gaan, let us know :).

null

*bericht bewerkt door boardergirlXD op 25 dec 2019 00:05

Ik ben de tweede week van februari in Val Thorens. Mocht je er ook die periode zijn, dan kunnen we daar meeten! 26y

We kijken nu naar de reizen van husk en februari-maart zo :)

*bericht bewerkt door boardergirlXD op 25 jan 2020 14:03

oke we zijn druk bezig met het plannen/organiseren van de wintersport. Boarders en boardsters die mee willen, stuur zsm een berichtje want we willen niet te lang wachten met de reis boeken.

Plaats een reactie