Welke Bootfitter? (BE)

Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd aan het meelezen op dit forum en heb dus ook al verschillende bootfitters aangeraden gezien.
Ikzelf ben van omgeving Antwerpen, dus in mijn omgeving wordt Aqua Sport in Deurne vaak aangeraden.

Andere namen die ik vaak zie langskomen zijn Sportina en Wim's Skicenter (beide omgeving Aalst).

Zijn er mensen die kunnen vergelijken tussen deze zaken? Het lijkt me dat meestal aangeraden wordt uit ervaring met 1 zaak, maar niet uit ervaring met verschillende.
Ik heb er geen problemen mee om wat verder te rijden, als er een aanzienlijk verschil is.

*bericht bewerkt door Ice.S04 op 30 dec 2019 10:13

PJ in Diest is een goed alternatief…

De watersportcentrale in Genk biedt op dat vlak ook een heel goeie service.

De reden waarom mensen doorgaans maar eentje aanraden is omdat ze er maar eentje nodig hadden 😉. Als je kan vergelijken heeft één van de twee het doorgaans niet goed gedaan.

De watersportcentrale in Genk biedt op dat vlak ook een heel goeie service.
De reden waarom mensen doorgaans maar eentje aanraden is omdat ze er maar eentje nodig hadden 😉. Als je kan vergelijken heeft één van de twee het doorgaans niet goed gedaan.

Morzel op 30 dec 2019 17:29

🤔 👍
Maar ook dat er eentje prima zijn job deed. 😉

Bla, bla, bla.

Yup, de watersportcentrale in Genk

Date your skis but marry your boots

Pure PJ in Diest
https://www.pure-pj.be/

Ik ben net geholpen bij Pure PJ in Diest, top kerels dat weten wat ze doen, gaan om 19u normaal dicht, maar omdat mijn snowboard botten moest opnieuw gefit worden, en nieuwe skischoenen en zolen, was ik pas na 20u buiten, kreeg zelfs een pint! Echte kenners en nemen de tijd, binnen een maand weet ik je te vertellen of ze goeie werk hebben geleverd…

Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd aan het meelezen op dit forum en heb dus ook al verschillende bootfitters aangeraden gezien.
Ikzelf ben van omgeving Antwerpen, dus in mijn omgeving wordt Aqua Sport in Deurne vaak aangeraden.

Andere namen die ik vaak zie langskomen zijn Sportina en Wim's Skicenter (beide omgeving Aalst).

Zijn er mensen die kunnen vergelijken tussen deze zaken? Het lijkt me dat meestal aangeraden wordt uit ervaring met 1 zaak, maar niet uit ervaring met verschillende.
Ik heb er geen problemen mee om wat verder te rijden, als er een aanzienlijk verschil is.

Ice.S04 op 30 dec 2019 10:10

Pacific Boardshop in Mechelen werd me aangeraden Ik ga er zelf binnenkort heen voor skischoenen.

*bericht bewerkt door Sanaki op 05 jan 2020 14:56

De Bierfitter in Diest, daar moeten we zijn dus! Fijn dat je goed geholpen bent!

Edwin van Riel

Ik ben uiteindelijk bij Wim’s Skicenter terecht gekomen.
Zeer tevreden van, hebben uitgebreid de tijd genomen voor mij.

Plaats een reactie