Kinderopvang See

Vrienden van ons hebben kennissen die vaker naar See gaan om daar te skiën en de kinderen de hele week op de opvang te doen.
Voor een hele week kost het maar 39 euro!!??
En dat voor een hele dag… zijn er hier mensen bekend met see en met deze kinderopvang en of het ook klopt, kan haast niet zo goedkoop zijn toch?
Het gebied is weliswaar klein maar toch…

See wil aantrekkelijk zijn voor families en daarom subsidiëren ze de kinderopvang. De prijs die je betaalt is meer de euro voor een winkelwagen: als het helemaal gratis zou zijn, gaan mensen er oneigenlijk gebruik van maken.

De kinderopvang zit bij het bergstation van de gondel en wordt al lang uitstekend geleid. Kids kunnen bij mooi weer ook buiten spelen op het terrasje voor de opvang (zonnebril mee dus!). Ik denk één van de beste kinderopvangplekken van de Alpen.

Sterker nog als je de Pauschalen pas koopt is het gratis!

De opvang is prima, de dame die het al jaren runt is echt heel goed! Onze kids vonden het niks bij een dame die een paar woorden nederlands spreekt, maar die waren dan ook geen vreemde opvang gewend… we zien haar nog elk jaar en ze blijft aardig (en heeft een leuk systeem om contact te zoeken, ze zet balonnen neer als er iets is met je kids).

Ideale plek en ideale opvang met veel leuke dingem om te doen voor de kids!

https://www.bergbahn.com/gaeste-kindergarten-skigebiet-see/…

19 euro voor een hele week zie ik zelfs…

Dat is toch wel een hele slimme zet voor zon klein skigebied!, dat is zowat letterlijk als figuurlijk geen geld…
De enige minpunt is de grootte van het gebied helaas, 50 km meer maakte het net ietswat aantrekkelijker :)
Niet dat ik dit wil gaan doen, mijn vrouw vind het niks om je kind daar de hele week te “dumpen” :P
Ik ben mijn wortels aan het spreiden voor volgend jaar om meer opties te creeren betreft wintersport, dit jaar is het laatste jaar dat ik niet in de alpen ben dat is zeker! :)

Van dumpen is daar geen sprake. Je kan je kind er ook 2 uurtjes per dag brengen, dan kan je die uurtjes met je vrouw skiën. See heeft ook een mooie rodelbaan (leuk met de kleine) en mogelijk volgend jaar nog een nieuwe lift en piste van de Medrigkopf. Voor zo’n klein skigebied, vond ik het behoorlijk afwisselend.

Plaats een reactie