winterbeelden canvas

ben ik de enige die programma Winterbeelden bekijk op net Canvas?
heerlijk om in de ochtend met kop thee vele webcams uit de Alpen te bekijken.
Al hebben ze helaas niet veel variatie de laatste jaren.
Als ik vrij ben…heerlijk begin van de dag:-)

Staat hier elke ochtend aan bij de ontbijttafel.😎

Born to run. B.S.

+1 😃

🎿🌨 Just go with the snoW 🌨🎿

+4

+4

yup

Zeker kijk ik die, maar vergeet ook vooral niet de wedstrijden mee te pakken voor het sfeertje. Wengen vandaag was weer smullen…

I can stick uphill ice, on my saucer...

Zeker kijk ik die, maar vergeet ook vooral niet de wedstrijden mee te pakken voor het sfeertje. Wengen vandaag was weer smullen…

Shane op 17 jan 2020 16:01

Wengen is toch pas morgen en zondag de slalom? Of was vandaag de combinatie?

Mr. Slow

Yep! Hier ook steevast 😉

Zeker! Tot grote hilariteit van echtgenoot en zonen. Doet het ook goed na een rondje hardlopen of sportschool, trouwens.

Een beter programma bestaat er niet om wakker te worden😁

Klopt @Quick, de combinatie is al geweest.

I can stick uphill ice, on my saucer...

Ben er ook gek op, heerlijke start van de dag!

Hier ook maar vind er wel erg veel BE/DE stedencams bij zitten tegenwoordig. Tip voor de smarttvbezitters, je kan tussen de apps de Feratelapp downloaden, daar komen alle skigebiedcams voorbij 👍

*bericht bewerkt door Userd op 19 jan 2020 10:08

Ja hier ook, heerlijk om al die beelden te bekijken.

Goeie tip, van de feratel app! 1😎🤗

*bericht bewerkt door Royski op 19 jan 2020 10:31

Hoe meer sneeuw, hoe beter!

Ik kijk er ook geregeld naar, wel jammer dat Frankrijk niet in het aanbod zit.

Sneeuw is gewoon mijn obsessie.

Ik kijk er ook geregeld naar, wel jammer dat Frankrijk niet in het aanbod zit.

sven311 op 19 jan 2020 10:44

Precies dat. Vind het leuk om te kijken, maar vind het wel erg veel Oostenrijk altijd. Maar nog altijd beter dan niets…

Zijn er geen apps met de beelden uit Frankrijk en/of Italië?

Hier ook maar vind er wel erg veel BE/DE stedencams bij zitten tegenwoordig. Tip voor de smarttvbezitters, je kan tussen de apps de Feratelapp downloaden, daar komen alle skigebiedcams voorbij 👍

Userd op 19 jan 2020 10:06

Zojuist de app geïnstalleerd, dank voor de tip!

Gewoon deze via de chromecast!

Ik doe youtube en dan zoeken op feratel, kan je zo alles de hele dag vanaf je telefoon op je tv streamen.

Hier ook via youtube. Er zijn meerdere varianten beschikbaar. Alleen het muziekdeuntje kwam mij snel mijn neusgaten uit. Nu via bluetooth speaker een spotify playlist erbij. :D

Hier ook via youtube. Er zijn meerdere varianten beschikbaar. Alleen het muziekdeuntje kwam mij snel mijn neusgaten uit. Nu via bluetooth speaker een spotify playlist erbij. :D

RonaldTD op 07 jan 2022 13:02

ha ja dat had ik ook inderdaad haha

Die van Feratel zijn prachtig op een groot scherm, en je kunt ook favorieten vastzetten. Maar de allerleuksten zijn toch de webcams met daaronder een volksmuziek deuntje die je in je overnachtinggasthof in Beieren op tv ziet ‘s morgens vroeg. Nog even ontbijten, het laatste stukje rijden en dan omstreeks koffietijd op de latten voor de eerste dag….kannie wachten.

Life is what happens while you were checking your phone

Hier ook aan, genieten!

Gisteren nog geTwitterd naar Ziggo waarom Winterbeelden pas om 09:20 u. start ipv de geprogrammeerde tijd van 09:00 u. :)

Zal de Feratel app eens opzoeken.

Railaway heeft soms ook schitterende beelden.

Op YouTube is ook het nodige te vinden.

*bericht bewerkt door coendostres op 08 jan 2022 09:34

Liever wintersport dan zomervakantie.

Wij kijken ook vaak en dan lekker commentaar geven ,in de trant van ze treffen het niet, slecht zicht ,kaiserwetter. enz

Hier ook!

Plaats een reactie