Stukje steen is blijven zitten in belag

Helaas tijdens mijn laatste trip en flinke sturen geraakt bij de kant. Gelukkig zit de kant er nog goed in, maar bij thuiskomst zag ik pas dat het lijkt of de steen is afgebroken en er 2 restjes in het belag zijn blijven zitten. Met een mesje en beetje gefrut, maar ik krijg het er niet 1,2,3 uit. Wat zeggen jullie, laten zitten en gewoon dichtmaken met p-tex, of echt met gereedschap tot het bittere eind tot het er helemaal uit is??

null

Hierbij het deeltje in het zwart

null

Ik zou hem even wegbrengen voor onderhoud en dan kun je volgende vakantie weer lekker de berg af.

Alle steendelen er netjes uitsnijden en daarna dichtlassen met P-tex

Tukker(ik)

@tukker+1 , ik zou die zooi er wel even uitsnijden. Dat je daarvoor evt een klein stukje belag moet opofferen, so be it.

Edwin van Riel

We zijn het weer stellig met elkander eens @evr66 …wellicht dat we uit '66 stammen 8-)

Tukker(ik)

We zijn het weer stellig met elkander eens @evr66 …wellicht dat we uit '66 stammen 8-)

Tukker op 5 mrt 2020 11:03

Toen de zaken nog grondig aangepakt werden ;)

Edwin van Riel

null

Tukker(ik)

Graniet in de kern is anders wel exclusief hoor 👌😄

null
Lekker prutsen …

Tukker(ik)

Graniet in de kern is anders wel exclusief hoor 👌😄

Hessel op 5 mrt 2020 11:14

Waren er geen ski’s van één of ander merk met basalt in de kern?

Edwin van Riel

@tukker, van jou, die latten? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen hahaha. Met p-tex, niet snijden en plakken voor zo’n stuk?

Edwin van Riel

Ik zou het laten zitten. Krast beter als je over andermans ski’s gaat.

Ik zou het laten zitten. Krast beter als je over andermans ski’s gaat.

DrPhil op 5 mrt 2020 11:30

Correctie, bij voorkeur: andermans board

Edwin van Riel

@tukker, van jou, die latten? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen hahaha. Met p-tex, niet snijden en plakken voor zo’n stuk?

evr66 op 5 mrt 2020 11:30

ik heb geen latrelatie 8-)

Tukker(ik)

@William was vroeger al steenrijk 👍

Plaats een reactie