elektrische auto met skiluik

Weet iemand of er een elektrische auto is met skiluik?
Dit heeft vast iemand hier al uitgezocht. Er moet nl. een nieuwe lease auto worden uitgezocht.

de Audi Q7 E-tron heeft een 3-delig neerklapbare achterbank (maar of die binnen je toegelaten leasingklasse zal vallen?)

Tesla Model 3 heeft er alleszins geen en je zal waarschijnlijk zelf niet mogen zagen in je leaseauto.

Glide on!

Tesla Model 3 heeft er alleszins geen en je zal waarschijnlijk zelf niet mogen zagen in je leaseauto.[post]Vivace op 6 mrt 2020 17:02[/post][/quote]

Als je dit bij een inbouwcentrum laat doen lijkt me dat toch geen probleem. Dan is het netjes afgewerkt met een randje en lijkt het gewoon a fabriek te komen.

Ribbels, ribbels en nog eens ribbels....

Er is hier een forumlid die zelf een ski-luik in zijn Tesla heeft gemaakt. Dus het kan wel.

Er is hier een forumlid die zelf een ski-luik in zijn Tesla heeft gemaakt. Dus het kan wel.

Sjaak27 op 6 mrt 2020 17:37

Hier te lezen: https://www.wintersport.nl/forum/topic/497120?page=2…
@MiVe Ik zou niet het hele topic lezen als ik jou was. Indien je je nieuwsgierigheid toch niet kunt bedwingen, dan een schaal popcorn erbij.

Mijn e-golf heeft een skiluik

Dank voor alle reacties! Ik ga eens naar de e-Golf kijken. Volgens mij is die accu echter niet zo groot.

Zelf klussen gaan we niet doen en de meeste aannemers klussen altijd aan de buitenkant van onze auto ;)

E Golf heeft voor een skivakantie wel heel beperkte actieradius.

Er komt een ID3 aan die ook vast een skiluik heeft.

Als je de achterbank kunt opklappen (evt. de zitting eruit halen) dan heb je geen skiluik nodig.

De polestar model 2 heeft een skiluik.

Er is hier een forumlid die zelf een ski-luik in zijn Tesla heeft gemaakt. Dus het kan wel.

Sjaak27 op 6 mrt 2020 17:37

Ik heb een skiluik gemaakt. Maar ik heb geen lease auto.

May the ski force be with you !!

Plaats een reactie