Kast opruiming

Hi allemaal,

Ben mijn kast even aan het leegruimen en heb nog wat kleding over die voor weinig weg mag. Ben een gear freak en heb veel spullen, moet weer wat uit voor er nieuw bij gaat komen.
Jack Wolfskin jack, hardshel met inritsbare fleece. Hoody is eraf te halen. Maat M (36/38); 50 euro.
Mammut fleece trui, hoody blijft lekker strak om het hoofd zitten. Maat L; 35 euro.
Super Natural hoody, midlayer maar warm door merino wol, voorzien van thumbloops. Maat L; 25 euro.
Super Natural casual trui, lichtblauw van Merino wol. Maat onbekend, M of L. 20 Euro.
Mammut softshell dun. Lekker maar mij te strak zeker met Corona kilo’s. Maat M. 25 euro.
Verder heb ik nog 2 Icebreaker (320 dikte) truien liggen, een bruine en rode. Die zijn oud en mocht iemand deze erbij willen hebben dan mogen die gratis mee.
Ik heb al deze producten na de foto’s te hebben genomen in de wasmachine gedaan en nog maar eens gewassen.
Mochten er vragen zijn of behoefte aan meer foto’s dan hoor ik het graag.

null
null
null
null
null

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Waarom geef je ze niet weg aan de vele daklozen met deze kou.
Hebben ze veel plezier van.

Pm voor de groene maat M

interesse in de Mammut softshell dun.
Kan deze worden opgestuurd naar België?

Update: De groene mammut is gereserveerd. Jesse, als deze vrijkomt laat ik het je weten.
De grijze jas is reeds weg.

Eerst skier, toen snowboarder en nu weer skier

Update: De groene mammut is gereserveerd. Jesse, als deze vrijkomt laat ik het je weten.
De grijze jas is reeds weg.

iorusroos op 01 feb 2021 12:07

Thanks!

Plaats een reactie