Solliciteren skischool

Hallo allemaal,
Ik heb net mijn havo diploma gehaald en ik heb ervoor gekozen om een tussen jaar te gaan nemen. Ik heb mijn anwärter al behaald en ik zou graag deze winter een heel seizoen in de sneeuw willen werken. Nu zitten we natuurlijk nog volop in de zomer, alleen vroeg ik mij af in welke maand het handig is om te gaan solliciteren. Ik weet namelijk al bij welke skischool ik wil werken. Moet ik nu al mailen, of is het gebruikelijker om dat rond oktober te gaan doen?
Ik hoor graag jullie ervaringen daar mee en eventuele tips!

Gewoon nu al mailen maar een groot aantal skischool eigenaren zijn nu zelf op vakantie. Beter is gewoon even bellen.

Er zijn al best wat skischolen die nu al mensen zoeken zie de website https://www.tiroler-skischule.at/de/jobs/jobs-skischulen/…

Skiën. What else.

De meeste skischolen zitten nu nog in de vakantiemodus. Vanaf september gaan zij zich meestal weer op de winterperiode richten. Je kunt natuurlijk wel alvast mailen, maar nog even wachten is ook geen probleem. Waar wil je gaan werken?

Thank God summer is over!

Ahh oké, dankje Lisa. Dan wacht ik eventjes tot september.
Ik wil gaan werken bij de ski&snowboard schule in Auffach, Wildschönau. Daar heb ik zelf altijd geskied, dus het lijkt me leuk om daar heen te gaan.

Plaats een reactie