Gay of gay-friendly reisgenoot gezocht

Voor de week van 18 t/m 27 februari 2022 zoek ik een of meerdere mensen om mee te gaan skiën. Ik ben een 48-jarige man, woon in de buurt van Haarlem en heb sinds mijn 20e ongeveer 10 weken geskied. Ik ben homo en zou het leuk vinden om met andere LGBTIQ’ers te gaan skiën. Met hetero’s gaan skiën vind ik trouwens net zo leuk maar dan is het natuurlijk wel prettig als iemand geen moeite met seksuele diversiteit heeft. Dus een oproep aan iedereen: reageer vooral als je zin hebt!

Hallo,

Is het echt nodig om je geaardheid te vermelden om reisgenoten te vinden? Hoop het niet. Ik kan dit niet in die periode die hopelijk vind je anderen.

Pfff… Robbert_zegt: is dat nou echt nodig?

*bericht bewerkt door Matthieu op 13 sep 2021 23:24

Aftellen maar!

@Robbert_zegt er zijn ook genoeg oproepen om specifiek met skiërs, snowboards of bepaalde leeftijdsgroepen op reis te gaan. Dus als Alex voorkeur heeft om met iemand op reis te gaan met eenzelfde geaardheid mag die oproep zeker geplaatst worden. Laat ieder in zijn waarde. Bij deze weer on-topic aub!

Ai, mijn bericht is verkeerd geïnterpreteerd, misschien niet goed verwoord. Ik bedoelde alleen maar dat ik het vervelend vind voor Alex dat hij dit moet vragen. Zou vanzelfsprekend moeten zijn dat mensen niet oordelen over geaardheid.

Dat zou zeker vanzelfsprekend moeten zijn echter de praktijk is soms anders.
Prima vraag, hopelijk vind je medereizigers. Vast wel.

It is an amazing world

Zou zelf bij het zoeken van wintersport kennissen eerst wat gaan drinken. Dan kijken of er een klik is. Mooiste is natuurlijk een wat grotere groep.

Je zou altijd met een singlereis mee kunnen gaan. Of je nou gay, transgender of getrouwd bent, het gaat om het samen skiën en plezier hebben.

Ja, Het is jammer dat in onze tijd dergelijke vragen moeten worden opgehelderd.

*bericht bewerkt door Fertoohai op 08 jun 2022 11:52

Je zou altijd met een singlereis mee kunnen gaan. Of je nou gay, transgender of getrouwd bent, het gaat om het samen skiën en plezier hebben.

aalscholver op 14 okt 2021 22:21

Getrouwd met een singlereis meegaan is volgens mij nu net niet precies een ideale match 🙃

Born to Ride

Plaats een reactie