VACATURES: Chalet Hosts gezocht voor de mooiste chalets in Oostenrijk, Frankrijk en Italië

Wil jij werken, alleen of met je partner, of beste vriend(in), en heb je een passie voor wintersport en alles wat daarbij komt kijken? Word onze collega als Chalet Host bij Wens Chalets en bezorg chalet gasten een onvergetelijke wintersportvakantie.

Jullie zorgen voor de ontvangst van de gasten waarbij jullie hen voorzien van informatie over het skigebied, de skiverhuur, etc. Als (hobby)-kok bereidt je creatieve en lekkere maaltijden in de ochtend en avond, jullie houden het chalet en de parkeerplaats(en) schoon en zorgen voor de inkoop en administratie.

Afhankelijk van de grootte van het chalet doen jullie dit samen of met meerdere collega´s. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het hele reilen en zeilen in je eigen chalet.

Gaat jullie avontuur in de sneeuw beginnen? Wat krijgen jullie hiervoor terug van ons?

Naast het salaris, krijgen jullie bij ons ook kost en inwoning in het chalet (die zijn gelegen in de mooiste skigebieden van Europa).
Wij betalen de reiskosten van en naar jullie bestemming
Ook krijgen jullie van ons een skipas voor het gehele seizoen.
Nauwe ondersteuning vanuit Nederland en de betreffende Alpenlanden.

Wij horen graag van jullie! Solliciteer nu via www.werkenbijwens.nl of stuur een mail naar operations@wens.nl!

null

Hallo ik heb u een mail gestuurd

Hi Ines! Wat leuk! Ik zie dat deze goed ontvangen is. Mijn collega´s nemen z.s.m. contact met je op.

Fijne avond!

Groetjes Rick

Plaats een reactie