Skiverhuur

Dit onderwerp gaat over de bestemming Zillertaler Superskipass

Voor komend seizoen zoek ik weer mensen voor een skiverhuur/sportwinkel met meerdere vestigingen in het Zillertal.

Wat wij vragen is: klantgerichtheid, flexibiliteit, vriendelijkheid en een redelijke vaardigheid van de Duitse taal.

Wij bieden: een nette woning, goed salaris, goede arbeidsvoorwaarden en een geweldige ervaring!

Heb je intersse, stuur dan een korte cv met motivatie naar: snowfox1976@gmail.com

Hallo ik ben wel geintresseerd maar mijn Duits is niet goed ik spreek wel Nederlands en Engels

Hoi @Inesl Stuur maar een mailtje met je cv naar mij.
Daarna kunnen we alrijd nog kijken hoe het met jou Duits is

We zoeken nog steeds mensen! 4 a 5 dagen werken, waardoor je lekker veel tijd hebt om zelf te kunnen skiën of boarden. Seizoenspas krijg je overigens van je werkgever!

Wie oh wie zoekt nog een leuke job in de sneeuw!? We zoeken nog 1 gezellig en gemotiveerde medewerker

En nog steeds zijn we hard op zoek naar leuke collega’s. Wie o wie heeft er zin om tot eind april in het Zillertal te werken!?

Hi Jethro,

Ik ben wat vroeg, maar ik ben opzoek naar werk voor het winterseizoen '22 - '23. Ik spreek Nederlands, Engels en ben aan het werken aan mijn Duits. Daarnaast heb ik al eerder gewerkt in winkels en de horeca. Wellicht kunnen wij met elkaar in contact komen?

Met vriendelijke groet,
Emma Le Cointre

Plaats een reactie