FFP2 Oostenrijk - Buff oid

null
null

Good old paperclip van kantoor lukt ook. Verkrijgbaar bij Hema en Action.

Oeh die paperclips zijn inderdaad heel handig!

Kom er net achter dat mijn ffp2 kapjes met elastieken bandjes gewoon over mijn helm passen. Wellicht ook een optie dus!

Goed idee van die clips. Helaas lopen mijn bandjes niet aan de buitenkant van de ‘oorflap’ maar aan de binnenkant.

Life is what happens while you were checking your phone

Met een paar tyraps ben je ook zo klaar

null
null

Met een paar tyraps ben je ook zo klaar

null
null

martin10500 op 26 okt 2021 18:42 Crea hoor!

Heeft er iemand nog goede ideeën voor een FFP2 masker/buff? Iets wat voor de kinderen makkelijker is dan altijd een standaard FFP2 kapje mee te nemen.

Goede tips. Ik wil een buff aanschaffen, maar ski ik dan steeds met een masker?

Heeft er iemand nog goede ideeën voor een FFP2 masker/buff? Iets wat voor de kinderen makkelijker is dan altijd een standaard FFP2 kapje mee te nemen.

Skizoeker op 08 dec 2021 19:12

De enige “buff” in deze test die voldoet is een combinatie van een buff en een mondmasker.
https://www.srf.ch/sendungen/kassensturz-espresso/nur-ein-sc…

*bericht bewerkt door Roy2 op 10 dec 2021 20:49

@Skizoeker hoe oud zijn de kinderen want onder de 12 mogen kids volstaan met een Buff of halsdoek voor mond en neus in de liften en geen FFP2

Dienten Die Alte schule

@Skizoeker hoe oud zijn de kinderen want onder de 12 mogen kids volstaan met een Buff of halsdoek voor mond en neus in de liften en geen FFP2

Elly3 op 10 dec 2021 20:53

We hebben er een van 9 en van 17. Dankjewel voor de info. Dit komt goed.

Heeft er iemand nog goede ideeën voor een FFP2 masker/buff? Iets wat voor de kinderen makkelijker is dan altijd een standaard FFP2 kapje mee te nemen.

Skizoeker op 08 dec 2021 19:12

ik heb de ski austia ffp2 buff besteld en die worden ook geaccepteerd in de skilften duurde ff met bestellen maar netjes ontvangen

null

Hi! Heeft iemand ervaring met deze colsjaal? https://www.patrolshop.nl/products/community-neck-tube-with-… Bedankt!

null

Heb er 16 besteld van Ski Austria, plus extra filter, dan is het €1,13 p st verzendkosten dus dat valt mee.
Misschien hier met elkaar wat afspreken, of familie en vrienden. Ik leg ze voor kinderen en kleinkinderen onder de Kerstboom :)

Elly3 op 22 okt 2021 20:55

Hallo allen, ik krijg veel pb’s of ik nog Buff over heb, maar helaas nee, wij hebben een grote familie en had voor ons allemaal een zending besteld ivm de bezorgkosten.

Dienten Die Alte schule

Plaats een reactie