Ski Advies Gigi Ski betaling maar geen reactie

Hallo forumleden,

3 weken geleden heb ik bij Gigiski een ski-advies aangekocht ( EUR 37,50 - https://gigiski.com/advice/ ) maar tot op heden 0,0 reactie ontvangen. Ik heb wel wat forum berichten gelezen dat Gijs (Gigi) niet meer actief is o.i.d. , maar als er niets ernstigs met hem aan de hand is… is het wel wat vreemd dat er een betaalde actieve website is, zonder dat er wat wordt geleverd. Weet er iemand hier meer over?

Dank gr Ivar

Mag op slot, opgelost, en advies ontvangen.

Dat is wel heeeeelllllll snel als je al 3 weken wacht en na deze post ineens binnen 9 minuten een compleet advies hebt gekregen…

LA NORMA😍☃️

Dat is wel heeeeelllllll snel als je al 3 weken wacht en na deze post ineens binnen 9 minuten een compleet advies hebt gekregen…

Piefke op 19 okt 2021 19:17

Gijs kan heeeeel snel tikken 😉

Edwin van Riel

En nu vraagt iedereen zich af of de wijzen van deze site tot hetzelfde advies zouden zijn gekomen. Wil je de proef op de som nemen?

Is dat zo interessant? Veel wegen die naar Rome leiden en even zovele bruikbare adviezen kunnen verschillend maar goed bruikbaar zijn.

Persoonlijk vind ik adviezen leuk als richtlijn, maar het advies is toch ook altijd een weergave van de smaak en voorkeur van de adviseur.

Daarom is testen eigenlijk altijd beter. Als je dan de adviezen gebruikt om te bedenken wat je wilt testen heb je het beste van 2 werelden.

*bericht bewerkt door evr66 op 19 okt 2021 20:50

Edwin van Riel

Das waar; ik ben altijd nieuwsgierig waar iemand voor kiest. Mocht die persoon ongeveer even groot/zwaar zijn, dan is het nog interessanter.

Dat is wel heeeeelllllll snel als je al 3 weken wacht en na deze post ineens binnen 9 minuten een compleet advies hebt gekregen…

Piefke op 19 okt 2021 19:17

Hij heeft een druk leven, moest even tijd maken voor andere zaken.

null

Plaats een reactie