Wenschalet gezelschap Feb/maart 2022?

Hallo, wij (M 46 / F 43 / F 50, jong van geest en lichaam ;-) ) zijn ons aan het orienteren om in feb / maart 2022 buiten de vakanties om een weekje naar de sneeuw te gaan, bij voorkeur Oostenrijk (Serfaus / Flachau heeft de voorkeur) via de wens chalets formule. Zijn eerder met Villavibes geweest maar ivm gespreide leeftijd kunnen we niet in 1 groep meer mee dus zoeken nu zelf een mogelijkheid om met een groep gelijkgestemden op wintersport te gaan. Houden van apres-ski maar ook van op tijd weer de piste op.

Boarders zijn van harte welkom, we hebben 1 boarder in ons midden, 1 ervaren skieer (zwart) en 1 minder ervaren (blauw). Wie voelt zich aangesproken en wil aanhaken? Wel zelf vervoer regelen (of onderling afstemmen).

*bericht bewerkt door HT op 27 okt 2021 15:39

Ik zie in de VillaVibes-groepen t/m 49 wel vaker een verdwaalde 50 zitten 😉

Uitrusten doen we thuis wel!

hallo heb je al een groepje bij elkaar
anders is het misschien wel iets voor mij
man 45 jaar
woon dicht bij groningen
12tot 19 febr of 5 tot 12 maart…heb zelf vervoer auto met winterbanden dakkoffer

renzep 76

Interessant, ik voel mij wel aangesproken.

Man, skiër, 54j (ook jong van geest en lichaam 😊), omgeving Amsterdam, eigen vervoer (inclusief winterbanden). In week 4 ga ik met mijn vriendin naar Italië en heb wel behoefte aan een 2e keer op de latten dit seizoen. Hebben jullie al wat meer details over de reis ? En is er nog een plekje vrij ?

Groet, Richard

Interessant, ik voel mij wel aangesproken.

Man, skiër, 54j (ook jong van geest en lichaam 😊), omgeving Amsterdam, eigen vervoer (inclusief winterbanden). In week 4 ga ik met mijn vriendin naar Italië en heb wel behoefte aan een 2e keer op de latten dit seizoen. Hebben jullie al wat meer details over de reis ? En is er nog een plekje vrij ?

Groet, Richard

Hoe gaat t met het vullen van het chalet ?

richard100 op 19 jan 2022 21:36

*bericht bewerkt door richard100 op 30 jan 2022 19:04

Beste,

Ik heb ook wel interesse. Ik woon wel in Belgiê maar beschik over een wagen met winterbanden en dakkoffer voor 6 paar skies. Kom zowat alles naar beneden en ben 60 jaar jong. Het gebied spreekt mij ook aan, want nog nooit daar geweest. Dus wil ik zeker mee, als je nog plaats hebt.

Ski Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Beste,

Ik heb de indruk dat hier niets veel beweegt. Gaat de reis nog door of niet ? Zou dit graag weten, anders plaats ik zelf een oproep.

Ski Groeten,
Peter

Peter Hertegonne

Hallo, wij (M 46 / F 43 / F 50, jong van geest en lichaam ;-) ) zijn ons aan het orienteren om in feb / maart 2022 buiten de vakanties om een weekje naar de sneeuw te gaan, bij voorkeur Oostenrijk (Serfaus / Flachau heeft de voorkeur) via de wens chalets formule. Zijn eerder met Villavibes geweest maar ivm gespreide leeftijd kunnen we niet in 1 groep meer mee dus zoeken nu zelf een mogelijkheid om met een groep gelijkgestemden op wintersport te gaan. Houden van apres-ski maar ook van op tijd weer de piste op.

Boarders zijn van harte welkom, we hebben 1 boarder in ons midden, 1 ervaren skieer (zwart) en 1 minder ervaren (blauw). Wie voelt zich aangesproken en wil aanhaken? Wel zelf vervoer regelen (of onderling afstemmen).

HT op 27 okt 2021 15:38

Beste,
Ik ben altijd bereid om mee te gaan snowboarden voir een weekje.
Ben een fervent snowboarder
62 jaar, sportief
Woonachtig in Serskamp, Oost-Vlaanderen, Belgie
Mijn vrouwtje gaat niet graag mee
Vindt wintersport te gevaarlijk
Gr, Luk Van Belle
003293698306
0032497229714
luckywithlovely@gmail.com

null

Beste,
Ik ben altijd bereid om mee te gaan snowboarden voir een weekje.
Ben een fervent snowboarder
62 jaar, sportief
Woonachtig in Serskamp, Oost-Vlaanderen, Belgie
Mijn vrouwtje gaat niet graag mee
Vindt wintersport te gevaarlijk
Gr, Luk Van Belle
003293698306
0032497229714
luckywithlovely@gmail.com

Beste,

Ik heb de indruk dat hier niets veel beweegt. Gaat de reis nog door of niet ? Zou dit graag weten, anders plaats ik zelf een oproep.

Ski Groeten,
Peter

Peter007 op 03 feb 2022 10:15

Excuses voor mijn late reactie, inmiddels ins mijn oproep niet meer van toepassing.

Plaats een reactie