GZ: Freestyle ski

Op zoek naar een extra setje freestyle ski’s om als beginner wat mee te spelen.
Lichaamslengte 1m75.

Met deze info kan je beter even google openen en zoeken op ‘freestyle skis’ en gewoon het eerste beste setje kopen wat rond de 170 zit. Komt het vast wel goed

Freeride = Life

de Line Tigersnake is een leuk setje met marker griffin bindingen
ik heb ze via eko sport besteld paar jaar geleden

Bedankt voor de tips, maar ik zoek iets goedkoops/2dehands om het is een vakantie te proberen.

@Benn
je geeft wel heel weinig info.
“als beginner”, is dat als beginnende skiër of als beginnende freestyler?
Wat heb je tot nu toe gedaan in de sneeuw / op welke skis en hoe beviel dat?
Wat zou je graag kunnen (realistische inschatting)?

Glide on!

Bedankt voor de tips hier, maar 't was eigenlijk niet mijn bedoeling om een topic over freestyle ski’s op te starten.
Ik dacht dat ik in de categorie “marktplaats” gewoon een soort zoekertje kon plaatsen.
Dus wie een setje freestyle ski’s tweedehands te koop heeft staan mag altijd iets laten weten.

Dat verduidelijkt heel veel.
Nu vrees ik wel dat er niet veel freestyle latten verkocht worden in een staat die je eigenlijk wil kopen.
Overjaars nieuw vind je ook al sets van 250 EUR als het toch niet uitmaakt wat voor lat het is, maar waarvan je wel weet dat die niet op voorhand gesloopt is.

Als het alleen om te spelen is: een oude set skis die niet al te stijf zijn en waarvan je eventueel de base edge op 2° zet kunnen misschien ook al ideaal zijn om wat te misbruiken in het snowpark.
(de huurskis in Landgraaf worden ook vaak heel erg misbruikt daar).
Als freestyle beginner denk ik niet dat het materiaal heel erg het verschil gaat maken.

Als freestyle expert kom je dan weer overal mee weg:

Glide on!

Plaats een reactie