Clip voor bevestigen mondkapje aan ski snowboard helm

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Prijzen inclusief verzenden (briefpost):
Eerste set: €5
Daarna €3 per set extra naar hetzelfde adres
10 sets: €25

Leverbaar in wit en zwart.

Voor grotere hoeveelheden (>20 sets) kan ik een speciale aanbieding maken, stuur me een bericht voor meer info.

null
null
null
null

*bericht bewerkt door Beske op 17 nov 2021 11:03

De opbrengst kan je meteen investeren in een nieuwe skihelm, want degene die je op je hoofd hebt in de foto’s is overduidelijk aan vervanging toe 😉.

Jup, nieuwe helm en schoenen staan op de lijst voor dit jaar :)

Goedkope oplossing is een knoop op het riempje(bandje) van je helm naaien. daar kan je het elastiekje van het mondkapje achter schuiven . Werkt perfect!

Dat is ook een goede oplossing inderdaad, maar 3D printen gaat me over het algemeen beter af dan naaien.

Goedkope oplossing is een knoop op het riempje(bandje) van je helm naaien. daar kan je het elastiekje van het mondkapje achter schuiven . Werkt perfect!

mark. op 17 nov 2021 13:48

goede tip!

Glide on!

Voor de last minute poedersneeuw-zoekers, ik heb nog voorraad en ze kunnen vanmiddag nog mee op de post als het moet :)

*bericht bewerkt door Beske op 08 dec 2021 13:28

Waar kan ik bestellen?

Ik heb ze vandaag ontvangen en kan ze aanbevelen!

Voor de last minute poedersneeuw-zoekers, ik heb nog voorraad en ze kunnen vanmiddag nog mee op de post als het moet :)

Beske op 08 dec 2021 13:27

Ik heb je een berichtje gestuurd.

❄️

Goedkope oplossing is een knoop op het riempje(bandje) van je helm naaien. daar kan je het elastiekje van het mondkapje achter schuiven . Werkt perfect!

mark. op 17 nov 2021 13:48

goede tip!

Vivace op 17 nov 2021 15:36

Inmiddels fanatiek aan het naaien, zodat we woensdag goed voorbereid naar Sölden kunnen.

Interessante oplossing. Heb je nog voorraad? Ik heb je PB geprobeerd te sturen, maar wet niet of dat gelukt is.

Voor de last minute poedersneeuw-zoekers, ik heb nog voorraad en ze kunnen vanmiddag nog mee op de post als het moet :)

Beske op 08 dec 2021 13:27

Pb!

Waar kan ik bestellen?

drsnel@zigho.nl op 11 dec 2021 18:30

Stuur me even een privebericht met de gewenste aantallen en je adres, dan krijg je van mij een betaalverzoek en doe ik ze op de post :)

*bericht bewerkt door Beske op 11 dec 2021 23:24

Voor de last minute poedersneeuw-zoekers, ik heb nog voorraad en ze kunnen vanmiddag nog mee op de post als het moet :)

Beske op 08 dec 2021 13:27

Ik heb je een berichtje gestuurd.

Marije77 op 11 dec 2021 20:21

Interessante oplossing. Heb je nog voorraad? Ik heb je PB geprobeerd te sturen, maar wet niet of dat gelukt is.

Pim99 op 11 dec 2021 22:53

Voor de last minute poedersneeuw-zoekers, ik heb nog voorraad en ze kunnen vanmiddag nog mee op de post als het moet :)

Beske op 08 dec 2021 13:27

Pb!

JeroenZuid op 11 dec 2021 23:00

Pb’s ontvangen! Ik reageer morgen even daar op, maar ik heb nog voorraad en ze kunnen maandag (eerstvolgende lichting van de brievenbus) met de post mee!

Ik heb ze vandaag ontvangen en kan ze aanbevelen!

Robvanwinsen op 11 dec 2021 19:59

Top! Goed om te horen dat je tevreden bent :)

@Beske
Heb de clipjes binnengekregen!
Prima oplossing en dank voor de service, Top!

@Beske
Heb de clipjes binnengekregen!
Prima oplossing en dank voor de service, Top!

QmaartenQ op 12 dec 2021 11:48

Graag gedaan, veel plezier ermee!

Heb je toevallig ook de 3D file beschikbaar, eventueel tegen een vergoeding? Kan ik ze morgen zelf nog printen :)

Misschien goed om te weten: Alles wat voor 16:30 besteld en betaald is zit nog voor de lichtingstijd (±17:00) in de brievenbus. Vanwege de decemberdrukte bij PostNL kan verzenden een dagje langer duren dan normaal, dus houdt hier rekening mee!

Ophalen in Eindhoven is ook een optie, dan weet je zeker dat je het op tijd binnen hebt.

Ik heb je een PB gestuurd

Heb je nog voorraad? Een PB gestuurd (als het goed is)

*bericht bewerkt door Assie op 14 dec 2021 23:15

PB’s beantwoord!

@Beske ik heb je ook een PB gestuurd.

Uitrusten doen we thuis wel!

@Beske
Ik heb de clipjes goed ontvangen, handige oplossing! Hartelijk dank

@Beske ik heb je ook een PB gestuurd.

Lotte77 op 15 dec 2021 18:13

Pb terug!

@Beske
Ik heb de clipjes goed ontvangen, handige oplossing! Hartelijk dank

rocyda op 15 dec 2021 18:19

Blij dat je tevreden bent en veel plezier ermee!

@beske ik heb je ook een pb gestuurd. Mooie oplossing.

Dankje! En je hebt PB terug

Ik gebruik ze ook. Doe er even een druppeltje lijm over wanneer je ze op de band geschoven hebt. Kunnen ze er niet per ongeluk af vallen.

Edwin van Riel

Hoi Jeroen, kun je mij 2 setjes toesturen?
Als je mij je rekeningnummer stuurt dan zal ik het geld overmaken.
Mijn adres is --verwijderd–

moderator: adres verwijderd, deel dit aub niet publiekelijk op dit forum maar stuur het even in een privebericht.

*bericht bewerkt door moderator (Yo-han) op 18 dec 2021 10:22: adres verwijderd

Hoi Jeroen, kun je mij 2 setjes toesturen?
Als je mij je rekeningnummer stuurt dan zal ik het geld overmaken.
Mijn adres is Veenendaalkade 65 2547ab Den Haag

W.H._Schaap op 16 dec 2021 00:48

Ik ben geen Jeroen, maar ik heb je toch even een PB met betalingsinformatie gestuurd :)
Adres staat genoteerd en de clipjes liggen al klaar voor je!

Groeten, Bas

Plaats een reactie