Clip voor bevestigen mondkapje aan ski snowboard helm

Hey Beske,

Ik ben wel geïnteresseerd in 2 setjes. Dus 4 clips. Heb je er nog op voorraad?

Groet,
John

Hallo John,

Ik heb nog voorraad, stuur me even een privebericht met je adres als je interesse hebt, dan krijg je van mij een betaalverzoek en gaan ze vandaag nog op de post!

Groeten,
Bas

Hoi Bas, ik heb je ook een prive berichtje gestuurd voor 12 setjes ;-)

Hoi Bas, ik heb je ook een prive berichtje gestuurd voor 12 setjes ;-)

LouisDice op 16 dec 2021 15:28

PB terug!

Even een paar veelgestelde vragen beantwoorden:

Een set bestaat uit 2 clipjes neem ik aan?

  • 1 set = 2 clipjes = voor 1 persoon met 1 hoofd en 1 helm :)

Wanneer kun je ze versturen?

  • Meestal verzend ik op de dag zelf, soms de dag erna pas. Als er langere tijd tussen gaat zitten vermeld ik het altijd van tevoren. Geef het even aan als je haast hebt dan probeer ik er rekening mee te houden.

Hoe lang duurt het voordat de clipjes hier zijn?

  • Het is momenteel druk bij PostNL dus verzenden kan zomaar een paar dagen langer duren dan normaal. Dit is heel wisselend, sommigen hebben ze binnen een dag, bij anderen duurt het 3 a 4 dagen.

Kun je naar België verzenden?

  • Ja hoor, geen probleem. Wel kwam ik er vandaag (pas) achter dat je goederen sinds 1 januari niet meer internationaal mag verzenden per briefpost. Tot nu toe is (volgens mij) alles wel aangekomen wat ik per briefpost verzonden heb, maar vanaf nu gaat alles naar België dus per pakketpost en zul je 4 euro bij de genoemde prijzen moeten optellen. Levertijd zou 1 a 2 werkdagen moeten zijn, maar ook hier is de kans op vertraging groot.

Hoe kan ik betalen?

  • Het handigste is het als je gelijk in je eerste bericht de gewenste hoeveelheid en je adres stuurt. Dan krijg je van mij een Tikkie, zodra die betaald is gaat alles z.s.m. op de post.

Passen ze ook op kinderhelmen?

  • Ja, ze passen op alles met een strap.

Heb je ze ook in andere kleuren?

  • Voor nu alleen zwart (meest verkocht) en wit (beperkte voorraad), als je meer dan 200 sets besteld mag je je lievelingskleur kiezen :)

Verder nog het verzoek om me even een berichtje te sturen als ze binnen zijn en of ze bevallen. Altijd fijn om te weten en zo kan ik de levertijden een beetje in de gaten houden.

*bericht bewerkt door Beske op 16 dec 2021 17:21

Hoi Beske,
Heb je nog klipjes op voorraad? Ik zou graag 8 setjes hebben.
Gr. Ankie

Ja hoor! Stuur me maar even een privébericht met je adres, dan krijg je van mij een Tikkie :)

Prima clipjes, maar ze schuiven wel makkelijk weer los. Ik lijm ze denk ik aan elkaar met secondelijm

Prima clipjes, maar ze schuiven wel makkelijk weer los. Ik lijm ze denk ik aan elkaar met secondelijm

kjiratsiekoedel op 17 dec 2021 12:44

Dankje, als je trouwens suggesties voor verbeteringen hebt hoor ik het graag, ik ontwerp en print ze zelf dus kan ze gemakkelijk aanpassen :)

Hallo, dit is een fantastische oplossing zeg. Ik weet niet of ik nog op tijd ben. We hebben het uiterlijk a.s. woensdag nodig. Lukt dat denk je?

Dat wordt krap, ik verzend met briefpost en de brievenbus wordt maandag pas weer geleegd, dus in het gunstigste geval zijn ze er dinsdag, waarschijnlijk zijn ze er woensdag, maar misschien ook pas donderdag…

Je kunt de gok wagen, of ze op komen halen in Eindhoven

Dat wordt krap, ik verzend met briefpost en de brievenbus wordt maandag pas weer geleegd, dus in het gunstigste geval zijn ze er dinsdag, waarschijnlijk zijn ze er woensdag, maar misschien ook pas donderdag…

Je kunt de gok wagen, of ze op komen halen in Eindhoven

Dat is te ver weg, haha. Ik durf het niet te gokken eigenlijk. Je weet het niet met de post in deze tijd. Dan toch maar knoopjes er op naaien. 😉

Beske op 17 dec 2021 17:30

*bericht bewerkt door MWollie op 17 dec 2021 17:33

Ontvangen en blij:)

Dat wordt krap, ik verzend met briefpost en de brievenbus wordt maandag pas weer geleegd, dus in het gunstigste geval zijn ze er dinsdag, waarschijnlijk zijn ze er woensdag, maar misschien ook pas donderdag…

Je kunt de gok wagen, of ze op komen halen in Eindhoven

Dat is te ver weg, haha. Ik durf het niet te gokken eigenlijk. Je weet het niet met de post in deze tijd. Dan toch maar knoopjes er op naaien. 😉

Beske op 17 dec 2021 17:30
MWollie op 17 dec 2021 17:31

Snap ik, maar ik denk dat de knoopjes ook prima werken hoor!
Alvast een fijne vakantie in ieder geval!

Ontvangen en blij:)

Jorien83 op 17 dec 2021 17:52

Top, fijn om te horen!

Hier zijn ze ook binnen. Ziet er goed uit!

Zou ik ook je gegevens mogen Beske ivm klip voor helm?

Hier zijn ze ook binnen. Ziet er goed uit!

WillemvanDijk op 17 dec 2021 18:57

Hey Beske,

Ik ben wel geïnteresseerd in 2 setjes. Dus 4 clips. Heb je er nog op voorraad?

Groet,
John

JohnD. op 16 dec 2021 11:06

Hey Beske,

Ik ben wel geïnteresseerd in 2 setjes. Dus 4 clips. Heb je er nog op voorraad?

Groet,
John

JohnD. op 16 dec 2021 11:06

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Prijzen inclusief verzenden (briefpost):
Eerste set: €5
Daarna €3 per set extra naar hetzelfde adres
10 sets: €25

Leverbaar in wit en zwart.

Voor grotere hoeveelheden (>20 sets) kan ik een speciale aanbieding maken, stuur me een bericht voor meer info.

null
null
null
null

Beske op 17 nov 2021 10:58

Prima clipjes, maar ze schuiven wel makkelijk weer los. Ik lijm ze denk ik aan elkaar met secondelijm

kjiratsiekoedel op 17 dec 2021 12:44

Dankje, als je trouwens suggesties voor verbeteringen hebt hoor ik het graag, ik ontwerp en print ze zelf dus kan ze gemakkelijk aanpassen :)

Beske op 17 dec 2021 14:52

Het clipje schuift dus makkelijk af bij dunne straps (zoals bij alle moderne helmen). Het zou veel beter zijn als de hele clip getand is. Een je die tanden dus continue grip houden.

De huidige versie gaat denk ik niet meer dan 1 skidag mee zonder verdere fixatie met drupje secondelijm.

*bericht bewerkt door kjiratsiekoedel op 18 dec 2021 08:31

Ik heb diegene laten uitprinten die via een ander topic te downloaden zijn. Deze passen heel goed en zitten goed vast. Bij mij in ieder geval.

Aftellen maar!

Zou ik ook je gegevens mogen Beske ivm klip voor helm?

Michelina op 17 dec 2021 23:54

Je hebt een privébericht!

Prima clipjes, maar ze schuiven wel makkelijk weer los. Ik lijm ze denk ik aan elkaar met secondelijm

kjiratsiekoedel op 17 dec 2021 12:44

Dankje, als je trouwens suggesties voor verbeteringen hebt hoor ik het graag, ik ontwerp en print ze zelf dus kan ze gemakkelijk aanpassen :)

Beske op 17 dec 2021 14:52

Het clipje schuift dus makkelijk af bij dunne straps (zoals bij alle moderne helmen). Het zou veel beter zijn als de hele clip getand is. Een je die tanden dus continue grip houden.

De huidige versie gaat denk ik niet meer dan 1 skidag mee zonder verdere fixatie met drupje secondelijm.

kjiratsiekoedel op 18 dec 2021 08:31

Misschien hebben mijn testhelmen (die zoals eerder benoemd in dit topic al wat ouder zijn) wat dikkere straps inderdaad, maar daar blijven ze echt prima op zitten!

Een model met continue grip heb ik ook geprobeerd, gaat helaas niet werken met 3D prints, die verliezen hun druk naar verloop van tijd en vallen er dan alsnog af. Je moet echt iets hebben wat ze zonder druk te hebben opsluit.

Ik heb diegene laten uitprinten die via een ander topic te downloaden zijn. Deze passen heel goed en zitten goed vast. Bij mij in ieder geval.

Matthieu op 18 dec 2021 09:12

Hier werd ik ook op gewezen en hier zitten zeker een paar slimme ideeën in! Ik heb al even met SkiLiefHebberTwente contact op genomen en ga (met zijn toestemming uiteraard) kijken of ik hier wat van in mijn ontwerp kan verwerken! Zal na het weekend laten weten of dat gelukt is :)

Beste hoe kan ik de Clips bestellen ?

Beste hoe kan ik de Clips bestellen ?

Daphni_ op 18 dec 2021 18:52

Stuur me even een privébericht met de gewenste hoeveelheid en je adres, dan krijg je van mij een betaalverzoek en gaan ze zo snel mogelijk op de post!

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Prijzen inclusief verzenden (briefpost):
Eerste set: €5
Daarna €3 per set extra naar hetzelfde adres
10 sets: €25

Leverbaar in wit en zwart.

Voor grotere hoeveelheden (>20 sets) kan ik een speciale aanbieding maken, stuur me een bericht voor meer info.

null
null
null
null

Beske op 17 nov 2021 10:58

Dag Beske, kan ik 6 clips bestellen?

Set van 2 clips voor het bevestigen van het mondkapje aan de skihelm. Scheelt gedoe bij de skilift omdat de helm niet afgezet hoeft te worden.

Bevestigd gemakkelijk aan de strap van iedere ski/snowboard helm.

Prijzen inclusief verzenden (briefpost):
Eerste set: €5
Daarna €3 per set extra naar hetzelfde adres
10 sets: €25

Leverbaar in wit en zwart.

Voor grotere hoeveelheden (>20 sets) kan ik een speciale aanbieding maken, stuur me een bericht voor meer info.

null
null
null
null

Beske op 17 nov 2021 10:58

Dag Beske,
Graag 6x2 clips voor mij.
Inge@pierey.com

Dag Beske,
Graag 6x2 clips voor mij.
Inge@pierey.com

IngeJansen op 18 dec 2021 21:33

Staat genoteerd!
Ik heb je een privebericht gestuurd om de verzending en betaling af te handelen.

Hoi Bas,
Heb jij deze nog op voorraad?
Ik zou graag 12 setjes willen.

Groet Moniek

Hoi Bas,
Heb jij deze nog op voorraad?
Ik zou graag 12 setjes willen.

Groet Moniek

Moniekie12 op 18 dec 2021 21:57

Ja hoor, ik heb je privébericht beantwoord.

Hoi Bas,
Ik wil graag 3 setjes, zwart svp bestellen, hoor graag van jou hoe nu verder

Plaats een reactie