Testevent Snowworld

Nog veel forumleden aanwezig vanavond?

Edwin van Riel

Nog veel forumleden aanwezig vanavond?

evr66 op 17 nov 2022 16:53

Ik ben er. Eerst nog hapje eten. Half 8 training. Zal niet veel kunnen testen denk ik. Misschien nog wat na de training vanaf 9 uur.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Csw? Alleen Wouter? Erwin zit in Oostenrijk hoorde ik 😂

Wij starten pas om 9 uur. Zal wel druk worden.

*bericht bewerkt door evr66 op 17 nov 2022 18:41

Edwin van Riel

Csw? Alleen Wouter? Erwin zit in Oostenrijk hoorde ik 😂

Wij starten pas om 9 uur. Zal wel druk worden.

evr66 op 17 nov 2022 18:40

CSW idd. Stephanie was goede vervangster voor Erwin. Druk en maar 1 lift lange tijd. Piste lekker vol buckles. Hard gewerkt, biertje na afloop verdiend.

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Haha wat een knollen veld vanavond. Uitdagend de palen er op. Het licht is uit, gaan naar huis nu hahaha

Edwin van Riel

Haha wat een knollen veld vanavond. Uitdagend de palen er op. Het licht is uit, gaan naar huis nu hahaha

evr66 op 17 nov 2022 23:56

Dat zal dus nog 3 weken zo zijn …

Enthousiast en fanatiek, blijven oefenen op techniek...

Haha wat een knollen veld vanavond. Uitdagend de palen er op. Het licht is uit, gaan naar huis nu hahaha

evr66 op 17 nov 2022 23:56

Daar leer je van skiën :-)

Click. Click. Peace

Haha wat een knollen veld vanavond. Uitdagend de palen er op. Het licht is uit, gaan naar huis nu hahaha

evr66 op 17 nov 2022 23:56

Daar leer je van skiën :-)

Rogier op 18 nov 2022 07:48

T was ook eigenlijk wel erg leuk, hahaha. En leerzaam inderdaad, extra dimensie, maakt het qua timing toch net nog even wat uitdagender ;)

Edwin van Riel

Volgens mij was er ook een bedrijfsuitje gisteravond?
In ieder geval waren het ideale testcondities! 10 verschillende ski’s geprobeerd en verliefd geworden op de Rossignol Hero Elite LT Ti, wat een fijne ski onder alle condities! Grootste verrassing (voor mij dan) was de K2 Disruption MTi.

*bericht bewerkt door RoccoH op 18 nov 2022 09:50

mooi verslag en jammer dat ik ik er niets van wist. ik had niets gelezen over een testevent op de website van Snowworld, was dit een avond voor leden only?

GertSkietOok op 19 nov 2021 17:09

Jip, voor leden van Club Wintersporters en de Nederlandse Ski Vereniging :)

Rene op 19 nov 2021 17:42

Oh echt . Heb via nskv niet echt meegekregen ? Of ik heb totaal iets gemist even !

Volgens mij was er ook een bedrijfsuitje gisteravond?
In ieder geval waren het ideale testcondities! 10 verschillende ski’s geprobeerd en verliefd geworden op de Rossignol Hero Elite LT Ti, wat een fijne ski onder alle condities! Grootste verrassing (voor mij dan) was de K2 Disruption MTi.

RoccoH op 18 nov 2022 09:49

Ik had ooit een lt ti. Inderdaad heerlijke ski. Heel gemakkelijk te handelen maar ook prima om eens flink mee door te halen.

Edwin van Riel

Plaats een reactie