Covid Zwitserland

Zwitserland legt Belgen negatieve test en quarantaine op

Zwitserland verbiedt alle directe vluchten uit zuidelijk Afrika vanwege de nieuwe coronavariant. Alle reizigers uit Zuid-Afrika, Hongkong, Israël en België zullen een negatieve coronatest moeten voorleggen en zich in quarantaine moeten plaatsen.
Ligt dat aan mij dat er nergens een blog zie over Zwitserland, anders mag wintersport deze topic sluiten

*bericht bewerkt door moderator (Rogier) op 26 nov 2021 22:04

Waar heb je dat gelezen? Niets terug te vinden op de website van de overheid.
https://diplomatie.belgium.be/nl/Diensten/Op_reis_in_het_bui…

Staat tussen de covid update in Hln

Ik zie er die Zwitsers toe in staat. En niet alleen de Zwitsers.

Bla, bla, bla.

België, waarom dat? (Klinkt enigszins als een 1 aprilgrap).

Persbericht: https://www.admin.ch/gov/de/start/dokumentation/medienmittei…

Nieuwe regels gaan 26-11 om 20:00h in

*bericht bewerkt door Ikke4 op 26 nov 2021 19:03

coronavariant B.1.1.529 die voor het eerst werd opgemerkt in zuidelijk Afrika is in België terug gevonden en zou besmettelijke zijn dan Britse variant

Net op de radio. Extra test voor Belgen.

Bla, bla, bla.

Wordt afwachten dan de komende dagen/weken …

10 dagen in quarantaine voor Belgen die naar Zwitserland willen…

null

Bla, bla, bla.

Hopelijk is deze maatregel gedaan tegen dat de hotels van intersoc opengaan in Zwitserland, gewone skiërs en sneeuwklassen

Toch vreemd ???
@Matthias en ikzelf berichtten daarstraks over de nieuwe Z-Afrikaanse variant en de zéér waarschijnlijke gevolgen voor de wintersport …en prompt wordt het verwijderd onder het mom van " weet ik veel".

Tja het is wat 't is : Winterseizoen 21-22 is naar de kl.ten.😭😨

Born to run. B.S.

Toch vreemd ???
@Matthias en ikzelf berichtten daarstraks over de nieuwe Z-Afrikaanse variant en de zéér waarschijnlijke gevolgen voor de wintersport …en prompt wordt het verwijderd onder het mom van " weet ik veel".

Tja het is wat 't is : Winterseizoen 21-22 is naar de kl.ten.😭😨

dan58 op 26 nov 2021 20:30

@dan58 tja wat zal ik er nog over zeggen. Het is uiteindelijk wel bijzonder om al zo snel volledige bevestiging te krijgen van je verhaal. Hopelijk vallen de gevolgen uiteindelijk mee en blijkt de mutatie minder gevaarlijk als dat alle grote gezondheidsinstanties zoals de WHO nu doen doorschemeren.

*bericht bewerkt door Matthias123 op 26 nov 2021 21:35

Born to Ride

Plaats een reactie