Last minute skireisje vertrek vrijdagavond 3-12 tot en met 8-12: 1 reisgenoot met rijbewijs gezocht

Hi wintersporters,

Naar goed gebruik vertrekken wij (Thomas en ik) altijd voor de kerst alvast naar de Alpen om alvast wat meters te maken. Nu hebben wij dit tripje wat vervroegd om de toenemende maatregelen op Coronagebied voor te zijn. Daarom vertrekken wij vrijdagavond 3 december naar de Trois Vallees. Wij rijden weer terug op woensdagavond waarmee theoretisch gezien de donderdag op kantoor of de thuiswerkplek mogelijk is. Een kort tripje om maximaal te kunnen skieen (en snowboarden). Het liefst op goed tempo op alle kleuren pistes. De nadruk ligt voor ons echt op het skieen.

Auto is gereed, en wij zoeken nog een 3e medereiziger die wil aanhaken, zodat de kilometers achter het stuur een beetje verdeeld kunnen worden. En natuurlijk om mee op te trekken in de sneeuw.

Ben jij die fanatiekeling die wij zoeken, dan zie ik je PM of reactie graag zeer spoedig verschijnen.

Gr. Thomas en Stephan (31 en 36)

*bericht bewerkt door StephanN op 29 nov 2021 22:40

Voor eventuele twijfelaars: twee toffe gasten om mee op pad te gaan. Sportief tempo op de piste en relaxed naast de piste. Veel plezier in de sneeuw mannen!

Ik ben zelf 36, zeer sportief op de piste en maak graag tochten door de verschillende dorpen van L3V wat mijn favo skigebied is.
Ik twijfel alleen voornamelijk door de onzekerheid van die omikron variant en wat dit gaat doen, kijk al naar Zwitserland waar me plots niet meer welkom zijn.
En ik mis de info over welke accomodatie en wat de kosten zijn? en wat voor appartement type?

*bericht bewerkt door Freerider op 30 nov 2021 09:21

Ik zou graag mee willen gaan! Zie je PB :)

*bericht bewerkt door MJ23 op 30 nov 2021 09:31

Ik ben tamelijk dom of ik wil graag ruzie met mijn vrouw :-P
Mijn dochter viert haar verjaardag dit weekend die volgepland is.
Dus voor mij gaat het over haha

Als…het meevalt en FR blijft open ondanks alle ellende mag ik 4 weken later alsnog naar La Plagne gelukkig…zie daar echter niet veel van terecht komen.

Mocht het lukken in ieder geval veel plezier gewenst, ik ben zeer jaloers ;)

*bericht bewerkt door Freerider op 30 nov 2021 11:19

Dank je voor je bericht freerider!

Deelnemer nummer 3 is gevonden

Plaats een reactie